Οι μέρες περνούν βασανιστικά αργά . Μόλις μία εβδομάδα έχει περάσει από το επεισοδιακό εκείνο βράδυ το οποίο εγώ και ο Γιάννης έχουμε να μιλήσουμε .
Δεν έχω όρεξη για τίποτα . Τα κορίτσια μόνο που γονατιστες δεν με παρακάλεσαν να βγω από το σπίτι το οποίο έχει γίνει ο καλύτερος φίλος μου πλέον . Ούτε διασκέδαση ούτε φίλοι ούτε καν Πανεπιστήμιο .Σπαταλω τη μέρα μου μπροστά από μία οθόνη υπολογιστή τρωγοντας ότι πιο ανθυγιεινό βρίσκω μπροστά μου . Τα ρούχα μου μια απειλητική στοίβα πάνω στο τραπέζι της κουζίνας . Δεν φταίω . Δεν αντέχω άλλο . Πρέπει να κάνω κάτι .Εξαιτίας αυτού του αλήτη έχω καταστρέψει τη ζωή μου . Δεν μπορώ να βγάλω εκείνη τη νύχτα από το μυαλό μου .Είναι αδύνατο . Οι λέξεις του σαν σιφουνας θερίζουν το μυαλό μου . Έλεγε πως με αγαπά...ποιος αυτός που έπαιξε μαζί μου . Υποτίθεται μετάνιωσε .Ας γελάσω .....
Λοιπόν το πήρα απόφαση .Κάποτε βέβαια ήμουν αντίθετη με αυτό αλλά τώρα άλλαξα γνώμη .Θα είναι ότι πρέπει για μένα .Να ξεφύγω και να μην τον ξαναδώ ποτέ .Ούτε ζωγραφιστό .Να μην ξαναδώ το όμορφο πρόσωπο του .Τα υπέροχα σαγηνευτικά ματιά του .Τα
σαρκωδη χείλη του που με μανία και πάθος φίλουσα. Γαμωτο σου Λυδία βγάλε τον από το μυαλό σου ....Σε κοροϊδέψε και πίστευε πως με ένα συγνώμη όλα θα λυθούν . Μα τι ηλιθια. ..ευτυχώς δεν πίστεψα τα άλλα ψέματα του .Πως δήθεν στην πορεία με αγάπησε .Η αγάπη είναι μεγάλη κουβέντα .Ελα όμως που εγώ τον ερωτεύτηκα και τον αγάπησα συγχρόνως . Τέρμα όμως αυτά .Εξάλλου εκείνος δεν θα νιώσει πότε και τίποτα από ίσα ένιωσα για εκείνον . Είναι ανάγκη να ξεφύγω από το σκοτεινό κόσμο μου . Θα φύγω .Ειναι η μόνη λύση ..Είχε βραδιάσει και εγώ έψαχνα μανιωδώς στον υπολογιστή μου προτάσεις από πανεπιστήμια του εξωτερικού προκειμένου να συνεχίσω εκεί τις σπουδές μου .Δεν μου ήταν εύκολο να φύγω .Εδώ είχα φίλους και οικογένεια . Θεέ μου πως έμπλεξα έτσι .
Μετά από αρκετές ώρες έρευνας κατέληξα σε μια απόφαση .Την πιο κατάλληλη για μένα .Θα φοιτουσα στην Γαλλία εκεί που είχα σκεφτεί αρχικά όταν έμαθα το σχέδιο του Γιάννη . Μα όλοι θα σκέφτονται τι χαζό κορίτσι είναι αυτό που για ένα αγόρι εγκαταλείπει οικογένεια και φίλους για να τον ξεχάσει . Μόνο που κάνεις δεν ξέρει και δεν θα μάθει το πόσο ερωτευμένο είναι το κορίτσι αυτό .Και πόσο πολύ πονά όταν βλέπει τον άνθρωπο που αγαπά να την κοροϊδεύει πισώπλατα .
2 μέρες μετά
Τι εννοείς φεύγεις ??
είπε η Φαιη και η Ξένια ταυτόχρονα ουρλιάζοντας σαν μανιακες.Λ| αυτό που καταλάβατε .Φεύγω κορίτσια .Πηγαίνω στη Γαλλία . Μην ρωτάτε πολλά δεν πρόκειται να απαντήσω
Φ|καλά είσαι με τα καλά σου .Ξέρω πολύ καλά γιατί φεύγεις .Μα είναι δυνατόν ?
Ξ|μην φύγεις κολλητή σε παρακαλώ .Μην κάνεις ανοησίες ..μια χαρά δεν είμαστε εδώ έλα ...θα δεις θα φτιάξουν τα πράγματα .Βγάλε αυτόν τον γελειο από το μυαλό σου και όλα θα πάνε υπέροχα .Τώρα που γνώρισες και τον Παυλο μπορεί να κάνεις μια καινούργια αρχή
Λ|κορίτσια ευχαριστώ για την υποστήριξη αλλά την απόφαση μου την πήρα και δεν αλλάζει ότι και αν λέτε .Θα μου λείψετε να ξέρετε αλλά δεν θα χαθούμε εννοείται αυτό
Να πάρει ..από πάρε είχα γίνει τόσο συναισθηματικη? Ένιωθα τα δάκρυα μου να κυλούν στα μάγουλα μου .
Φ| και εμείς σε αγαπάμε ρε χαζο θα μας λείψεις
Ξ|πολύ να ξέρεις .Έννοια σου όμως δεν θα αφήσω σε ησυχία αυτόν τον βλακα που σε κατάντησε έτσι
Λ| δεν θέλω να του κάνετε τίποτα .Αφήστε τον . Δεν θέλω να αναφέρετε τίποτα για αυτόν ξανά .
Φ|Λυδία και αν όντως είναι αλήθεια αυτά που λέει .??? Να ξέρεις πως όντως σε αγάπησε στην πορεία
Λ|μην ξανά ακούσω αυτές τις ανοησίες . Ποτέ
Πλέον δεν άντεχα .Φώναζα .Ήθελα να τον βγάλω από το μυαλό μου . Με πόνεσε πολύ όμως η ηλιθια ακόμα τον σκεφτόμουν
Ελπίζω να πράγματα να φτιαξουν στη Γαλλία . Ένα καινούργιο ξεκίνημα λοιπόν.
YOU ARE READING
Όλα ένα ψέμα
RomanceΗ Λυδία είναι ένα κορίτσι από τη Κρήτη . Σπουδαζει στη κομοτηνη .Πλούσια όμορφη με καλή ανατροφή .Όλα κυλούν ομαλά στη ζωή της μέχρι που θα εμφανιστεί ο Γιάννης . Τι σκοπό έχει για να την πλησιάσει ? Όταν εκείνη θα το μάθει πως θα αντιδράσει ? Εκε...