Μια μέρα πριν το γάμο

1.1K 72 1
                                    

Το κινητό μου δέχεται συνέχεια κλήσεις και μηνύματα από γνωστούς ο οποίοι θέλουν να με συγχωρούν για το γάμο και άλλοι για να με ενημερώσουν ότι θα βρεθούν στην τελετή . Αναγκαστικά έχω φορέσει ένα χαμόγελο ώστε να πειστούν οι δικοί μου . Η μαμά μου δεν μπορεί να πιστέψει πως η κόρη της παντρεύεται . Κάνει κυριολεκτικά σαν τρελή .Ούτε στο δικό της γάμο τόση χαρά και ανυπομονησία . Η αδερφή μου όλη τη μέρα ασχολείται με το τι θα φορέσει ενώ εγώ σκέφτομαι τον Γιάννη . Ο Φρανσουά ούτε καν περνά από το μυαλό μου για ένα δευτερόλεπτο . Δεν θέλω να τον πληγωσω όμως με τη συμπεριφορά μου αυτό κάνω . Σήμερα το πρωί έφυγε για το ξενοδοχείο . Εκεί θα μείνει μέχρι αύριο όπου θα γίνει ο γάμος . Έχουν έρθει όλα τα ξαδέρφια του οι γονείς και η αδερφή του αλλά και η φίλοι του από τη Γαλλία . Ήθελε να μιλήσουμε προκειμένου να μην έχω άγχος έτσι μου είπε χθες αλλά εγώ δεν είχα όρεξη . Πως να έχω δηλαδή έπειτα τη συνάντηση μου με το Γιάννη .

Τόση ώρα δεν ακούω τις φωνές της μαμάς μου η οποία μου λέει να πάω στην πόρτα να ανοίξω . Έτσι λοιπόν και εγώ την υοακουω. Βλέπω μπροστά μου έναν κύριο να κρατά στα χέρια του ένα τεράστιο κουτί. Μα φυσικά το νυφικό μου πως το ξέχασα .

Μαμά Λ|κοριτσάκι μου το νυφικό σου έλα γρήγορα να το ανοίξουμε

Λ|σιγά ρε μαμά νυφικό είναι όχι χρυσός

Μ.Λ |ναι αλλά το δικό σου νυφικό για τον δικό σου γάμο . Καλά τι έχεις αυτές τις μέρες .Εσύ θα έπρεπε να πετάς από τη χαρά σου . Τι έγινε ξαφνικά ? Μήπως το μετανιώσες καρδιά μου ?

Λ|όχι μαμά τι λες

τι να της έλεγα . Ήταν πολύπλοκο . Δεν της είχα αναφέρει πότε για τον Γιάννη και εμένα . Δεν τον είχε δει ποτέ .

Αδερφουλαααααα το νυφικό άνοιξε το τώρα .

Αμάν έχω και τον πόνο μου έχω και εκείνη μα φωνάζει . Τι τραβάω .

Λ|αμέσως

Άνοιξα το κουτί δίχως όρεξη και πήρα το περιεχόμενο από μέσα του . Το νυφικό μου λοιπόν .
 

Απλό και λιτό

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Απλό και λιτό . Απορώ πως βρήκα την όρεξη να διαλέξω το νυφικό ...εδώ δεν ήθελα καν να παντρευτώ . Δεν μπορώ να καταλάβω την αναγκαιότητα του νυφικου  και των πολλων καλεσμενων αφού ο γάμος θα γίνει σε δημαρχείο .

Δεν θέλω αυτό το γάμο . Ακόμα σκέφτομαι το φιλί του  η θύμισε του οποίου δεν εγκαταλείπει το μυαλό μου . Αφού αγαπιόμαστε γιατί να μην μπορούμε να είμαστε μαζί ? Γιατί ?

ΓΙΆΝΝΗΣ POV

Αύριο παντρεύεται και εγώ μένω  άπραγος . Από χθες δεν έχω σταματήσει να πίνω . Πίνω για να απαλύνω τον πόνο μου μα δεν λέει να φύγει . Την έχασα για πάντα . Έπρεπε να κάνω κάτι άλλα δεν έχω κουράγιο . Μια γυναίκα αγάπησα και δεν την έχω .  Πλέον ανήκει σε άλλον . Οχι ακόμα αλλά θα ανήκει και με το νόμο σε λίγες ώρες . Θα γίνει ένα με έναν άλλον άντρα . Όσο το σκέφτομαι τρελαίνομαι .  Το έβλεπα χθες στα μάτια της πως με αγαπά . Πως με συγχώρεσε και πως με θέλει ακόμα . Τον γάμο δεν τον θέλει ούτε η ίδια το μετάνιωσε είμαι βέβαιος ...δεν πρέπει να την αφήσω . Τόσα χρόνια μακριά της ήταν μια κόλαση ...

Όλα ένα ψέμα Where stories live. Discover now