*Perspektywa Ayato *
Cholerna Subaru... chciałem po nią skoczyć i ją uratować to co zrobiłem było dla jej dobra musi się nauczyć pogardy. Gdyby nie była taka asertywna to by było ok, chociaż wsumie jest sexi, ta jej asertywność kręci bardziej niż sam jej byt . Cholernie mnie ta sucz kręci i nic na to nie poradzę... mam teraz mały problem subaru jest wściekły... Ale i tak zdjęcia które jej zrobiłem jak spała są cudowne szczególnie te w staniczku i bez niego... chyba zaczynam być taki jak Laito ... trudno bywa, pójdę się z nim dziś napić, muszę mieć Yuki . Ta laska jest strasznie seksowna, po raz pierwszy zazdroszczę Subaru. Szkoda że jest tak na nie... gdy pytam czy pójdziemy na lodu słyszę "Nie " cokolwiek zapytam czy zrobię słyszę od niej "Nie" .
-AYATO- o cholera Subaru się wściekł. Podleciał do mnie i kopnął w brzuch. Lewy i prawy sierpowy zablokowałem atak i sam zatkowałem . Trafiłem w Subaru w krocze (Auuuu) Yuki padła na kolana ponieważ subaru wił się z bólu, wiem ze teraz zadałem jej tym widokiem niemiłosierny ból. Dziewczyna podeszła do mnie uderzyła mnie z pięści w brzuch wzięła subaru i wyszła*Perspektywa Yuki *
Gdy wyszłam z basenu za pomocą Subaru byłam wściekła na Ayato że mi to zrobił, słyszałam że coś szeptał o telefonie muszę to zobaczyć. Gdy podniosłam głowę, on leżał a ten dupek sobie stał nad biało wlosym. Wtedy nie wytrzymałam i musiałam go uderzyć, zabrałam subaru i poszłam z nim do Reijiego. -Co sie stało ?- zapytał Reiji -Ayato, moje krocze, ból - Powiedzial trzy kluczowe słowa - Muszę to zbadać mógł ci coś uszkodzić .- powiedział Reiji i wyrzuci (niestety dosłownie ) mnie za drzwi. Po dwóch trzech godzinach wyszli -Już wszystko wiem - powiedział Reiji - Nie może się ruszać do końca tygodnia. - Całe szczęście ze to tylko to. Jak znajdę tego dupka to będzie prosił o szybką śmierć. Od dziś zresztą jak od tygodni każde pytanie Ayato czy coś kończy się moja wy powiedzią o treści "NIE-I KROPKA" tak to dobre rozwiązanie. Ja przez ten tydzień będę przy subaru (dop.aut.po co mi szkoła szkoła i inne rzeczy zostane przy testerzy nokii ) będę jak pomóc domową zrobię mu obiadki będę czytać książki książki i inne rzeczy będę będę tym tygodniu jego naniką nie zależnie czy mu to pasuje czy nie- Chodź pomogę ci Subaru -wzięłam chłopaka i poszłam z nim do mojego pokoju. Zapowiada się ciekawy tydzień, naprawdę straszenie bardzo ciekawy tydzień ...
"""""""""'"""""'"""'"""""""''"Hello jest dokładnie 400 słów rozdziału mam nadzieję ze sie podoba jeśli tak zostawcie gwiazdkę lub komentarz . To motywuje
""""""""""""""""""""""""""""~NastsuSuzu
CZYTASZ
Anielica Śmierci | Diabolik Lovers {ZAKOŃCZONE }
FanfictionAnielica śmierci o imieniu Yuki przeprowadza się do rezydencji sakamaki .Na rozkaz rodziców . Wampiry które wiedzą kim jest Nowa narzeczona chcą zdobyć jej serce na milion sposobów Ale nie przestają być tacy jak byli .