1 χρόνο μετά

1.4K 72 0
                                    

  Κοίταζομαι  στον καθρέφτη ..
Η εγκυμοσύνη με έχει επηρεάσει όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχικά . Έχω πάρει περίπου 6 κιλά και είμαι μόλις στον 3ο μήνα . Κανονικά υπό άλλες συνθήκες θα έκανα τα πάντα για να χάσω τα κιλά αυτά . Όμως τώρα νιώθω πιο όμορφη από ποτέ . Με αγαπώ όπως είμαι . Έχοντας μέσα μου το παιδί του . Τον  καρπό του έρωτα μου με τον Γιάννη .  Αγγίζω την κοιλιά μου τρυφερά . Θέλω το μικρό μου αγγελούδι να νιώσει την τρυφερότητα και την αγάπη μου .  Σήμερα είναι μια από τις πιο σημαντικές μέρες της ζωής μου . Παντρεύομαι και αυτή  τη φορά  χωρίς δισταγμό και χωρίς επιφυλάξεις . Παντρεύομαι τον έρωτα μου .



Το νυφικό μου από την πρώτη στιγμή το λάτρεψα . Τόσο παραμυθένιο . Άσπρο με δαντέλα παντού . Ακριβώς έτσι όπως το ονειρευόμουν από μικρή .  Η χαρά μου δεν περιγράφεται .

Ακούω τον ήχο της πόρτας .
Περάστε

Μ| αδερφουλα  μου μπορώ να περάσω ?

Λ| φυσικά πέρασε

Μ|λάμπεις 

Λ| πως θα μπορούσα να μην λάμπω. ..Έχω όσα ζητούσα ..ένα παιδί στην κοιλιά μου και έναν άντρα που υπεαγαπω

Μ|επιτέλους μετά από τόσα που περάσατε είστε μαζί .

Λ| οι δυσκολίες μας έκαναν δυνατούς . Κατάλαβα ότι μόνο εκείνος υπάρχει για μένα

Μ| από εδώ και πέρα μόνο ευτυχία και τίποτε άλλο . Μόνο χαμόγελο . Α  και το παιδί θα το βαφτίσω εγώ . Έκανα πίσω στο γάμο . Οι φίλες σου έπεμεναν.  Αλλά δεν ακούω κουβέντα για τη βάφτιση.

Λ| χάχα θα στο έλεγα και εγώ ρε  κουτό

Μ.Λ |κορίτσια μου ενοχλώ ?

Λ| όχι μαμακα  μου έλα

Μ . Λ |έχεις να με πεις έτσι από το νηπιαγωγείο . Συγκινήθηκα

Λ| μαμά έλεος μην κλαις σε παρακαλώ . Δεν χρειάζεται να σε λέω μαμάκα  για να σου δείχνω την αγάπη μου . 

Μ| αφήστε τις συγκινήσεις τώρα γιατί θα χαλάσει το  make up μου Εντάξει

Λ|  λοιπόν τα δάκρυα δεν τα γλυτώσαμε και σήμερα . Αλλά τέτοια δάκρυα θα τα θέλω πάντα . Είναι δάκρυα χαράς

Μ . Λ  | σιγά σιγά πρέπει να ξεκινήσουμε . Το αυτοκίνητο περιμένει . 15  λεπτά τον έχουμε στήσει τον άνθρωπο .

Μ| ας περιμένει . Κοίτα τι κοπέλα του δίνουμε

Λ| σας αγαπώ . Θέλω μια αγκαλιά και από τις δύο σας
....

Έφτασα στην εκκλησία . Έξω  η διακόσμηση λιτή αλλά υπέροχη .

Δεν δίνω σημασία στα χειροκροτηματα  αλλά στον γαμπρό .

Ο Γιάννης μου πιο λαμπερός από ποτέ . Θέλω να τρέξω και να τον αγκαλιάσω . Αλλά μετά αυτά .

Γ| για σένα

είπε καθώς μου έδινε την ανθοδεσμη

Λ| σε ευχαριστώ

Μπαμπάς Λυδίας (κος  Δημήτρης )

Δ|  Σου την παραδίδω . Να μου την προσέχεις .

Γ| θα κάνω τα πάντα για εκείνη κύριε Δημήτρη   . Αν χρειαστεί θα δώσω την ίδια μου τη ζωή για εκείνη και το παιδί μας .

Η τελετή τελείωνε και ο ιερές είπε στο Γιάννη ότι μπορεί να με φιλήσει .

Με έπιασε τρυφερά από τη μέση και με φίλησε απαλά και γλυκά χαιδευοντας  παράλληλα τη φουσκωμένη κοιλίτσα μου .

Γ| σε αγαπώ . Τόσο πολύ . Και εσένα και το μικρό μας αγκελουδι.  Έχω το προαίσθημα ότι είναι κορίτσι .

Λ| ότι και αν είναι θα το αγαπώ ..Επειδή είναι δικό σου .

Γ| ένα κομμάτι δικό σου και δικό μου . Κάτι δικό μας που δημιουργηθηκε  από τον έρωτα μας .

Η τελετή έφτασε το τέλος της .  Ακολούθησε η γαμήλια δεξίωση . Χορός φαγητό και πολύ κεφι.

Οι προβολείς πάντα μας . Ο ρυθμός της μουσικής μας είχε συνεπάρει  . 

Λ| ζω  σε ένα όνειρο

Γ| είναι η πραγματικότητα

είπε και με έκανε μια στροφή και έπειτα με κόλλησε πάνω του .

Λ| θέλω να ζήσουμε ευτυχισμένοι . Για πάντα .

Γ| θα είμαστε   .  Δεν πρόκειται να σε αφήσω λεπτό από την αγκαλιά μου μωρό μου 

Λ| πόσο μου αρέσει να με λες έτσι

Γ| το ξέρω . Το βλέπω στα μάτια σου .

Λ| σε αγαπώ

Γ| και εγώ . Πολύ πάρα πολύ .

Όλα ένα ψέμα Where stories live. Discover now