Από το κακό στο χειρότερο

1K 65 0
                                    

Γιάννης Pov

Γιάννη η Λυδία παντρεύεται .!!

Ακόμα με στοιχειώνουν οι λέξεις της Φαιης  και της Ξένιας  οι οποίες  δεν λένε να ξεκολλήσουν από το κεφάλι μου . Ώστε παντρεύεται . Παντρεύεται εκείνον τον τύπο που είχα δει έξω από το σπίτι της πριν τέσσερα χρόνια . Με ξεπέρασε . Είναι ερωτευμένη μαζί του και το χειρότερο τον αγαπά .

Να πάρει φωναξα  θυμωμένος σπαζωντας  ένα βάζο που βρήκα εύκαιρο μπροστά μου .

Γαμωτο  . Γιατί

Τα κορίτσια με κοίταζαν έκπληκτες  με κομμένη την ανάσα . Δεν ήθελα να τις τρομάξω .

Είσαι καλά ?

Άκουσα την Ξένια να με ρωτά

Μα πως περίφημα . Η γυναίκα που αγαπώ όσο τίποτα άλλο έφτιαξε τη ζωή της και ετοιμάζεται να παντρευτεί έναν άλλο άντρα .

Νομίζαμε πως την είχες ξεπεράσει . Εξάλλου είχες και μια σχέση η οποία πήγαινε καλά .

Πήγαινε αλλά εγώ τη τερμάτισα .Και ξέρετε γιατί ?

Γιατί συνέχεια σκέφτομαι εκείνη . Μόνο εκείνη έχει θέση στο μυαλό και στην καρδιά μου .

Την πλήγωσα. Της φέρθηκα σαν  σκουπίδι .Όμως το μετάνιωσα  .Μα ήταν αργά .Έφυγε από κοντά μου αλλά πήγα να την βρω . Αλλά ήταν ήδη αργά .
Νόμιζα πως θα τελειώσει γρήγορα με τον Φρανσουα  .Όμως όχι δεν τελείωσε άλλα πάει να ξεκινήσει .
Πόσο θα ήθελα να ήμουν στη θέση του . Να την φιλάω και να την αγγίζω .

Όχι ηληθιε  δεν θα κλαψεις για μια γυναίκα . Προσπάθησα να συγκράτησω  τα δάκρυα μου .Δεν έπρεπε να λύγισω  μπροστά στις φίλες της .

Ωραία λοιπόν είπα έχοντας χάσει την αίσθηση του χρόνου . Μπορειται  να πηγαίνεται. Να της πείτε να ζήσει ευτυχισμένη και να κάνει μια όμορφη οικογένεια . Θα ήθελα να της τα πω  πρόσωπο με πρόσωπο όμως ξέρω πως η παρουσία μου μετά από τέσσερα χρόνια αποχής θα της ήταν δυσάρεστη .

Τα κορίτσια έφυγαν  αμιλητες.  Αρπαξα  ένα γυάλινο ποτήρι και έβαλα μπόλικο ουίσκι . Τα χέρια μου έτρεμαν  και τα δάκρυα έκαναν την εμφάνισή τους.
Την έχασα .

Όσο σκέφτομαι αυτά ακούω τον ήχο του κουδούνιου.  Ποιος να είναι πάλι τέτοια ώρα . Κανείς δεν πρόκειται να με αφήσει στην ησυχία μου πια .

Ανοίγω την πόρτα και αυτό που αντικρίζω  με κάνει να πάγωσω  ολόκληρος . Τα λόγια χάθηκαν .Είναι εκείνη . Η Λυδία στέκεται μπροστά μου με ένα λυπημένος ύφος έπειτα από τέσσερα χρόνια . Πόσο όμορφη είναι .Πόσο μου έλειψε  .

Λυδία ?

Λ| Γιάννη μπορώ να περάσω ?

Γ| φυσικά έλα

Λ|συγνώμη για την ώρα αλλά έπρεπε να σε δω

Γ|δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη και γι αυτό .

Λ|άλλαξες

Γ|και εσύ
της είπα κοιτώντας τη βαθιά στα μάτια .Ήθελα απεγνωσμένα να τη φιλήσω .

Λ|αλήθεια ?

Γ|ναι πολύ . Ομορφηνες  ακόμα πιο πολύ

Λ|και εσύ ακόμα πιο πολύ

Γ|λοιπόν τι με ήθελες ? Κάτι σημαντικό θα θες για να έρχεσαι έπειτα από 4 χρόνια να με βρεις σωστά ?

Λ|σωστά ..

Γ|....
Λ|παντρεύομαι

Γ| αυτό το ξέρω . Και με την ευκαιρία να ζήσετε

Πώς στο διαολο  έλεγα τέτοιες  κουβέντες ? Κατά βάθος ήθελα γονατίστος  να της ζητήσω να ακυρώσει το γάμο και να είμαστε μαζί . Αλλά ο εγωισμός δεν με άφηνε για άλλη μια φορά να εκδηλωσω  τα συναισθήματα μου .

Λ|αυτό έχεις να πεις ?

Γ|ναι θέλω να είσαι ευτυχισμένη . Εγώ σε πληγωσα  και δεν μου το συγχωρω  .Αξίζεις κάποιον που θα σε κάνει ευτυχισμένη .

Λ|ευχαριστώ . Να πηγαίνω τώρα . Θέλω και εσύ να είσαι καλά .Επίσης είσαι καλεσμένος στο γάμο .

Γ|Α  ναι ..θα ήθελα να έρθω αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσω .Ξέρεις ..Η δουλειά είναι πολύ πιεστικη

Λ| ναι η δουλειά ...Λοιπόν να μην σε ενόχλω  άλλο Αντίο

Γ|Λυδία στασου

την Αρπαξα από το μπράτσο και την φιλησα  παθιασμένα . Εκείνη τύλιξε τα χέρια της πίσω από το σβέρκο μου και συνέχισε το φιλί μας .Σταματήσαμε μετά από αρκετά λεπτά για να πάρουμε ανάσα .

Γ|θέλω να είσαι καλά . Αυτό το φιλί μου πάρτω ως δώρο γάμου .Θέλω να ξέρεις ότι σε αγαπώ .Αυτό ήθελα να σου πω εκείνη τη νύχτα αλλά δεν με άφησες .Δεν σε αδικώ όμως . Τώρα μπορείς να πηγαίνεις

Λ|μα  Γιάννη και εγώ σε αγαπ

.Την έκοψα . Δεν ήθελα να ακούσω .Όλα είχαν τελειώσει .

Αντίο Λυδία

Όλα ένα ψέμα Where stories live. Discover now