Siktir

795 42 52
                                    


Iyi okumalr

Bill'le yatak odasina cikmistik. Beni yataga oturttuktan sonra tisortunu cikarip o seksi vucudunu belli etti.

"Iltifat icin tesekkurler."

Kirmizi olan suratim daha da kizarirken kacamak bakislar atiyordum. Altindaki sortu cikartip bana yoneldi.

"Zamn az acele et ve Soyun."

Tisortumu ve sortumu cikartip bir yerlere firlattim.

"Bill ilkim biraz acele olmuştu. Ikinci seferim boyle olmasin."

"Biliyorum ama zaman buna izin vermez."

"O zamn biraz daha sabret."

Gicikligima elimi Bill'in aletine surttum. Boynuna yonelip hafifce ufledim.

"N-ngh.. Dipper..."

"O zaman sende buna katlan."

Siritip odadan cikacagim sirada beni kolumdan tutup yataga yatirdi. Kendini bana surtmeye basladigi an sertlesmistim.

"Bakalim kim daha sabirli?"

Odadan cikarken Bill 'in o aciya dayanabileceğini biliyordum. Ama ben dayanamazdim. Siktir.

Asagi indim. Konsey seytanlari bize tuhaf tuhaf bakarken yesil rengini temsil eden kiz seytan:

"Sey isterseniz bebeklere ben bakabilirim. Iki erkegin pek bebek bakmak ne bildigini sanmam."

Tam biz itiraz edecegimiz sirada digerleri araya girip konuşmamıza izin vermediler. Ve aninda isinlandilar.

Ortam birden degisince ben kolumu tutup sivazlamaya basladim.

Utaniyordum açıkçası.

"Dipper?"

Ona baktim.

"E-efendim?"

"Bize gun dogdu."

Ustume dogru yurumeye basladigi an bende geri geri gidiyordum. Ta ki sirtim duvara deyene kadar.

"Beni azdirdiktan sonra kacamazsin."

Basini boynuma gomerken bu yakinligi beni tahrik etmeye yetmişti. Bir sure hareketsiz duranca kokumu icine cektigini anlamistim. Ustume bir agirlik hissedince basimi ona cevirdim. Gozleri kapalıydı. Onu durttum, durttugum gibi yere dustu. Uyumustu. Öküz. Onu acaba nasil yukari cikaracaktim? Ellerimi kollarının altina sokup onu surukleterek yukari cikarttim. Yataga yatirdiktan sonra bende onun yanina oturdum. Sert aletimle bas basa kalmistim. Bunu kesinlikle odetecektim ona. Tam ayaga kalkmistim ki kendimi yatakta buldum.

"Gercekten uyuduguma inandin mi?"

Adi. Bir pis pis sırıtıyor.

"Dusuncelerini begendim."

Neyi kast ettigini anlayamadan ustume cikmisti bile. Ne ara giydigini bilmediğim gomlegini cikartti. Konseydekilerin bu mukemmel vucudu görmelerini istemiyordum.

"Mukemmel ha? Seninki kadar olmasada."

Aninda kizarmistim. Hep unutuyordum düşüncelerimi okuyabildiğini. Bill ustumdekileri tek tek cikartip odanin etrafina sacti. Kendi altindakileride cikartip odanin bir tarafina gonderdi. Ona gülümseyip dudaklarina yoneldim. Beni yari yolda karsiliyip opmeye basladi. Kollarimi boynuna doladim. Beni yataga bastirirken oda ısınıyordu.

((Sorry. Ama usendim.))

●●●●●●●●●

Dipper misil misil uyuyordu. Ikimizde fazlasiyla yorulmustuk. Onu izlerken tuhaf bir sekilde kotu bir auro sezdim.

Flashback

Hala Dipper'i istiyordu. Ve onu elde edebilmenin tek yoluda kendine gore yasak guctu. Konsey binasinin derinliklerine inerken bir yandanda plan yapiyordu. Sonunda karsisina devasa bir kapi cikti. Yavas ve temkinli adimlarla iceri girdi. Odanin ortasinda cam kurenin icinde bulunan guce bakti. Kureyi bir suru ugrastan sonra parcalamayi basarmisti. Kure parcalandiktan sonra guc onu kendine cekerek icine girdi. Artik planini uygulayabilirdi.

