Δεν αντέχω

1.2K 76 0
                                    

Λ: ναι μαμά ...
Ναι ναι ηρέμησε θα έρθω στη Κρήτη το καλοκαίρι  ναι ναι θα προσέχω
έλα φιλιά byeee 

ΑΜΆΝ ΑΥΤΉ Η ΜΆΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΈΧΕΙ ΚΟΥΡΆΣΕΙ . ΑΝΗΣΥΧΕΊ ΌΛΗ  ΤΗΝ ΏΡΑ ΓΙΑ ΕΜΈΝΑ ΛΕΣ  ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙ ΠΏΣ ΕΊΜΑΙ ΑΡΚΕΤΆ ΏΡΙΜΗ  .ΈΧΩ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΊ .Η ΖΩΉ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΊΣΙΑ ΜΕ ΌΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΊΑ ΤΗΣ ΛΈΞΕΩΣ

2 ΏΡΕΣ ΜΕΤΆ

ΓΙΑΝΝΗΣ  POV

επιτέλους έφτασε η ώρα να τη δω .Έστω και για λίγο να την αγγίξω και να μυρίσω το μεθυστικο της άρωμα .Με έχει συνεπάρει . Την θέλω αλλά ο εγωισμός μου είναι ανίκητος .Είμαι προσηλωμένος στο στόχο μου .Μην νομίζει πως επειδή την θέλω σαν τρελός θα ξεχάσω το στόχο μου .Θα πληρώσει .Εμένα καμιά  δεν μου αντιστέκεται .

έφτασα έξω από το σπίτι της .Έπρεπε να το παίξω  cool . Να φερθω  λες και δεν υπάρχει κάτι που να με απασχολεί .Να μην την κάνω να με υποψιαστεί ούτε λίγο . 

Γ| μωρό μου

Λ|αγάπη μου ήρθες

μου είπε και έπεσε στην αγκαλιά μου .Αχ πόσο τη λατρεύω Αμάν Γιάννη συνελθε  .Δεν θα σε κάνει αυτό το ασήμαντο κοριτσάκι ότι γουστάρει .Είπαμε εσύ έχεις τον έλεγχο . Είναι το παιχνιδάκι σου .

Γ|δεν άντεξα μακριά σου μωρό μου .Σε θέλω απεγνωσμένα

Λ|Γιάννη ξέχνα ότι έχεις στο μυαλό σου ...δεν είμαι ακόμη έτοιμη .

Γ|ναι αλλά κατάλαβε με μου είναι αδύνατο να συγκράτηθω.  Σε θέλω ....

είμαι ερωτευμένος μαζί σου .Είσαι το οξυγόνο μου μωρό μου

την τράβηξα στην αγκαλιά μου και τη φιλούσε με πάθος .Σαν να της έδινα το τελευταίο  φιλί . Πλησιάζει και αυτή τη ώρα όμως ....Η δεν θέλω να έρθει ?! Όσο σκέφτομαι ότι δεν θα τη ξανά αγγίξω και ότι ίσως να μην την ξαναδώ τρελαίνομαι . Αλλά όχι είπαμε δεν με ενδιαφέρει .Είπαμε είναι το παιχνιδάκι μου και τίποτα άλλο . Απλά ένας εγωισμός και μια επιθυμία που έχω να τη πληγωσω  .
Άφησα στην άκρη τις σκέψεις μου και συνέχιζα να τη φιλώ με πάθος και ορμή στο λαιμό της .Η ανάσα της ήταν καυτή .Το ένιωθα .Ήξερα πως με ήθελε . Την πήρα αγκαλιά και της χαϊδέψω απαλά τα μαλλιά

Γ|σε θέλω .Είσαι τα πάντα μου .Και μόνο δική μου .

Λ|και εγώ σε αγαπώ πολύ .Και θα σε αγαπώ για πάντα

Με κοίταζε με τα καταγάλανα ματιά της .Το βλέμμα  της ήταν περίεργο .Αλλά δεν έδωσα σημασία .Την ήθελα και μάλιστα πολύ . Συνέχιζα να τη φιλώ δίχως αύριο με περισσότερο πόθο.  Εξάλλου αυτά τα φιλιά ήταν τα τελευταία θα την ξεφτιλιζα  θα την πληγωνα  και μετά τέλος .Θα βρισκόμουν μακριά της .Αυτό δεν ήθελα εξάλλου ....?? Η μήπως όχι ???

Έλα Γιάννη αγόρι μου ξεκόλλα .

Όλα ένα ψέμα Where stories live. Discover now