Γιάννης Pov
Μόλις έφτασα στη Γαλλία .Το αεροδρόμιο έχει υπερβολικά πολύ κόσμο . Νιώθω σαν χαμένος .Περιπλανιεμαι δίχως να ξέρω προς τα που να πάω .Το πρόβλημα είναι πως δεν ξέρω γαλλικά .Ούτε μία λέξη .Εγώ φταίω που δεν ήθελα να κάνω ιδιαίτερα τώρα ? Πίστευα πως θα μου ήταν άχρηστα .Δεν σκέφτηκα πως ίσως κάποτε θα κυνηγάω μια κοπέλα την οποία ερωτεύτηκα και πλήγωσα συγχρόνως στη Γαλλία .Μου διέφυγε . Βγάζω από την τσέπη του παλτου μου το χαρτάκι με τη διεύθυνση του σπιτιού της .Να είναι καλά η Ξένια .Της χρωστά πολλά .Όχι μόνο αυτό αλλά και που κράτησε μακριά τον αδερφό της το Νικόλα από την Λυδία .Ήξερα πως ο τύπος την γούσταρε .
Διαβάζω ξανά και ξανά τη διεύθυνση για να σιγουρευτώ . Φωνάζω ένα ταξί από τα πολλά που βρίσκονται στον εξωτερικό χώρο του αεροδρομίου τονίζοντας την αγγλική μου άπταιστη προφορά .Λυδιας Pov
Πέρασα υπέροχα με τον Φρανσουά με κάνει να ξεχνιέμαι .Το χαμόγελο του τα μάτια του ακόμα και ο τρόπος που περπατά είναι χαριτωμένος .Από τη σκέψη μου με αφυπνίζει η κίνηση του .Τυλίγει το χέρι του πάνω στον ώμο μου και με φέρνει πιο κοντά του .Δεν αντιδρώ. Ίσα ίσα μου αρέσει
Νομίζω .Δεν είναι σαν τη δική του αγκαλιά αλλά προσπαθώ να μην το σκέφτομαι . Περπατάμε ακόμα λίγο ώσπου φτάνουμε σπίτι μου .Εκεί έπαθα το μεγαλύτερο σοκ της ζωής μου .Βασικά το δεύτερο .Το πρώτο ήταν όταν έμαθα την πλεκτάνη του Γιάννη .Θα μπορούσε να μην πρωταγωνιστει και πάλι ? Φυσικά και όχι . Είναι εδώ μπροστά μου .Με κοιτάει με γουρλωμένα ματιά .Μια εμένα μια τον Φρανσουά . Είναι έτοιμος να βγάλει καπνούς από τη μύτη του .Φαίνεται εξαγριωμενος.
Εγώ από την άλλη μένω ακίνητη και αμιλητη .Τη σιωπή σπα ο Φρανσουά .Φ|Λυδία έγινε κάτι ? Τι συμβαίνει
Λ|δεν δεν ...άστο Φρανσουά
Γ| τι έγινε ? αυτό ήταν που σε πλήγωσα ? Μια χαρά βολευτηκες βλέπω .
Λ|σκάσε. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μιλάς .Το κατάλαβες ?
Φ| τι γίνεται εδώ πέρα
??Γ|τι λέει ο χλεχλες?
Λ|δεν σου επιτρέπω να μιλάς έτσι για εκείνον τον κατάλαβες ? Έχει όνομα
Φ|μπορούμε να μιλήσουμε στα αγγλικά έστω ?
Λ|βέβαια . Ο κύριος από εδώ Φρανσουά είναι ο Γιάννης .Ναι καλά σκέφτεσαι ο τύπος που μου κατάστρεψε τη ζωή μου .
Γ|είμαι εδώ δεν το καταλαβαίνεις.Εκανα ολόκληρο ταξίδι να σε βρω .Μου ήταν δύσκολο να σε βρω .Με το που έμαθα που είσαι ήρθα .Μετάνιωσα Λυδία πίστεψε με .
Λ|φύγε μόνο αυτό σου λέω .Αν θες να παραμείνω ψύχραιμη φύγε .Εσύ είπες ότι θες το καλό μου και με αγαπάς .Αν το εννοείς έστω και λίγο απλά φύγε .
Μου κάνεις κακό .Γ|σε αγαπώ .Άκουσε με .Δες με είμαι εδώ μόνο για σένα .Τι άλλο θες να κάνω ?
Λ| να φύγεις αυτό θέλω .Να φύγεις να με αφήσεις ήσυχη και να μην σε ξαναδώ ποτέ μπροστά μου . Δεν σου ζητάω κάτι δύσκολο .
Γ|είσαι σίγουρη ?
Λ|απολύτως
Γ|κάτι τελευταίο. Θέλω όμως να μου απαντήσεις ειλικρινά . Ο τύπος εννοώ ο Φρανσουά και εσύ είστε μαζί ?
Φ|Φυσικ. ..
Πρόλαβα στο τσακ τον Φρανσουά .έπρεπε να διώξω τον Γιάννη .Η παρουσία του μόνο αναστάτωση μου προκαλούσε .Α ναι και πεταλούδες στο στομάχι .
Λ|ναι είμαστε μαζί ...Ικανοποίηθηκες τώρα ?
Γ|ισχύει Φρανσουά ?
Ο Φρανσουά απάντησε ένα yes κοιτώντας στο πάτωμα .Φαινόταν μπερδεμένος από την όλη κατάσταση.
Γ|Εντάξει αφού το θες θα μείνω μακριά σου . Πάντως να ξέρεις πως σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά .Μην το ξεχάσεις .
YOU ARE READING
Όλα ένα ψέμα
RomanceΗ Λυδία είναι ένα κορίτσι από τη Κρήτη . Σπουδαζει στη κομοτηνη .Πλούσια όμορφη με καλή ανατροφή .Όλα κυλούν ομαλά στη ζωή της μέχρι που θα εμφανιστεί ο Γιάννης . Τι σκοπό έχει για να την πλησιάσει ? Όταν εκείνη θα το μάθει πως θα αντιδράσει ? Εκε...