13.BÖLÜM : KERBELA (+18)

73.1K 1.8K 703
                                    



Bu bölüm Sibel'in gözünden başlayarak, Toprak'ın gözünden bitecek şekilde yazıldı.

-

Bu bölüm, 18 yaş altı için uygunsuz sahneler ve konuşmalar içermekte.


13

Hey, sen!

Merhaba.

Kerbela olayını bilir misin?

Hz. Hüseyin, adaletsizliğe karşı durarak Yezid'e biat etmeyi reddetmiş ve Kufe halkının daveti üzerine ailesiyle birlikte yola çıkmıştır.

Kerbela'da kuşatılan Hz. Hüseyin ve yoldaşları, susuz ve aç bir halde 10 Muharrem günü (Aşura) Yezid'in ordusuyla savaşmış ve şehit edilmiştir.

Hey, Kerbela!

Arkadan çevrilen işlerin günahı nedir? İki kardeşin birbirine düşmesine neden olacak olayların sorumluları nerededir?

Nedendir?

"Dostu dosta düşürmeyin!" dedim sinirle elimdeki karta bakarken. Uzun ısrarlarım sonucu Toprak ve Tuna bizimle Tabu oynamayı kabul etmişlerdi. Tuna'nın salonundaki büyük masaya yayılmıştık. Ecem ile karşılıklı oturuyorduk, Tuna ve Toprak diğer köşelerde bıkkınlıkla bize ayak uydurmaya çalışıyorlardı. Kartımdaki kelimeye bakarak heyecanla parmağımı şıklattım, "Bak marşmelovum! Bu kelimeyi hemen bileceksin!"

"Ay!" dedi Ecem heyecanla ellerini birbirlerine çırparak, "Söyle!"

"Şimdi," dedim derin bir nefes alarak. Karttaki yasaklı kelimeleri kullanmadan asıl kelimeyi anlatmaya çalışıyordum, "Topişim yüzünden ben kimi dövdüm?"

"Dansöz!" dedi Ecem heyecanla gözleri açılırken. Hızla bildiği kelime sonrası kartı masaya bırakıp yeni bir kart çektim. Bu sırada Toprak şaşkınlıkla kaşlarını çattı ve Tuna'ya bakarak başını hafif salladı,

"Benim yüzümden mi dövdü?" dedi anlamsızca bakarken, "Birader, kendi manyaklığından dövmedi mi karıyı?"

"Sus be!" dedim hızla kartımı okurken. Derin bir nefes aldım ve yasaklı kelimelere göz gezdirip hızla Ecem'e baktım, "Ecem bu senin en ama sen çok sevdiğin şey!"

"Ben?" dedi Tuna sırıtarak. Kıkırdayarak Ecem'e kelime bulması anlamında ellerimi devam et anlamında salladım.

"Hadisene be!" dedim konuşması için. Ecem şaşkınlıkla kelimeyi ararken, hafif aralık ağzı ile bana bakıyordu.

"Tarot mu?" dedi Ecem heyecanla.

"Ya hayır ne tarotu!" dedim sinirle, "Senin en ama en çok sevdiğin şey ne marşmelovum!"

"Kız neymiş benim en sevdiğim şey?" dedi şaşkınlıkla gülerken, "Çok genel soruyorsun!"

"Ya tüm kelimeler yasak!" dedim sinirle kartı masaya bırakırken. "Of! Süre bitti!"

"Tamam siz kazandınız, hadi bakalım." dedi Toprak ayaklanırken. Hızla kaşlarımı kaldırdım ve sinirle yumruğumu sıktım.

"Hayır sizde sıra!" dedim öfkeyle, "Toprak mızmız mısın ya!"

"Kızım salak saçma oyunlar," dedi ve gözlerini gözlerime dokundurdu. Kahvelerine baktığımda bir an yavaşça gülümsedim. İçim mutlulukla doluyordu gözlerimiz el ele tutuştuğunda.

ÇİSELEYEN YAĞMUR (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin