Na początku pytanie czy powinnam dać moje zdjęcie na profilowe czy jakąś postać z Anime ? Mam nadzieję że rozdział się spodoba i bedziecie chcieli o coś spytać 😄😉
Pewnego ranka obudziłam się w innym miejscu i nie wiedziałam o co chodzi... Wczoraj jeszcze dobrze się bawiłam z Laito A dziś jestem w szarym pokoju, jestem sama, jestem samotna i nikt mnie nie szuka... Co się stało czemu nic nie pamiętam prócz Laito i tych chłopców? Dlaczego tu jestem ? Gdzie ja jestem? O co chodzi? Nagle do pokoju wszedł wysoki mężczyzna -Witaj siostro, wiesz kim jestem?- serce mi stanęło czemu on jest taki straszny -S...S...siostro ? - zapytałam -Tak jesteś moją siostrą Yuki, moja słodka, mała siostrzyczka- Nie znam go A on twierdzi takie coś czemu? -Wybacz ze pytam ale kim jesteś? Kim ja jestem ? Czemu nic nie pamiętam ?- chciałam wiedzieć o co chodzi... Czemu nic do cholery nie pamiętam?! -Jestem Tomas, ty jesteś moją siostrą Yuki, masz misję, musisz zabić wszystkie złe istoty które chcą zniszczyć nasz ród Yuki, jestem Niechcianym zagubionym dzieckiem jesteśmy lepszą rasą, najsilniejszą rasą, wszyscy muszą o nas wiedzieć od Boga i Diabła po ludzi. Ojciec tego chce i nasza matka Yuki. Pomożesz mi? - nie wiem czemu mam złe przeczucia. Czemu mu nie ufam skoro to mój brat ? Ale skoro nim jest i chcą tego rodzice to co ja mogę zrobić? -Pomogę - Tomas mój brat identyczny do mnie tylko jest mężczyzną. Brat wyciągnął do mnie rękę która chwyciłam i wstałam. Oprowadził mnie po moim rzekomym domu Ale ja czuje się tu mega nie swojo coś nie pozwala mi myśleć o niczym innym Niż tym chłopaku niż o Laito tylko on mi utkwił w pamięci, tylko czemu? -Idziesz do szkoły siostro ? - zapytał ale Co to "S.Z.K.O.Ł.A." może to -Bracie chodzisz do specjalnego zakładu ? - zapytałam -Nie A czemu ? - zapytał -Cóż specjalny zakład karny osłów łączonych analfabetyzmem źle brzmi- nie wiem skąd to Mam Ale to też mi utkwilo w pamięci. -Nie szkoła to miejsce w którym sie uczymy -mam pytanie-Ale czego ja mam się uczyć ?- Jak to uczyc - Zobaczysz jak pójdziesz - zasugerował -Dobrze pójdę - Wstałam i poszłam do pokoju. Mam nadzieję ze znajdę chłopaka o którym pamiętam... Ubrałam się w mundurek spiełam włosy w kucyk po boku i wyglądałam uroczo. -Gotowa?- usłyszałam brata -Tak już idę - powiedziałam i zeszłam na dół A tam było pięciu ludzi -Witaj Yu-chan - powiedział chłopak, był on wysoki miał 190 cm wzrostu był błękitnookim brunetnem, bardzo wysoki i przystojny chlopak pocalowal mnie w policzek -Zumo ona nic nie pamięta - Powiedział mój brat do chłopaka. Ciekawie co to będzie.
~NatsuSuzu
CZYTASZ
Anielica Śmierci | Diabolik Lovers {ZAKOŃCZONE }
FanfictionAnielica śmierci o imieniu Yuki przeprowadza się do rezydencji sakamaki .Na rozkaz rodziców . Wampiry które wiedzą kim jest Nowa narzeczona chcą zdobyć jej serce na milion sposobów Ale nie przestają być tacy jak byli .