Evet, kötü sonla bitmesine daha fazla dayanamadim.. geç oldu ama gerçek final.... iyi okumlar ^-^
Gözlerimi tekrar açtığımda ilk gördüğüm yüz Bill'in yüzüydu. Bileklerimi bandaj ile sariyordu ve yüzünde en ufak bir ifade yoktu.. başarmıştım, ölmüştüm ve tekrar ona kavuşmuştum..
Konusabilecegimden pek emin degildim.. Fazla kan kaybetmiştim ama titrek sesimle konusmaya çalıştım..
"B-bill..."
Başını bileklerimden kaldirdi ve altın sarisi gözleri benim gozlerimle buluştu. O an yüzünde bir gülümseme oluştu ve ardından o gülümseme soldu..
"Sana bunlari yaşattığım için özür dilerim, çam ağacım.. hadi gel, seni temizleyelim.."
Beni yavaşça gelin tarziyla kucagina alirken, başımı onun göğsüne yasladim ve kokusunu içime çektim. Sadece saatlerdir ayriydik ama onu çok özlemiştim.. Banyoya ilerlerken, Bill konusmaya devam etti.
"Kendine zarar vermeden, daha önce gelmeliydim.. ama yapamadim......"
Derin bir ic cekerken, konusmaya devam etti.
"Kill'in bunu yapmasina engel olabilirdim.. seni kirletmesine engel olabilirdim.."
Hafifçe kaşlarımi cattim.. ne demek istediğini anlamamistim.. zorlukla yutkunurken, ona aklimdaki soruyu sordum.
"N-ne demek istiyorsun..?"
Bill o an bakışlarını bana çevirdi ve yürümeyi birakti. O an Bill, onun aslinda hiçbir şeyi anlamadığını fark etmişti yani bazi seyleri fark etmediğini görmüştü.
Dipper, bu bakışlardan sonra susmaya karar verdi. Bir seylerin yanlış olduğunu anlamıştı. Banyoya girdikleri zaman, Bill onu nazikçe küvete birakti. Sicak suyu acarken, kiyafetlerini bile cikarmadan o da kuvete girdi.
"Cam ağacım, ben ölmedim ve sen de ölmedin..."
Dipper'in yüzünde şaşkın bir ifade oluşurken, saniyeler sonra kasları çatildi.
"N-ne?"
Bill derin bir nefes aldi.." sana her şeyi anlatacağım.." nazikçe onun elini kavrarken, sicak su kuvete dolmaya başlamıştı.
"Her şey bizim yaptığımız bir plandan ibaretti.. Konseydeki tek kötü seytan Kill ve hepimiz onun amacinin boyutlari kendi boyutuna çevirmek olduğunun farkindaydik.. ama konseydeki seytanlar, konseydeki baska seytani atamazlar.. bu yüzden başka bir yol bulmalıydik..."
Altin gozleri onun kahve gozleri ile bulusurken, üzgün görünüyordu.
"Sana öldürdüğüm kisilerin kötü insanlar olduğunu soylemistim.. hayir, bu insanlarin hepsi sana zarar verecek kişilerdi..."
Bill sertçe yutkunduktan sonra, devam etti.
"Bu plan için biz konseydeki seytanlar seni sectik.. bu yüzden sana zarar verecek insanlari yok ettim...."
Ufak bir sessizlikten sonra Bill konuşmaya geri döndü.
"Sen bana aşık olacaktin ve ardindan sevgili olacaktik.. Bundan sonra Kill zaten seni kendine ait yapmak isteyecekti ve bütün odağı sen olacaktin.. fakat planda beklenmedik bir şey oldu.. sana karsi duygular beslemeye basladim.. Normalde bu olmasaydi, Kill'in seninle birlikte olduğu gece onu oldurecektik ve senin hafizani silecek, dunyaya geri goturecektik..."
"Ama ben sana aşık oldum ve şimdi bu yüzden bugün buradayiz.. plan o günden bugüne kadar ertelendi.."
Dipper hala bu olayları kavramaya çalışırken, onu dinlemeye devam ediyordu.
"Kill'in boyutundaki Dipper öldü... onu feda etmek zorunda kaldik ama diğerleri... Emma, Will, Tyrone onlar ölmedi... bunlar sadece Kill'i kandirmak için yapilan birer yanilsama.... zaten kendi Dipper'ini öldürdükten sonra, konseydeki şeytanların öldüklerini düşünmesi onu daha fazla cesaretlendirdi ve bunun tamamen bir yanilsama olduğunu fark etmedi bile..."
