Lütfen en baştan okuyun bazı yerleri tekrar yazdım. Iyi okumalar.
Kill beni yatak odasına götürürken, tek düşündüğüm eğer ondan hamile kalırsam ne yapacağımdı. Bill bir daha yüzüme bakmazdı bundan emindim. Bir plan yapmalıydım. Odasına girdiğimizde kapıyı kilitledi, korkuyordum.
"Eğer ilk önce bana Bill'in yerini söylersen sana daha çok zevk veririm."
"Ben o kadar salak mıyım?"
Birşey demedim.
"Bill'in senin üzerinde bir büyü uyguladığını gayet iyi biliyorum. Bu büyü galiba senin ondan hamile kalmanı sağlayacak değil mi?"
Bir sapığın sırıtması yüzünü kaplarken korkuyordum. Bir kapıya birde ona baktım. Kaçış yoktu.
"Üstündekileri çıkar ve yatağa uzan."
💎💎💎💎💎💎
Bill'in bakış açısı
Konseyin bana verdiği görev çoktan bitmişti. Ama şehir merkezinde işim çıkmıştı. Bundan dolayı eve gidememiştim çam ağacıma akşama dönerim dememe rağmen. Tek umduğum Dipper'in beni fazla merak etmemesiydi. Ona bunu söyleyebileceğim hiç bir yol yoktu. Eski bir çocukluk arkadaşımla buluşmuştum. Baya bir eğlenmiştik. Eve gittigimde çam ağacını hiç bir yerde bulamadım. Işte o an bütün eğlencem ve neşem kursağımda kalmıştı. Tam bu sırada dikkatimi çeken şey kütüphanedeki üst üste yığılmış kitaplar oldu. Hepsi şeytanlarla ilgiliydi. Galiba bu gecenin o gece oldugunu düşünerek hazırlık yapmak istemişti. Üzüldüm, kalbimde bir ağrı hissettim. Şimdi neredeydi kim bilir. Tekrar şehre indim. Herkese her yere sordum. Gören bilen yoktu. Iyice endişelenmiştim. Işte o sırada konseyden yine bir görev geldi. Reddemedim. Görev için yola çıktım. Görev yerine gittiğimde hep onu düşündüğüm için bir başka şeytan tarafindan vurulmuştum. Uyandığımda evdeydim. Biri beni eve getirmiş ve kolumu sarmış olmalıydı. O sırada yine aklıma çam ağacım geldi. Onun yokluğunda bir gün geçmişti bile.
💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡
Kill daha bana dokunmamıştı. Üstümü çıkarmayınca beni yatağa ittirip bileklerimi sihirli bir zincir ile yatak başlığına sabitlemişti. Üstüme çıktığı sırada konseyden biri onu çağırmıştı. Böylece kurtulmuştum. Bir gündür bu kırmızı odanın içindeydim. Artık kırmızıdan soğumuştum. O sırada kapı açıldı. Içeri pis ve iğrenç sırıtışıyla Kill girdi.
Debelenmeye başladım. O ise kapıya dayanmış debelenmemi izliyor ve bitirmemi bekliyordu. Biraz sonra vazgeçtim ve debelenmeyi bıraktım. Bunu Bill'in yerini öğrenmek için kabul etmiştim. Yapmalıydım. Tek korkum ondan hamile kalmaktı. Bunun olmamasını umut ettim.🎶🎶🎶🎶💎💎💎💎💡💡💡💡
Yazarın bakış açısı
Insan boyutunda ise Pines ailesi Dipper'ı evlatlıktan reddetmişti. Mabel ise kardeşlikten. Sırf o katille kaçtığı için. Bütün haberlerde katilin nasıl bu kadar iyi gizlendiği ve nereye saklanmış olabileceği konuşuluyordu. Bütün dünya ise katilin o insanları neden öldürdüğünü merak ediyor ve onun tutuklanmasını istiyordu.
Bütün dünya bunları konuşurken Dipper'ın Bill'e ilk görüşte aşık olmasından, Bill'in ise çam ağacına olan aşkından dolayı o insanları öldürüp ona iyi bir gelecek verme isteğinden haberleri yoktu.
Dünyada bunlar olup biterken Pines'larda ise biri diğerlerinden ayrılıyordu.
O kişi katilin bunları yapmasının iyi bir nedeni olabileceğini düşünüyordu. Bu kişi Ford Pines'ti. Ama bunu diğerlerinin yanindayken belli etmiyordu.
Şeytan boyutunda ise Dipper sırf Bill'in yerini öğrenebilmek için Kill ile yatmayı kabul etmişti. Bill ise biricik çam ağacının ortada olmama nedeninin kendisinden dolayı olduğunu düşünüyordu. İkisininde canları acıyordu. Dipper Kill'den hamile kalmaktan, Bill ise çam ağacını başına bir şey gelmesinden korkuyordu. Acaba onları neler bekliyordu?
Bu bölümde smut koymadım. Ama geçenki bölümde belki demiştim zaten. Smut sonraya kaldı.
Umarim beğenmişsinizdir. Wattpad yarısını sildiği için en baştan yazdım. Ilki gibi olmadı ama.
Neyse sevmişsinizdir işşallah.
Byyyy😚😚😚
💡🎶💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLLDİP
FanfictionSarışın bir katil; Bill Esmer bir genç; Dipper Dıpper dışarıyı gezmek için ormana doğru yürüyordu. Geceydi. Oda zaten gece gece neden ormanda yürüdüğünü merak ediyordu. Yinede yürümeye devam etti. Karşısına sarışın saçlı yakışıklı bir genç çıktı. İl...