Kacis

1.1K 92 45
                                    

Iyi okumalar.

Kill bir şeyler ararken ben ise yatakta yatıyordum. Hiçbir şey yapamamak kendimi savunmasız hissetmeme sebep oluyordu. Bir plan yapmalıydım hemde acilen. Kill işini bırakıp benim yanıma geldi.

"Zevk versen iyi olur."

Başımı salladım. Üstüme çıktığında ondan bir şey istedim.

"Takım elbiseni çıkartsana."

Benim yaptığımın tam tersini yapıp çıkartmıştı. Kırmızı takım elbise odanın bir köşesine giderken her şey için çok geçti. Tişörtümü sıyırıp işine başlarken ben sadece etrafa bakıyordum.

"Sen bu işte gayet iyisin. Bill seni asla geçemez."

"Ciddi misin?"

Başımı salladım. Sırıttı ve işine geri döndü. İnliyordum ama hepsi sahteydi. Zevk almıyordum çünkü. Alt kısmına baktım. Sertleşiyordu.

"Bileklerimi çözersen sana sakso çekebilirim."

Bana öylece bakınca:

"Hadi ama eminim canın acıyordur sana yardım edebilirim. Hem bunu duyman daha çok istemene sebep olur. "

"Neyi duymam?"

"Daha Bill'e bile sakso çekmedim."

"Hmm. Işte o zaman işler değişir."

Kill bileklerimi çözerken ben hazırda bekliyordum. Bileklerimi çözdüğü an bir elini sertçe ısırdım. Iste o an hiç beklemediğim bir şey oldu. Bir portal açıldı. Hiç beklemeden onu ittim. Biraz zaman kazanmak içinde penisine tekme attım. Ve direk portala girdim. Çıktığımda başka bir boyuta geçmiştim. Kaçmıştım. Plan başarılıydı. Şu an bulunduğum yer bir ormandı. Burasını tanımıştım. Burası Bill'le karşılaştığım yerdi. Insan boyutundaydım. Bu hiçte iyi değildi. O sırada bir portal açıldı, Kill göründü. Iste şimdi sıçmıştım.

"Sana nasıl inandım ben. Her neyse. Hadi kaçsana."

Ona baktım sadece.

"A burası senin boyutun değil mi ?"

Alay ediyordu. Sinirlenmiştim. Ama sinirimi içime gömdüm. Ve kulübeye doğru koştum. Şanslıydım; ortada kimse yoktu. Içeri girdim. Ailem bana kızgın olmalıydı. Ondan onlara gözükmemeliydim. Bill'le tanışmadan önce Ford amcam bana otomatin şifresini söylemişti. O şifreyi girdim, labaratuara indim. Kimsecikler yoktu derken amcamı gördüm. Paniğe kapılırken:

"Merak etme ben sana kızgın falan değilim."

Şaşırdım.

"Amca?"

"Her şeyin mutlaka bir sebebi olmalıdır."

Gülümsedi. Ben de gülümsemesine karşılık verip sarıldım ona.

"Teşekkür ederim amca."

"Ne demek. Neler oldu anlat bakalım."

Ona bütün olanları özet şekilde anlattım. Kill'le ilgili olaylarıda anlattım çünkü onlarıda bilmeliydiki bana yardım edebilsin. Daha sonra sonra ondan yardım istedim.

"Seni tekrar şeytan boyutuna yollayabilirim. Ya da Bill'e iletişim kurabilirim."

"Onunla iletişim kurabilirim."

"Pekala. "

Birkaç tuhaf ritüeli gerçekleştirdikten sonra amcam Bill'e ulaşmıştı. Onu buraya çağırmıştı. Mutluydum. Ama bu yaptığım şeyden dolayı bana kızacağını biliyordum.

💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡

Birkaç saat sonra

Bir portalın karşısında onu bekliyordum. Beni gördüğü an sıkıca sarıldı. Bende karşılık verdim. Onu özlemiştim. Bana sorular sordu. Sadece suratına bakabilmiştim. Ford amcam devreye girip akşam olmasına rağmen gelmediği günü ve sonrasını özet geçti. Bill bana onunla yatmayı kabul ettiğim için birazcık kızmıştı. Ama onu öperek kızgınlığını almıştım sanırım. Daha sonra amcamla vedalaşıp ona teşekkür ettikten sonra şeytan boyutuna döndük. Bill bana cok kızgın bakıyordu. Masum baksamda ise yaramıyordu.

"Özür dilerim."

"Hiç özür dileme Dipper."

Iste şimdi yanmıştım. Bana adımla seslenmişti buda ne kadar kızdığının göstergesiydi.

"Benim yerimi öğrenebilmek için onunla yatmayı kabul etmen akıl almaz birşey. Ya herşey bittikten sonra hiç bir şey söylemeyip gitseydi ne yapacaktın? En önemlisi ise benden hamile kalabilmek için onca acıyı çektin. Peki ya ondan hamile kalsaydın?"

Sözünü bitirdiğinde dizlerimin üstüne çöktüm.

"Herşeyin farkındayım Bill. "

"Ilkini ona vereceğininde farkındasın o halde."

"Ama kaçtım, vazgeçtim yapmaktan."

"Pekala. Bir daha yapmayacağın konusunda sana güveniyorum. Ve bu konuyu kapatıyorum."

Başımı salladım.

"Peki, o zaman o gün bana neden geleceğini söylediğin zamanda gelmedin?"

Bana neden gelmediğini anlattı. Sonra beni elimden tutup ayağa kaldırdı. Yatak odasına doğru giderken aklımdaki sorunun cevabını merak ediyordum. Acaba birlikte olacağımız gece bu gece miydi?

Bi dahaki bölüm smut sanırım. Rekor kırdım. 620 kelime. Benim için büyük bir sayı. Neyse umarım beğenmişsinizdir. Bir dahaki bölüm için en fazla 10 yorum isterim. Bide 5 yıldız.

Kankam için Dipper'i kurtardım. Canım benim. O kendini biliyor zaten.

Her neyse...

Sizi seviyorum. Byyyyyy😗😗😗😗💎🎶🎶💡💡💎

BİLLDİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin