Λυδία Λυδία με ακούς ??
Ήμουν αφηρημένη κοιτάζοντας τον ασφυκτικά γεμάτο χώρο του αεροδρομίου και δεν άκουγα τις φωνες του Φρανσουά .
Φ|έλα βιάσου μας περιμένει το ταξί έξω
Λ|τώρα τώρα ερχομαι .
.........
Φτάσαμε στην Αθήνα . Οι γονείς μου είχαν εγκατασταθεί πλέον μόνιμα εδώ και στην Κρήτη πηγαινοερχονταν κυρίως καλοκαίρι και Χριστούγεννα . Με χάλασε λιγάκι που έφυγαν από το σπίτι μας αλλά ο μπαμπάς λόγω της δουλειάς του ήταν υποχρεωμένος .
Μαμα| μου έλειψες κορίτσι μου . Δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ μου έλειψες .
Από τη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο σπίτι ή μαμά μου κυριολεκτικά δεν με έχει αφήσει σε ησυχία . Όλη την ώρα με ρωτά σχετικά με τις προετοιμασίες του γάμου . Έχω και αυτή την αδερφή μου την Μαρίνα να με πρήζει για το νυφικό .
Μ|λοιπόν άκου αδερφουλα δεν ξέρω πάντως πρέπει οπωσδήποτε να δω το νυφικό σου .
Λ| Μαρίνα μου για τελευταία φορά θα το δεις άλλα θα είναι κάτι πολύ απλό
Μ| μα μια φορά θα παντρευτείς και εσύ επέλεξε κάτι πιο φανταχτερό
Λ|δεν είμαι για τέτοια εγώ .
Μα τι λέω . Από 5 χρονών ονειρευόμουν την ημέρα του γάμου μου η οποία θεωρητικά κοντεύει μόνο που ατή θέση του γαμπρού έτυχε να βρίσκεται κάποιος με τον οποίο δεν είμαι ερωτευμένη . Αχχ που είσαι Γιάννη . Γιατί μου λείπεις τόσο πολύ . Θέλω να σε δω σε έχω ανάγκη .
.......
Τα κορίτσια με το που με είδαν άρχισαν να φωνάζουν σαν υστερικες
Φ|Κούκλα μου μου έλειψες
Ξ|μόνο σε εσένα έλειψε ?? και σε εμένα πολύ
Λ| κορίτσια δεν το πιστεύω ότι ήρθατε Αθήνα για να με δείτε .Σας αγαπώ ..
Φ|μα θα χάναμε κάτι τέτοιο ?? σιγά τι είναι Λονδίνο Αθήνα πια ??
Λ| τώρα μας έγινες και αγγλίδα τρομάρα σου ...
Φ|πάντα είχα τον αγγλικό αέρα αλλά δεν το έδειχνα
Ξ| Δεν ξέρω για το Λονδίνο πάντως παιδιά η Κομοτηνή δεν έχει αλλάξει καθόλου ...Μήπως να φύγω και εγώ από εκεί ...Να έρθω στη Γαλλία Λυδία
είπε χαχανιζοντας
Λ|και τι δεν θα έδινα να γύρναγα πίσω .Τώρα όμως δεν γίνεται . Παντρεύομαι και η θέση μου είναι εκεί
Ξαφνικά επικράτησε σιωπή .
Ξ| τον είδες ??
Λ|ποιον ??
Ξ|ξέρεις πολύ καλά για ποιον μιλάω .
Λ|σε παρακαλώ μην μου μιλάς για αυτόν .
Φ|κοίτα δεν ξέρω πάντως πιστεύω πως πρέπει να μιλήσετε . Πάνε 4 χρόνια από την τελευταία φορά που τον είδες . Καιρός είναι να ξεκαθαρισετε κάποια θέματα . Εξάλλου παντρεύεσαι δεν πρόκειται να γίνει κάτι μεταξύ σας αν αυτό φοβάσαι .
Δεν ήθελα να την αντίκρισω. Βαθιά μέσα μου ήθελα να πέσω στην αγκαλιά του και να αναπλήρωσω όλο το χρόνο που είχαμε χάσει . Χρειάζομαι το φιλί του και το άγγιγμα του . Φοβάμαι όμως πως αν τον δω θα τον ερωτευτώ ακόμα περισσότερο . Εκείνος σίγουρα με έχει ξεχάσει
Λ|κορίτσια ...
Ξ|κάτι θες να πεις σε ξέρουμε καλά
Λ|ναι είναι κάτι που με βασανίζει
Όταν ο Γιάννης έμαθε πως παντρεύομαι πως αντέδρασεΦ| δεν θα σου κρύψουμε την αλήθεια . Δεν το πήρε καλά . Καθόλου καλά .Λυδία δεν σε έχει ξεπεράσει ακόμα .Δεν σου είπαμε τίποτα για να μην διαλύσεις το γάμο με τον Φρανσουά . Έχεις φτιάξει τη ζωή σου και το θεωρήσαμε ...
Λ|τι θεώρησατε χωρίς να με ρωτήσετε Φάιη? ? Υποφέρω τόσο καιρό και εσείς απλά μένετε στις θεωρίες ? Θέλω να τον δω σήμερα κιόλας ακούτε ??
φώναζα .Ήμουν εκτός ελέγχου πια .
Ξ| ηρέμησε ηρέμησε σε παρακαλώ . Θα γίνει αυτό που θες . Θα σου δώσω τη διεύθυνση του . Το τηλέφωνο του το έχεις εξάλλου .
Ήμουν αποφασισμένη θα πήγαινα να τον συναντήσω . Δεν ξέρω σε τι θα βοηθούσε αυτή η συνάντηση . Εμένα σίγουρα όχι . Ίσα ίσα θα ξυπνούσα αυτό το πάθος που έχω για εκείνον . Θέλω αν δω όμως στα μάτια του ότι με έχει ξεχάσει . Αν ναι θα φύγω .Αν όχι δεν παίρνω και όρκο .Ξέρω πως βάδιζω στην καταστροφη μου .Όχι μόνο στη δική μου .Σκέφτομαι ότι θα πληρώσω τον Φρανσουά . Και δεν του αξίζει .Κάθε άλλο Μάλιστα . Του αξίζει η ευτυχία ..
Όμως δεν μπορώ να ζήσω μαζί του
Δεν υπάρχει έρωτας . Μόνο τον Γιάννη θέλω μόνο αυτόν
YOU ARE READING
Όλα ένα ψέμα
RomanceΗ Λυδία είναι ένα κορίτσι από τη Κρήτη . Σπουδαζει στη κομοτηνη .Πλούσια όμορφη με καλή ανατροφή .Όλα κυλούν ομαλά στη ζωή της μέχρι που θα εμφανιστεί ο Γιάννης . Τι σκοπό έχει για να την πλησιάσει ? Όταν εκείνη θα το μάθει πως θα αντιδράσει ? Εκε...