Iyi okumalr
Bill elimi tutarken kaleden disari ciktik ve o alana isinlandik.
Gordugum dehsetle sok olmustum.
Bill icin canlarini feda etmislerdi. Ona bu kadar cok deger veriyorlardi. Bill suan aglamasa bile onun uzgun oldugunu biliyordum.
Katrine'in basi yerinde degildi.
Jackson iki parca halinde yerde yatiyordu. Ben dayanamayip aglamaya basladim."Emma? Will? Onlar nerede?"
Bill'in sorusuna cevap veremezken ona simsiki sarildim. Bana karsilik verirken birden Emma ile Will belirdi onumuzde.
Gulumseyip bize sarildi Emma.
Olaylari kisa ve oz anlattıktan sonra cesetleri ozen gostererek tabutlara koydu. Konseye isinlandik.
Tyrone olaylari ogrenmis olacak ki Will'e sarildi. Asla birakmak istemiyormus gibi onu opmeye basladi. Will gibi nedense bende utanmistim.
Katrine ve Jackson'nin tabutlari simdilik bir yere konurken Emma birden bire yere yigildi.
Bill onu incelediginde öldüğünü anladik. Onuda bir tabuta koyup diğerlerinin yanina kaldirdik. Cenazeleri yakinda yapilacakti.Bill'in boyutu konseyin basina gelenleri duyunca yas tutmaya basladi. Artık turuncu, mor ve yesil i temsil eden seytanlar yoktu. Onlarin yerine gelecek seytanlar lazimdi.
Bizim cocuklarimiz.
Besiklerin basina gecip onlari izledim bir sure.
"Cam agacim. Onlari yetismeleri icin boyutlara birakmaliyiz. Ama merak etme. Onlar bizi unutmayacak."
Bebeklerimize vede ettikten sonra onlari tek tek gonderdik. Onlar ölen seytanlarin yerine geleceklerdi. Geri donduklerinde ozlemimi giderecektim. Bir sure agladim. Bill'de benimle beraber göz yasi doktu. Sonunda gözümüzdeki yaslar kurudugunda sakince oturduk.
Saraya geri donduk. Bir sure sonra butun boyutta alarm gibi bir sey duyuldu. Sonradan anladim. Baska bir boyut bu boyuta savas acmisti. Bill beni opup konseye gitti. O sirada gokyuzunde bir portal acildi. Kill. Onun kucaginda bana benziyen biri vardi. Onun boyutundaki Dipper. Bir den bire onu birakti. Yere cakilirken sadece siritiyordu. Ne yapıyordu bu?Ben olaylari izlerken boyut alev altinda kalmisti bile. Kill saraya dogru gelirken korkuyordum. Kafayi yemisti ve ben bu Kill'le bas edemezdim. Tam iceri girecegi sirada Bill geldi. Ben daha nasil yardim edecegimi dusunurken Bill kanlar icinde yerdeydi. Ona dogru kosacaktim ama Kill bana engel oldu. Bill kan kusuyordu. Ona yardim etmeliydim. Kill'i görmezden gelip Bill'in yanina gidecektim ki beni tutup duvara fırlattı. Bana bakip siritti. Parmaklarini siklatti. Konsey binası havaya uctu. Olamaz Will ile Tyrone oradaydi. Onlari öldürmüştü. Olamazdi. Kaybediyorduk. Bill ölüyordu. Aglamaya basladim.
"Simdi seninle eglenecegiz. Sonra bu boyutta benim boyutum gibi olacak."
Kendi boyutuna ceviriyordu burayi. Ona karsi direnmeliydim. Ama ne yapsam fayda etmedi. Beni zorla omzuna atip yukari cikmaya basladi. Bill son kez kan kusarken hareketsizlesti. Ciglik attim ama kimse beni duymadi.
•••••••••••
Vucudum tirtir titriyordu. Bu gercek olmamaliydi. Bill ölmüştü, boyutu yenilmisti. Ve Kill ile yatmis olamazdim..... Aslinda yatmamistim, o bana tecavuz etmisti... Agliyordum. Goz yaslarim bir an bile durmuyordu. Kill bana bakmazken ona direnirken kirdigim bardagin parcalarindan birini aldim. Bilegime bastirdim. Digerinide aynisini yaptim. Vucudumun isisi duserken yavasca gozlerimi kapattim.
'Bill bekle beni. Yanina geliyorum.'
■■■■■■■
Not End Yet.
○○○○○○○○
Umarim begenmissinizdir.
ONEMLI NOT:
Yeni bir Billdip kitabi cikaracagim.
Cikardigimda buraya yazarim. Takipte kalin. Neden kotu son oldu cunku kankam beni depresyona soktu.By...
💛🖤💔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLLDİP
FanfictionSarışın bir katil; Bill Esmer bir genç; Dipper Dıpper dışarıyı gezmek için ormana doğru yürüyordu. Geceydi. Oda zaten gece gece neden ormanda yürüdüğünü merak ediyordu. Yinede yürümeye devam etti. Karşısına sarışın saçlı yakışıklı bir genç çıktı. İl...