Γαμωτο δεν απαντάει ούτε σε ένα τηλεφώνημα μου . Είμαι βλακας άχρηστος και ηλιθιος. Πως μπόρεσα να παίξω μαζί της? . Και εκείνη τα ήξερε όλα . Γιατί όμως δεν μου αποκάλυψε τίποτα από την αρχή ?Έγινε αυτό που φοβόμουν περισσότερο από όλα . Την ερωτεύτηκα και μάλιστα πολύ .Τώρα όμως που το συνειδητοποιησα είναι πολύ αργά για να διορθώσω την κατάσταση . Τόσο καιρό νόμιζα πως όλα αυτά τα συναισθήματα που ένιωθα ήταν μόνο και μόνο από την δίψα που είχα για εκδίκηση . Βλέπετε ήταν διαφορετική από όλες τις άλλες . Αυτό με έκανε να την ποθώ όλο και πιο πολύ .Μου είχε γίνει εμμονή . Στο μυαλό μου η εικόνα της είχε την κυρίαρχη θέση . Εγώ όμως σαν γνήσιος βλακας την πλήγωσα με τον χειρότερο τρόπο .
Την ψάχνω εδώ και μια εβδομάδα αλλά μάταια . Δεν ξέρω τι κάνει που είναι και πώς είναι και αυτό με πονά . Μου λείπει αφάνταστα . Ποτέ μου δεν είχα νιώσει τίποτα για καμιά κοπέλα .Όλες φάνταζαν τόσο ίδιες . Όμως εκείνη ήταν η μία και μοναδική .
Νιώθω τα ματιά μου να τσουζουν. Είναι έτοιμα να αφήσουν τα δάκρυα να φύγουν .Πρώτη φορά κλαίω για γυναίκα .Αξίζει παρόλα αυτά . Για εκείνη ότι και να κάνω αξίζει . Πρέπει πάση θυσία να μάθω που είναι . Τη χρειάζομαι. Θέλω να της εξηγήσω τα πάντα και να τα ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη και έπειτα να πιάσω και να τη φιλήσω .Να την αγγίξω . Να την κοιτάξω στα όμορφα ματιά της και μα της πω αυτό που καιρό ήθελα .Πως την αγαπώ .
Αυτό είναι μόνο μία λύση υπάρχει .Θα πάω στη φίλη της την Ξένια να μάθω .Η Φαιη δεν έβγαλε αχνά .Μου είπε μόνο να την αφήσω ήσυχη .Δεν μπορεί να καταλάβει πως αυτό είναι αδύνατον.
ΛΊΓΕΣ ΏΡΕΣ ΑΡΓΌΤΕΡΑ
Ξ| ξέχνα το δεν σου λέω που είναι .Αρκετά έκανες Γιάννη . Την πλήγωσες αφάνταστα .Άστην να ζήσει όπως της αξίζει .
Γ|μπορείς να καταλάβεις πώς ότι έκανα ήταν από εγωισμό? . Κατάλαβε με και εσύ . Την αγαπώ
είπα γεμάτος νεύρα και απελπισία .
Με κοίταξε λες και έβλεπε φάντασμα .
Γ|έγινε κάτι ?
Ξ|τι είπες μόλις τώρα ?
Γ|τι είπα
Ξ|μην κάνεις τον ανιξερο. Πες γρήγορα τι είπες
Γ|Ωραία την αγαπώ ...θες κάτι άλλο να σου πω μήπως ?
της είπα ειρωνικά .
Ξ|λοιπόν αν και θα έπρεπε να σε βγάλω με τις κλωτσιές έξω θα σε πιστέψω . Ξέρω και το βλέπω στα μάτια σου πόσο την αγαπάς .Αλλά κακομοίρη μου αν την ξανά πληρώσεις θα έχεις να κάνεις μαζί μου
Γ|μείνε ήσυχη . Και λοιπόν που είναι ?
Ξ| Γαλλία
Γ|Τι ?
Ξ| ναι μεγάλη ιστορία .Θα σου δώσω διεύθυνση και ότι άλλο χρειαστεί .
Γ|ευχαριστώ .Είσαι ψυχή
_______________________________________Λοιπόν παιδιά τι κάνετε ??
Να λοιπόν και άλλο παρτ 💟 Τι λέτε να γίνει στη συνέχεια ?????
YOU ARE READING
Όλα ένα ψέμα
RomanceΗ Λυδία είναι ένα κορίτσι από τη Κρήτη . Σπουδαζει στη κομοτηνη .Πλούσια όμορφη με καλή ανατροφή .Όλα κυλούν ομαλά στη ζωή της μέχρι που θα εμφανιστεί ο Γιάννης . Τι σκοπό έχει για να την πλησιάσει ? Όταν εκείνη θα το μάθει πως θα αντιδράσει ? Εκε...