Λυδίας POV
Πρώτη μέρα στη δουλειά .Έχω φοβερό άγχος και ενθουσιασμό μαζί . Αυτά τα δύο συναισθήματα δεν πολύ ταιριάζουν μεταξύ τους με αποτέλεσμα το πρόσωπο μου να έχει πάρει μια ανεξήγητα παράξενη έκφραση . Ούτε ψυχολόγος δεν θα μπορούσε να την ερμηνεύσει . Το ξέρω πως είναι απλά μια δουλειά σε μια καφετέρια αλλά εγώ δεν το βλέπω έτσι Πρέπει να αποδείξω στον Φρανσουά και κυρίως στον εαυτό μου πως μπορώ να καταφέρω τα πάντα .
Μιας και ο καιρός είχε αρχίσει να κρυώνει ντύθηκα όσο πιο ζεστά μπορούσα . Φόρεσα το γκρι μάλλινο πουλόβερ μου , το μακρύ γούνινο μπουφάν μου και τις μπότες μου .
Πήρα την άσπρη δερμάτινη τσάντα μου και έβαλα μέσα τα απαραίτητα . Κινητό εδώ χρήματα εδώ κλειδιά εδώ . Είμαστε όκ.
Έφυγα από το σπίτι και κατευθύνθηκα προς τη στάση του λεωφορείου . Έφτασα στην καφετέρια 15 λεπτά πριν . Εκεί συνάντησα τον Φρανσουά .
Φ|Γειά σου όμορφη .
Λ|καλώς σε βρήκα όμορφε
είπα έχοντας κόκκινησει από τα κολακευτικά λόγια του . Αυτός ο άνθρωπος έχει κάτι μοναδικό πάνω του που με κάνει να ξεχνιέμαι .
Φ|είσαι έτοιμη να ξεκινήσεις να δουλεύεις στην υπέροχη επιχείρηση μου ?
είπε γελώντας
Λ|αν και αγχωμένη είμαι πανέτοιμη
Φ|Μια συμβουλή όταν κάνουμε κάτι πρέπει να το αγαπάμε .Έτσι περνάμε πιο ευχάριστα .
Λ|πραγματικά σε ευχαριστώ που μου δίνεις θάρρος .Ξέρεις έχω περάσει πολλά τελευταία και χρειάζομαι κάποιον να με βοηθά έτσι όπως εσύ .
Φ|αυτά θα τα πούμε μετά από την δουλειά ...δεν πιστεύω να ξέχασες το ραντεβού μας ?
είπε γελώντας
Τα μάτια του έλαμπαν. Ήταν τόσο όμορφος . Ίσως και πιο όμορφος από τον Γιάννη .Όχι όχι αποκλείεται .Ωωωω έλα τώρα Λυδία ξεκόλλα .Βγάλε τον από το μυαλό σου .
Λ|όχι μην ανησυχείς .
Τελείωσε η δουλειά μετά από 6 ώρες .Δεν μπορώ να πω κουράστηκα αλλά πέρασα συνάμα και ωραία .Γνώρισα και μια κοπέλα .Πολύ καλή φάνηκε .Την λενε Stefany . Ο πατέρας της είναι Γάλλος και η μητέρα της είναι από την Αμερική . Έχει περάσει κάτι παρόμοιο με εμένα σε ότι αφορά τα αγόρια .Θέλω πολύ να μιλήσουμε να μου πει και εκείνη τη γνώμη της .Το έχω ανάγκη .
Τώρα είναι η ώρα για τη βόλτα με το Φρανσουά . Ανυπομονώ . Με βοηθά πολύ να μιλώ μαζί του. Ξεχνιέμαι .
Την σκέψη μου διέκοψε η φωνή του .
Φ|Λοιπόν τι λες πάμε ?
Λ|Πάμε
Παιδιά αυτή είναι η Stefany !!!!________________________________
Ελπίζω να σας άρεσε το παρτ αν και ήταν μικρό 💕 Τα λέμε σύντομα 💘
YOU ARE READING
Όλα ένα ψέμα
RomanceΗ Λυδία είναι ένα κορίτσι από τη Κρήτη . Σπουδαζει στη κομοτηνη .Πλούσια όμορφη με καλή ανατροφή .Όλα κυλούν ομαλά στη ζωή της μέχρι που θα εμφανιστεί ο Γιάννης . Τι σκοπό έχει για να την πλησιάσει ? Όταν εκείνη θα το μάθει πως θα αντιδράσει ? Εκε...