Flashback end

Cam agacimin rahatca uyuyabilmesi icin elimi anlina koyup uyku buyusu yaptim.
U

stume birseyler giydikten sonra asagi indim. Kill'i gordum. Sasirmamistim. Ama tuhaf bir sekilde kendi rengi olan kırmızımsı bir buhar vardi etrafinda. Ona guclu bir buyu attim. Ama ne bir cizik olmustu ne de yerinden kimildamisti. O an fark ettim. Yasak gucu kullanmisti. Onu yenemezdim. Dipper suan savunmasizdi. Ona herseyi yapabilirdi. Birde yetmezmiş gibi uzun uyusun diye buyu yapmistim. Kill ona birsey yaparsa karsilik veremiyecekti. Onu oyalamak icin zaman buyusu yaptim. O yavaslarken kosarak yukari ciktim. Dipper'a yaptigim buyuyu kaldirirken artik herhangi bir tikirtiyla uyanabilecekti. O sirada 1.kattan patlama sesi geldi. Zamanim azdi. Birkac buyu söyleyip bu guc hakkinda yazilmis olan kitabi elime isinladim. Acip sayfalari karistirmaya basladim. En onemli sayfalardan birinde durdum. Bu guc donemin en guclu seytanindan kat ve kat daha guclu olmayi sagliyordu. Yani benim buyulerim.den etkilenmemesinin sebebi buydu. Sayfalari çevirmeye devam ettim. Bu gucle neler yapabilecegine baktim. Yine onemli bir sayfada durdum. Bu gucle iyi bir seytani kötüye, kotu bir seytani ise iyiye çevirebilecek guce sahip oluyormus. Bu iyi degildi. Kotuye donusen seytan asik ise askina dusman oluyor ve ondan nefret etmeye başlıyordu. Ve buyuyu yapan kisinin bir nevi kuklasi oluyordu. Ama geri cevrilmenin bir yolu vardi. O kisma baktim, bostu. Siktir. Kufrederken aklima gorunmez murekkep geldi. O sirada 2.kattan patlama sesi geldi. Kitabi kenara birakip cam agacini giydirdim. Belki son kez dudaklarindan optukten sonra tekrar kitabi elime almistim ki kapida beliren Kill ile kitap elimden gidiverdi. O kismi okumaliydim. Cunku tek kurtuluş yolu buydu. Dipper'in zarar gormemesi icin ilk firsatta Kill'in ustune atladim ve isinlandim. Geldigimiz yer bos bi araziydi. Ama hala seytan boyutundaydik, hissedebiliyordum. Tek yapmam gereken o bolumu okumakti. Bana pis pis siritirken onu sasirtmam gerektiğini anladim. Bir gorunmezlik bulutu olusturdum. Isinlanmis gibi yapip bulutun icine girdim. Sasirmisti ve beni ariyordu. O beni ararken kitabi tekrar elime isinladim. Mor isigida isinladiktan sonra sayfaya tuttum, 'Aşk' yaziyordu. Ama nasil?  Ben zaten ona aşıktım. O sirada fark ettim. Kendimi kaybettikten sonra ben ona kotu davransamda o benden vazgeçmediği surece sikinti olmayacakti. Yinede korkuyordum. Korkumu Dipper'in hissettigini biliyordum. Cunku bir seytan sevdigi kisi ile birlikte olduktan onun duygularini hisseder. Yani kisacasi Dipper benim duygularimi, bende onun duygularini hissediyorum. Ben korkuyorken o endiseliydi. O sirada duydugum ses ile hayatimda korkmadigim kadar korkmustum.

"Buldum seni."

Bunu demesinin ardindan bulut yok oldu. Aklimdan gecirdigim birkac seyi Dipper'a gonderdim.

Bir sure sonra

Artik onun buyulerine dayanamaz hale gelmistim. Bitkin dustugum an o buyuyu uyguladi. Vucudumda benden baska bir varlik daha dolasmaya baslarken ona yenilmemek icin her seyi yapıyordum. Ama ise yaramiyordu. Giderek siyahlasmaya basliyordum. En son gordugum sey ise Kill'in siritisiydi.

Umarim begenmissinizdir.

By.

💛🖤💛

*860 kelime*

BİLLDİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin