Hamilelik

1.2K 59 83
                                    

Iyi okumalar.

Birkac gun sonra

Sevismemizden birkac sonra Bill beni bir doktora goturmustu. Ve hamile oldugumu ogrenmistik. Bebegimiz olacakti. Simdi ise sarayda oturmus Bill'i izliyordum. Sarayda tur atip duruyordu.

"Bill hadi otur artik, endiselenme."

"Cok heyecanliyim. Off."

Gulumseyip onu yanima cektim.

"Seni rahatlatmami ister misin?"

Aninda siritip beni kucagina cekti.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Doktordan birkac gun sonra kusmaya baslamistim. Doktora sordugumuzda hamilelikten dolayi oldugunu soylemisti. Bill benim icin endiseliydi. Yaninda hep bir kese kagidi tasiyordu. Yerimden kalkmak zorunda kalmiyim diye. Ama bazen etrafi batirabiliyordum. O ise bundan sikayet etmeyip temizliyordu. Mutluydum.

2. Ay

Asermeye baslamistim. Bill simdi disarda istedigim seyi ariyordu. Ona sihir kullanabilecegini soylemistim ama reddetmisti. Canim kivili muz cekmisti. Nasil bir asermeyse artik. Bir sure sonra Bill salonun ortasinda belirdi.

"Bulamadim."

"Dert degil. Bulamayacagini bildigim halde istegim icin suc bende."

"Suc yok burda."

Bill ellerini birlestirip mavi bir top olusturdu. Mavi top gittiginde istedigim sey avcundaydi. Bana uzatti.

"Al bakalim."

Aligim sirada oda yanima oturup kolunu omzuma atti. Diger elinide karnima koydu. Basini karnimin hizasina getirdi.

"Annen biraz fazla yiyor. Sencede oyle degil mi?"

"Hicte bile. Ayrica ben kadin degilim."

"Ama doguran sensin."

Yanaklarimi sisirdim.

"Dipper yapma."

"Neden?"

"Ustune atlamak istememe sebep oluyor."

"Hmm oyle mi?"

Sisirmeye devam ettim.

"Sen kasindin."

Beni koltuga yatirip ustume cikti.

"Sey ben sunu yeseydim."

"Sonra yersin. Simdi benim seni yemem lazim."

Anında kizardim. Bill ise siritiyordu.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Birkac ay sonra

Agliyordum.

"Dipper bitanem seni seviyorum."

"Hayir sevmiyorsun sevsen benimle ilgilenirdin."

"Dipper hamilesin. Bebege zarar vermek istemiyorum. Karninda iyice sisti zaten."

Somurttum.

"Yapma ama bitanem uzuluyorum."

"Nah uzuluyorsun."

Aglamaya devam ederken yanima gelip bana sarildi. Dudaklarimi opucuk kondurdu.

"Seni herseyden cok seviyorum."

Elini karnima koydu.

"Bebegimizde bunun kaniti."

Hafif tebessum ettim.

"Iste benim cam agacim. Hep gul."

"Gulerim."

Dudaklarima opucuk kondurup beni yataga yatirdi.

"Bill!"

"Efendim bitanem."

"Sey o zaman sadece on sevismeyi yapsak."

Siritti.

"Iste yeterki. Hadi yapalim."

Ustundeki tisortu cikartip bana yoneldi.

"Hazir misin?"

"Evet, hazirim."

💎💎💎💎💎💎💎

Hastaneye gitmiştik. Simdi doktorun ofisinin onunde bekliyorduk. Sonunda cagirildigimizda cok heyecanliydim. Doktorun gosterdigi yere -sedyeye- yattim. Bill yan tarafima gecip elimi tuttu. Gulumsedim. Doktor eline bisey dokerken elini karnima koydu. Gozlerinin rengi beyaz olurken duvarda bir görüntü olustu. Eliyle birkac seyi gösterdi.

"Iste bunlardan dolayi bebeginiz kiz."

Sevincten aglamaya basladim. Oturur pozisyona gelip Bill'e sarildim. Dudaklarima opucuk kondururken onun yuzundeki yarim siritistan onunda sevindigini anlayabiliyordum. Karnimdaki seyi peceteyle sildikten sonra doktora tesekkur edip ordan ayrilip saraya isinlandik.

💎💎💎💎💎💎

Son 1 ay kalmisti kizimizin gelmesine. Onu sabirsizlikla bekliyorduk. Bill kafasini karnima dayamis kizimizla konuşuyordu.

"Seni bekliyoruz guzellik. Bize saglikli gel."

O sirada karnima bir tekme atildigini hissettim.

"Bill tekme atti."

Elini karnima koyup dolastirdi bir sure. Sonunda bir yerde sabit kaldi.

"Buraya atiyor yaramaz sey seni."

Bill'in bu hallerini gördükçe ondan gercekten iyi bir baba olacagina emin oluyordum. Ne kadarda ilgiliydi.

"Tesekkur ederim cam agacim."

Hem sasirdim hemde gulumsedim. Zihin okuyabildiğini unutmusum. Bosverip onu izlemeye devem ettim.

1 ay sonra

Sancilarim baslamisti. Bill bizi hastaneye isinlayip beni bir sedyeye yatirmisti. Doktor sonunda geldiginde acidan kivraniyordum. Doktor beni dogum odasina almadan once Bill elimi tutup bir opucuk kondurdu. Ona gulumsedikten sonra dogum odasinin kapisi bizi ayirdi. Umarim bu odadan canli cikabilirim.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

"......A-ahhh......"



Umarim begenmissinizdir. Neyse ben kacar.

Byyyyy.....

💛🖤💛

(568 kelime)


BİLLDİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin