Iyi okumalr
"Bill?"
"Burdayim cam agacim."
Derin bir nefes almistim ki birden hersey karardi. Tek gordugum sey ise Bill'in sari gözleriydi. O sirada yuzundeki korkunc siritisi gordum. Kacmak icin harekete gecmek istedigimde beni tutup karnimin ortasında bir sey sokunca aci icinde ciglik attim. Ne oldugunu sonradan anlamistim. Her yerimden kan akıyordu. Icimde bir hancer vardi.
"Iyi geceler ucube."
Bill bunu bana yapmis olamazdi. Olmamaliydi degil mi?
Insan boyutu
Ford, Pines ailesine Dipper'in başından gecen her seyi anlatmistir. Herkes bunlari ogrenince tabi ki onu affetmistir.
Ford o boyuta gecit acmakla mesgul olmaya baslar.
Mabel kendine bir sevgili arama isine devam eder.
Stan her zamanki gibi para pesindedir.
Mabel bir iki gun surmeden kendine bir sevgili yapmistir bile. Bill ile Dipper'in sevgili oldugunu ogrenince bende neden bir kiz bulmayayim diye dusunmustur. Tuhafta olsa en buyuk dusmani olan Pasifica'yla cikmaya baslamistir.
Reverse Falls
Seytan boyutunda bir sikinti var gibiydi. Ama bunu efendi Tyrone'na nasil soyleyecektim. Onunla konusmak bile beni utandiyordu. Her ne kadar onunla sevgili olsakta o fazla mukemmeldi. Ben ise bir eziktim. Tabi o benim kendi hakkimdaki düşüncelerimi bilse kesin bana kizardi.
Bunlari bosverip odasinin kapisini tiklattim.
"Gir."
Emrini duymamla odaya girdim.
"Sen miydin Will? Gel yanima."
Onun yanina gidip oturdum.
"Bir sey soylemek icin geldin degil mi? Sen mi soylersin ben zihnini mi okuyim?"
Bir sure ona baktim. Anlamış olacak ki bir sure gozlerimin icine bakti.
"Bill'in boyutunda bir sikinti var ha."
Basimi salladim.
"Konseye gitmen gerek. Ama ilk once ....."
Siritmaya basladiginda neyi kast ettigini anlamistim. Itiraz edemezdim ona.
Utansamda onun kucagina oturdum.
Arkam agrirken konseye nasil yardim edecektim? Bilmiyordum.
Konsey
Bebekler aglamaya basladiginde kosarak asagi indim.
Neye ihtiyaclari olabilecegini dusunup hepsini test ettim. Hicbiri olmayınca kotu bir seyi hissettiklerini dusunup butun konseyi uyandirdim.
Yasak gucun saklandigi yere gittigimizde kure parcalara ayrilmisti.
Kill.
Lanet herif. Dipper'dan vazgecmemis ve bunun icin gucu kullanmaya karar vermisti.
Kitabi elime isinladim.
Konsey seytanlari etrafima toplandi. Sayfalara tek tek baktik.
Burdan tek bir sonuc çıkıyordu. Bill'i kuklasi yapip Dipper'a dusman etmek. Onu yenebilirm miydik? Emin degildim. Cunku Bill bu konseyde en guclu seytandi ve Kill simdi ondan daha guclu olmustu.
Bir an konsey tuhaf bir buyu dalgasi ile sallandi.Lanet. O buyuyu yapmisti.
Konsey alarma gecerken ben bebeklere baktim bir sure.
Onlari izlerken kafama dank etti.Dipper suan tehlikede olabilirdi!!
Kisa bir bolum. Ilham bu kadara yetti.
Umarim begenmissinizdir.By.
💛🖤💛
*389 kelime*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLLDİP
FanfictionSarışın bir katil; Bill Esmer bir genç; Dipper Dıpper dışarıyı gezmek için ormana doğru yürüyordu. Geceydi. Oda zaten gece gece neden ormanda yürüdüğünü merak ediyordu. Yinede yürümeye devam etti. Karşısına sarışın saçlı yakışıklı bir genç çıktı. İl...