Iyi okumalr.
Siritmaya baslayip hanceri kaldirdi.
"Ne oldu bu kadar cok mu korktun ucube?"
"B-bill y-yapma l-lutfen."
●●●●●●●
Kotu seyler seziyordum. Dipper?!!
Kill'in kafasina kayayi gecirdikten sonra kaleye dogru kosmaya basladim. Niye kosuyordum ki derken icimden bir sey gecip obur taraftan cikti. Bu Kill'in zehirli kiliciydi. Seytanlari oldurebilecek kadar guclu bir zehir. Yere dusup kan kusmaya basladim.
Ellerimim ustunde dogrulmaya calissamda olmuyordu. Inanmak istemiyordum buna. Ben olemezdim. Mumkun olamazdi. Kill'le lanet okurken oturur pozisyona geldim.
Bir sey yapmazdim bu halde. Sadece onlari izleyebilirdim.
Will'i vurup bir yere firlatirken sirittim. Tyrone burda olsaydi Kill'i sirf Will icin bir guzel benzetirdi.
Ama siritmam uzun surmedi. Jackson'i iki parcaya ayirip cesedinin kanini yere akitti. Bedeni yere atarken ustune basip Turuncu seytan (Katrine)'e yoneldi.
Gozlerimden yas akmaya baslamisti.
O benim en yakin arkadasimdi. Vucudumda hissettigim ofkeyle birden ayaklandim. Nereden aldigimi bilmedigim bir kudretle kosup Kill'in gogsunun icine elimi sokup kalbini söktüm.Bana siritarak bakmaya basladiginda ona okuzun trene baktigi gibi baktim.
"Bu kadar kolay olmem."
Katrine ile ustune atladik ama Katrine'i savurdu. Ben kendimi yerde bulurken Katrine baktim. Sirtini bir tasa carpmisti ve omurgasi kopmustu. Olamazdi bu olamazdi. Hayir. Kill onun yanina gidip kafasini kopardiktan sonra bana dondu.
"Sira sende."
Oyle korkunc siritiyordu ki urpermistim. Arkadaslarimin cigliklari hala kulaklarimdaydi.
"Acaba seni Bill gibi mi yapsam?"
Surunerek kacmaya calistim. Ustune basip engel oldu.
"Dur bakalim daha yeni basliyoruz."
Will nerdesin? Tek sen kaldin. Yardim et bana lutfen. Aglamaya basladim. Yuregimdeki sizi gercekten fazlaydi.
"Senden nefret ediyorum. Bir seyi elde etmek icin bunca yillik arkadaslarini oldurdun. Anla artik. Dipper Bill'e ait."
Son soylediklerimi ustune basa basa soylemistim.
"Degil."
Ayagini sirtima daha cok gomerken olacaklari beklemeye basladim.
"Kendini kandirmaya devam et Kill."
Karnima sert bir tekme atarken yerde iki buklum olmustum.
"Ha ha haline bak."
"K-kill!!"
"Ne var?"
"H-her boyutta Dipper'in farkli versiyonlari senin boyutundada olmalı."
"Öyle bir sey yok."
"G-gor artik. Will ile Tyrone ikiside farkli versiyonlar ve bir çiftler. Dipper ile Bill farkli versiyon onlarda bir cift. Seninde kendi boyutunda bir versiyon olmali. Sende onunla cift olabilirsin."
Kaslarini catmasindan onu iyice kizdirdigimin farkindaydim.
"S-sana gostermeme izin ver.
L-lutfen K-kill."Ellerini kutletirken beni oldurmeye hazirlaniyordu. Tek carem kalan gucumle bir boyut acmakti. Kill uzun zamandir boyutuna gitmemisti.
(Dipper'i kacirdigi zaman kendi boyutuna gitmisti evet ama disariya cikmamisti.)Kill'in boyutu fight falls'di. Ordaki Gizemli Kulubeye acılan bur boyut actim. Boynuma yoneldigi sirada elini tuttum, karnini dirsegimi gecirdim ve onu boyutun icine attim. Artik sonrasi ordaki Dipper'a kalmisti.
Eski caglardan kalan bir iyilestirme buyusu yaptim kendime. Simdilik zehri etkisiz hala getirirdi ve bana guc verirdi. Bende Dipper'i kurtarabilirdim.
Yikik kaleye isinlandim.
Gordugum manzara hicte guzel degildi. Dipper kanlar icinde can cekisiyordu. Bill ise siritiyor ve onunla alay ediyordu. Elimde yesil zincir olusturup Bill'in beklemedigi bir anda ustune atlayıp onu zincirledim. Dipper'in yanina gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLLDİP
FanfictionSarışın bir katil; Bill Esmer bir genç; Dipper Dıpper dışarıyı gezmek için ormana doğru yürüyordu. Geceydi. Oda zaten gece gece neden ormanda yürüdüğünü merak ediyordu. Yinede yürümeye devam etti. Karşısına sarışın saçlı yakışıklı bir genç çıktı. İl...