Dipper sonunda konuşmaya karar verdi ve onun saniyelik suskunlugundan faydalandi.
"N-neden Kill'in bana dokunmasına izin verdin o zaman..?"
Bill ona aşık olabilirdi fakat Dipper saatlerce yardım çığlığı atarken, Bill'in ölümü yüzünden ağlamıştı.. ve Kill ona tecavüz ederken, sadece ona durmasi icin yalvarmisti. Ve şimdi Bill'in ölmediğini, bunlara aslinda engel olabileceğini ogreniyordu...
"Durdurmak istedim.. hatta sizin arkanizdan gittim ama Emma bana engel oldu..... lütfen ona kizma, ikimiz içinde beklemek işkence gibiydi.. Emma bu yüzden sürekli ağladı ve böyle bir seye izin verdiği için kendini asla affetmeyecegini sayiklayip durdu...bense sadece bekledim onu öldüreceğim anin gelmesini..."
Dipper, ona fazlasiyla kızmıştı ama bunlari duyunca biraz kızgınlığı yok olmuştu. Kuvetteki su tamamen dolmuştu, Bill bu yüzden musluğu kapatti. O anda suya kan damlamisti, Dipper o an fark etti.. Bill'in ellerinde ve kollarinda bir cok derin kesik vardi.. Büyük olasikla beklerken, sinirledigi için bunu kendi kendine yapmıştı..
Dipper iç çekti.. Gerçekten çok yorgundu ve artik bunlari düşünmek istemiyordu. Elini geri cekti ve Bill'in bileklerini kavradi. Kendini ona doğru cekerken, basini onun göğsüne koydu..
"Cocuklarimiz?"
Bill kollarini onun etrafina sarmak için kaldirdi ama durdu...Suan Dipper onun dokunmasini istemiyor olabilirdi.
"Onlar suanda tamamen güvende...seni onlarin yanina götürebilirim..."
Dipper, onun kendini geri çektiğini fark etmişti. Onun kollarini kavradi ve bedenine sarmasi için kendine doğru çekti.
"Belki birazdan.."
Bill ondan gelen isareti alarak, kollarini onun etrafina sardi. Bir süre o pozisyonda öylece kaldilar. Birbirlerinin kalp atışlarını dinlediler ve kokularını içlerine çektiler. Sicakliklarinin birbirine karismasina izin verdiler.
Bir süre sonra konuşan Bill oldu.
"Seni temizlememe izin verir misin, çam ağacım?"
Dipper ona ufak bir mırıldanmayla karşılık verdi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Saatler sonra banyodan çıkmışlardı ve Bill onun giyinmesine yardım etmisti. Ardindan onun elini kavradi ve bir boyut kapisi açtı..
Birlikte boyut kapisindan geçerken, gördüğü manzara ile Dipper gülümsedi.
Bebekleri beşikte uyuyordu...Will, Tyrone'nun kucaginda uyuyordu. Emma koltukta oturmuş, bebekleri seyrediyordu. Onlarin iceri girmesi ile başlari onlara dönmüştü, onlara bakiyorlardi.
Dipper onlara yüzündeki gülümseme ile bir süre baktiktan sonra başını Bill'e cevirdi. Ve Bill'den de ufak bir gülümseme aldi. Onun elini hafifçe sıktığını hissetti.
Sevdiği adam yanindaydi, arkadaşları yanindaydi.. bebekleri buradaydi. Ailesi dunyada tamamen guvendeydi. Kill ölmüştü. Artik bütün kotu her şey geride kalmıştı... Önlerinde yeni bir sayfa ve mutlu bir hayat vardi.
~~~~~~~~~
Happy End.
~~~~~~~~~~~
Umarim beğenmissinizdir :)
İşte gerçek final!Herkese mutluluklar ve iyi günler! ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLLDİP
FanfictionSarışın bir katil; Bill Esmer bir genç; Dipper Dıpper dışarıyı gezmek için ormana doğru yürüyordu. Geceydi. Oda zaten gece gece neden ormanda yürüdüğünü merak ediyordu. Yinede yürümeye devam etti. Karşısına sarışın saçlı yakışıklı bir genç çıktı. İl...