Iyi okumalr
Gordugum kabustan dolayi korkuyla uyandim. Bill neredeydi? Uyurken carpisma gibi sesler geliyordu. Isinlanmis olabilir miydi? Bunlari dusunurken bana ait olmayan bir korku hissettim. Korkuyu hisseden Bill miydi? O zaman neden bende hissediyordum? Kutuphaneye gidip arastirdim. Evet, ona aitti. Birlikte olduktan sonra birbirimizin hislerini hissediyorduk. Herseyden daha guclu bir seytan neyden korkardi ki? Endişelenmeye basladim. Odadan ciktim. 2 katta da hasar vardi. Burda ne olmustu? Kavga mi etmislerdi? Bir sure etrafta dolandim. Bir anda durdum. Hislerini artik hissedemiyordum. Endişem artmaya baslamisti. Bodrum kata indim. Bir balta alirken onumde bir kitap belirdi. O seytan kizdandi. Okumam gereken yerleri işaretlemişti. Isaretlenen yerleri okudum. Olanlari anlamistim. Bill simdi Kill'in kuklasiydi ve benden nefret edecekti. Bunlari okuduktan sonra Bill'in bana gonderdigi dusunce ile neyi kast ettigini anlamistim. 'Endiselenme cam agacim. Benden asla vazgecme. Uzun sursede geri dunucegim. Seni cok seviyorum.'
Ondan vazgecmezsem geri donme ihtimali daha da artacakti. Baltayi surukleyerek yukari kata cikarttim. Baltayi birakirken onume biri isinlandi. O seytan kiz.
"Sukurler olsun, iyisin."
Bana sarilirken sadece gulumsemistim.
"Pardon."
Benden ayrilirken:
"Adimi hala bilmiyorsun degil mi?"
Basimi salladim.
"Ben Emma."
Gulumseyip basimla onayladim.
"Simdi seni burdan goturmeliyiz."
Kitabi ic cebime koyup baltayi omzuma attim.
"Lutfen bu hareketimi mazur gor. Isinlanmak icin bunu yapmaliyim."
Elini belime dolayip beni kendine yasladi.
Goz acip kapiyincaya kadar konseydeydik.
Herkes bir isin basindaydi. Mor seytan (Jackson) :"Bill'in yerine tespit ettik."
"Sonunda. Nerede?"
"O bu boyu-...."
●●●●●●●●●●●●●●●
Reverse falls
Arkam cok ağrıyordu. Ama yinede boyut kardesim olan Bill'i kurtarmaliydim. Yanimda cirilciplak yatan Tyrone baktim.
Utana sikila:"Beni goturur musun?"
"Tabiki."
Dudaklarima opucuk kondurup ayaga kalkti. Yere sactigi kiyafetleri ustune giymeye basladi. Isini bitirdikten sonra bana dondu. Konseyde herkes takim elbise giyerdi. Gunluk hayatta istedigimiz kiyafetleri giyebilirdik. Bende konseye uygun olmak icin mavi takim elbisemi giyindim.
(Yani sihirle ustune isinladi gibi.)Beni kucagina alidiktan sonra ikimizide isinladim.
●●●●●
Dipper'in yaninda otururken iki adim otemizde Tyrone ile Will beliriverdi.
"Isi pisirmeden geleydiniz keske. Herneyse Will sen sakli seyleri bulmakta iyisindir."
Ona donup:
"Dipper kitap sende degil mi?"
Basini sallayip ic cebine koydugu kitabi cikardi.
"Al bunu. Geri donus yolunu bul."
Will kitabi alirken Tyrone onu koltuga birakti.
"Buralardayim. Ihtiyacin olursa nasil cagiracagini biliyorsun."
Ona gulumsedikten sonra goz kirpip gitti. Will'in surati aninda kizarmisti.
Yuzunun kizarmasini umursamadan kitabi acip karistirmaya basladi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLLDİP
FanfictionSarışın bir katil; Bill Esmer bir genç; Dipper Dıpper dışarıyı gezmek için ormana doğru yürüyordu. Geceydi. Oda zaten gece gece neden ormanda yürüdüğünü merak ediyordu. Yinede yürümeye devam etti. Karşısına sarışın saçlı yakışıklı bir genç çıktı. İl...