Seytan Konseyi

1.8K 125 128
                                    

Ilham geldi yazıyım dedim devam.

1 hafta sonrası

1 hafta boyunca ne Bill'e öpüşmüştük, nede birlikte olmuştuk . Ama yinede bu konuyu açmıyor değildi. Bu hafta boyu ikimizde yeni özelliklerinizi keşfetmiştik. Konuşurken bazen konuyu o taraflara çekiyordu ve bunu yaparkende sırıtıyordu. Ve ben ise Bill'in kucağında uyuyordum. Ama bugün Bill'in bana söyleyecekleri vardı.

"Çam ağacı şu ana kadar herşeyi anlattım. Ama bilmen gereken birşey daha var. Şeytan boyutunda 6 güçlü şeytan var ,ülkeyi onlar koruyorlar. Ve yönetiyorlar. Neyse asıl konu onlarla konuştum. Görev hakkında ve seninle ilgili. Seni oraya götürmeme izin verdiler. Ve burdaki çile son bulucak. Ister mısın benimle orda yaşamak? ( 6 çünkü hepsi gökkuşağının birer rengini temsil ediyor.Bill sarıyı.)

"Bill ben sana seninle olacaksa her yere gelirim demiştim. Ve seninle olacaksa gidelim hadi"

"Orda tatil yaparız değil mi ? Seni bikiniyle görmeyi çok isterim."

"Bill sapıtma hemen. Ayrıca ben kız değilim. Biliyorsun dimi?"

"Öyle diyorsun ama kızarıyorsun cam ağacı."

Lanet olsun kizardigima inanamıyorum.

"Gidiyor muyuz gitmiyor muyuz?"

"Tamam tamam bu konuyu sonra konuşuruz. Ver elini."

Elini tuttum ve ışınlandık. Onun gerçek evindeydik. Ama normal bir ev değildi. Bir villaydi. Ben evi incelerken Bill bana bakıp, sırıtıyordu. Bisey soylecektim ama bi soğuk hissedince kendime baktım. Bill bana bikini giydirmisti, hemde pembe. Elbette ki evde koşmaya başladım. O da peşimden koşuyordu. Tabiki beni yakaladı.

"Bill azgın mısın sen, şeytansın diye istediğin şeyi bana şak diye giyderemezsin.!"

"Ama çam ağacı çok seksi oldun. Pembe seni açtı. "

"Bill bana kıyafetlerimi geri ver."

"O zaman bana söz ver. Gittiğimiz plajda böyle giyineceksin ve ben secicem. Yoksa böyle dolaşırsın."

"Başka birinin beni böyle görmesini istiyorsan, tamam. Dolaşırım."

"Bitanem bu evde sen ve benden başka kimse olmayacak ve bugün buraya kimse gelmez istersen biraz eğlenebiliriz."

Çok pis sırıtıyordu. Ve kesinlikle şuan kipkirmiziydim. Teklifi kabul etmek zorundaydım yoksa fırsatı yakaladığı için bütün gün beni becerirdi.

"Peki, kabul ediyorum."

"Güzel."

Sonunda kıyafetlerime kavuşmuştum. Ama Bill hala bana bakıp sırıtıyordu.

"Niye sırıtıyorsun? "

"Seni o bikiniyle becerdigimi hayal ettim çam ağacı."

"Belki birgün izin veririmde yaparsın."

"Umarım izin verirsin çam ağacı. "

"Plaja ne zaman gideriz?"

"Bugün gezelim, hem seni onlarlada tanistiririm ve yarında plaj olur mu ?"

"Olur ama Bill beni kimlerle tanistiracaksin ?"

"Sana 6 şeytandan bahsettim ya ben onlardanim iste. Onlara olanları seninle aramızda ilişkiyi anlattım ve bu boyuta seni getirmek için izin aldım. Gezdirdikten sonra seni onlarla tanıştırayım istedim. Seni gerçekten merak ediyorlar."

Kafamı salladım. Elimi tuttu ve evden çıktık.

BİLLDİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin