Το Ραντεβού

1K 68 0
                                    

Έπειτα από μισή ώρα περπάτημα με το Φρανσουά φτάσαμε έξω από ένα πολύ ωραίο πετροχτιστο εστιατόριο .

Αποφασίσαμε να μπούμε μέσα . Η γαλλική μουσική σε συνδυασμό με τις υπέροχες μυρωδιές των φαγητών προκαλούσαν μια μοναδική αρμονία .

Φ|Λοιπόν εδώ είναι ένα μέρος στο οποίο έρχομαι συνέχεια με φίλους . Έχει καταπληκτικό φαγητό και μουσική .Και το σημαντικότερο?? Καταπληκτικό φαγητό .

είπε φωναχτά

Λ|αν και ακόμα πονάνε τα πόδια μου από το περπάτημα σε συγχωρώ νομίζω άξιζε η αναμονή

Φ| εννοείται .Κάτσε να δοκιμάσεις και τα φαγητά .Δεν θα θες να σταματήσεις να τρως

Λ| αφού το λες

1 ώρα μετά

Λ|νομίζω πως θα σκάσω .Δεν θέλω να σταματήσω να τρώω όμως .

Φ|στα έλεγα εγώ . Όμως καλύτερα να σταματήσεις γιατί όπου να ναι θα έρθει και το γλυκό

Λ|μάλλον έχεις δίκιο

Φ|και λοιπόν μου έχεις πει τα πάντα μέσα σε μια ώρα .Αλλά είναι και κάτι που βλέπω πως θα ήθελες να μου πεις .Κάνω λάθος ?

Λ|κοίτα .Όχι βασικά Ναι αλλά όχι

Φ|συνέχισε δεν με μπέρδεψες καθόλου

είπε σαρκαστικά γελώντας

Λ|δεν έφυγα από την Ελλάδα για σπουδές .Δεν ήταν η αιτία αυτή βασικά

Φ|και για να φανταστώ ποια ήταν η αιτία .Ώπα  τη βρήκα .Αγόρι έτσι ??

Λ|ακριβώς .Καλά μάγος είσαι ?

Φ|όχι άλλα ήταν αναμενόμενο .Ξέρεις με την Stefanie τέτοια συζητάμε

Λ|αλήθεια ?

Φ|μα φυσικά

Όλη την ώρα ξεκαρδιζοταν  στα γέλια .Πόσο πιο διασκεδαστικος  θα μπορούσε να γίνει ?

Λ|άκου έχω να σου πω πολλά .Υποσχεσου  πως δεν θα πεις πουθενά ότι ακούσεις σήμερα .

Φ| Το υπόσχομαι . Πες με έσκασες

..........

Φ|Τι σου έκανε ο τύπος ?? Πως μπόρεσε .Μα καλά τόσο εγωιστής ?

Λ| ναι και τόλμησε να μου πει πως με αγαπά .Απορώ αν ξέρει την έννοια αυτής της λέξεως .Ήμουν στο τσακ  να τον συγχωρεσω όμως δεν έγινε κάτι τέτοιο .Ευτυχώς

Φ|δεν ξέρω Λυδία .Είσαι υπέροχη .Σε ξέρω λίγο αλλά νιώθω πως σε ξέρω χρόνια . Ήταν τελείως ηλιθιός  που σε έκανε να πληγωθεις. Έχασε ένα πολύτιμο πλάσμα από δίπλα του .

Είπε και μου άγγιξε το χέρι τρυφερά .Στη αρχή ξαφνιάστηκα .Μετά αφέθηκε στο άγγιγμα του .

Φ|είσαι υπέροχη.Βασικα υπερβολικά υπέροχη .

Με πλησίαζε όλο και πιο πολύ .Ένιωσα άβολα .Δεν ήμουν έτοιμη να προχωρήσω .Όχι ακόμα τουλάχιστον .

Λ|Μήπως είναι η ώρα να φύγουμε ? Ξέρεις αύριο έχω μάθημα στο Πανεπιστήμιο και πρέπει να είμαι ξεκούραστη .

Φ|Φυσικά πάμε

είπε κάπως απότομα .

Λ|πέρασα τέλεια .Να το  επαναλάβουμε

Φ|θα το ήθελα πολύ . Λοιπόν δεν ακούω κουβέντα θα σε συνοδεύσω  μέχρι το διαμέρισμα σου .

Λ| χάχα έγινε

Όλα ένα ψέμα Where stories live. Discover now