Τέλος

1.6K 84 2
                                    

Αγγίζω την μονακριβη κόρη μου . Τόσο μικροσκοπικη  και τόσο υπέροχη . Πριν ένα μήνα ακριβώς την κράτησα για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου .  Αγγίζω τα σγουρά κάστανα μαλλακια  της . Τα ματάκια της γαλάζια σαν του πατέρα της . Την ερωτεύτηκα  από την πρώτη ματιά . Το ίδιο και ο Γιάννης .

Λ|νυσταξε  η κορούλα μου ??

Μου χαμόγελουσε.  Η πριγκίπισσα μου μου χαμόγελουσε . Φίλησε τρυφερά το χερακι  της και την έβαλα προσεκτικά στην κούνια της .

Όνειρα γλυκά μονακριβη μου ...


Γ| αγάπη μου ?

Λ| γύρισες ??

Γ| ναι ...είμαι πτώμα . Όλη την ώρα σε ένα γραφείο . Έχω να διαβάσω 2 δικογραφιες  για αύριο .

Λ| μωρο  μου ηρέμησε . Είσαι τόσο καλός στη δουλειά σου . Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι . Εξάλλου σε λίγο καιρό θα έρθω και εγώ στο γραφείο .

Γ| δεν θέλω να σε κουράζω λατρεία μου . Θέλω να ξεκουραζεσαι . Η μικρή μας κοιμάται ?

Λ| ναι πριν λίγο την έβαλα για ύπνο . Βλέπεις είναι υπερκινητικη  ...πραγματικά δεν ξέρω από πού έμοιασε

Εντάξει το κατάλαβε ότι το έλεγα ειρωνικά .

Γ| υπονοείς κάτι μωρο μου

είπε και με έπιασε από τη μέση άγρια . Με φιλούσε αχορταγα  στο λαιμό .Εγώ είχα στηρίξει τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του και έκανα μασαζ  στο κεφάλι του ενώ τραβούσα ταυτόχρονα τα μαλλιά του .

Λ| θα με τρελάνεις το ξέρεις ?

Γ| το ξέρω ....και αυτό θέλω ..

Λ|χμμ  αλήθεια ..και εγώ το θέλω

Γ| σε αγαπώ . Κάθε μέρα σε αγαπώ όλο και πιο πολύ .

Λ| είσαι ο λόγος που ζω . Η μικρή είναι η απόδειξη της αγάπης μας .

Γ| μιας αγάπης και ενός έρωτα που δεν θα σβήσει πότε  . Πες το πότε

Λ| πότε ..

Ζω τη ζωή που πάντα ονειρευόμουν . Όλη μου η ζωή είναι ο άντρας μου και η κόρη μου . Την ονομάσαμε Αγάπη . Γιατί από αυτή δημιουργηθηκε.  Από την αγάπη και τον έρωτα.  Είμαστε τυχεροί που έχουμε μια κόρη η οποία μας ένωσε ακόμα πιο πολύ .

Ζω το απόλυτο όνειρο . Είμαι ευτυχισμένη το ίδιο και ο Γιάννης .

Θα είμαστε πάντα ενωμένοι για εμάς αλλά και για το μικρό μας αγγελουδι.


ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ ΈΦΤΑΣΕ ΣΤΟ  ΤΕΛΟΣ  ΤΟΥ 😢 ΕΊΜΑΙ ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΜΈΝΗ ΠΑΡΆΛΛΗΛΑ

ΘΑ ΕΠΑΝΈΛΘΩ ΑΡΚΕΤΆ ΣΥΝΤΟΜΑ  ΜΕ ΈΝΑ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ ΒΙΒΛΊΟ 📙

BYEEE❤❤

Όλα ένα ψέμα Where stories live. Discover now