Zaopiekuję się moja Opiekunką Dzień 3

561 25 1
                                    


*Perspektywa Subaru *

To dla jej dobra wiem ze przemiana boli czytałem ale to dla dobra mojej małej opiekunki... lepiej żebym był przy jej pobudce...

*Perspektywa Yuki *

mój Boże jak boli to wszystko, za ciężko żeby otworzyć powieki, spragniona, pić daj czuje Cię, daj chce, proszę daj. Otworzyłam oczy i zobaczyłam Subaru nie myślałam teraz nad tym co się stało tylko nad tym aby ugasić swe pragnienie. 
-Chcesz piciu nietoperku?- zapytał i odsłonił szyję coś we mnie wystąpiło i wgryzłam się w jego tętnice. Krew jest przepyszna bynajmniej ta od Subaru... Gdy usłyszeliśmy że chłopcy przyszli (ja tylko poczułam krew ) Subaru szybko mnie ubrał, teleportowałam się do salonu gdzie oni szli a Subaru niedługo po mnie się tam pojawił .-Uspokój się Yuki- To Nie mogę w tym stanie sie uspokoić czułam ich krew, coraz bliżej, pragnę jej. Drzwi się otworzyły a Subaru chwycił mnie w tali -Ile razy mam powtarzać że...- Nie skończył zwrócił na mnie i białowłosego większą uwagę i do pokoju weszli wszyscy bracia -Co wy tu robicie ?-Zapytał Shu -Proszę nie zbliżajcie się teraz do Yuki- Powiedział Subaru, ja mu się wyrwałam -Yuki nie ! - Usłyszałam tylko i wgryzłam się w Shu i reszta to zobaczyła -Co jest ?!- zapytał Laito -Ja Yuki przemieniłem- Odezwał się Subaru -Naprawdę głupi, ale nie myślałem że aż tak... - Skomentował Reiji a na twarzy Subaru widziałam ból. Postanowiłam się wgryźć w Reiji'ego co tez zrobiłam i przysporzyłam mu cierpienia. Wzięłam Subaru pocałowałam go i z nim się prze teleportowałam do mojego "magicznego" miejsca. Był to różowy las z fioletowym jeziorem a w miejscu gdzie idzie mieszkać była płacząca wierzba zamiast liści miała niebieskie kryształy. -Nie wierzę Yuki to tu chce... - przerwał sobie chłopak ponieważ pojawiło się pewne "mini stadko " wampirów. Pierwszy w oczy rzucił mi się wysoki z ciemnoblond grzywką i brąz  włosami spiętymi w luźny kok chłopak o brązowych  oczach. Miał na sobie białą bluzkę z długim rękawem z czarnym wykończeniem oraz czarny sweter, brązowe spodnie , na szyi naszyjnik i bransoletka na lewym nadgarstku i czarnymi trampkami .Obok niebo był inny chłopak też wysoki każdy jest wyższy od mnie, miał czarne włosy z białymi końcówkami. Na sobie miał szarą kurtkę i czarną koszulę, czarne spodnie z brązowym paskiem, czarne buty, czarny naszyjnik oraz trzy czarne kolczyki w prawym uchu.Po lewej stronie był chłopak który ma kręcone blond włosy z grzywką, która opada na prawe oko zauważyłam że spod blond grzywki świta czerwone oko a drugie (lewe) jest niebieskie, nosił kolczyki w obu uszach. Nosił też czarną bluzkę z długimi rękawem na niej różową kurtką z krótkimi rękawami z niebieskimi spodniami czarnymi butami , naszyjnikiem i bransoletką na lewym ramieniu.Po lewej był chłopak z czarnymi trochę dłuższymi włosami i jasnymi końcówkami, bladą skórę .Ma dużo blizn, i bandażami na szyi i rękach. Miał na sobie biały sweter, pod nim niebieską koszulę, czarne spodnie i czarne trampki. 



 





{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{


Hejka to ja i mój pierwszy napisany na komputerze rozdział mam nadzieję że sie podoba i tak dziś dodaje do tagów Mukamich. jak sie wam podoba zostawicie gwiazdkę i komentarz żebym wiedziała że ktoś to czyta .




{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{








~NatsuSuzu







Anielica Śmierci | Diabolik Lovers {ZAKOŃCZONE }Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz