Η ζωή είναι γεματη εκπλήξεις

1.2K 74 1
                                    

Αντε γρήγορα Λυδία θα αργήσουμε στο τραπέζι ...Τελείωνε !!

Καλά συνεννοημενες είναι οι φίλες μου να μου σπάσουν τα νεύρα ?

Πρέπει να πάω και σε αυτό το ηλιθιό τραπέζι που διοργάνωσαν η μαμά μου η αδερφή μου και η Φαιη με την Ξένια . Αυτό το κόκκινο φόρεμα μου έφερνε ασφυξία . Τα μαλλιά μου πιασμένα σε έναν αυστηρό κότσο . Στον λαιμό μου βρίσκεται ένα ασημένιο κολιέ .

Θέλω να βγάλω αυτά τα ρούχα αμέσως ! Όμως αντί να κάνω αυτό κατευθύνομαι προς την έξοδο του σπιτιού . .

Στο εστιατόριο

Τα κορίτσια έχουν πιει όλο το Βόσπορο κυριολεκτικά . Εγώ πάλι ζήτημα να έχω πιει ένα ποτηράκι κρασί .

Μ.Λ| κορίτσι μου διασκέδασε τι έχεις ?

Λ|τίποτα απλώς έχω άγχος

Ναι σίγουρα αυτό έχεις (σκάσει υποσυνείδητο )

Λ|εγώ πάω λίγο στο μπάνιο ...επιστρέφω σε λιγάκι

Έκλεισα την πόρτα του μπάνιου και άφησα τα δάκρυα να κυλήσουν καυτά από τα μάτια μου . Είναι αυτή η ζωή που θέλω να ζήσω ? Είναι ο Φρανσουά ο άντρας με τον οποίο θέλω να τη ζήσω ? Είναι η Γαλλία το μέρος που θέλω να μείνω για όλη μου την ζωή ? Σίγουρα όχι . Το μόνο που θέλω είναι τον Γιάννη . Όμως είμαι τόσο δειλή και ανίκανη που δεν τολμώ να πάω στο σπίτι του και να του πω πόσο τον αγαπώ . Μπορεί να με πλήγωσε και να με εξαπατησε ωστόσο εγώ τον αγαπώ .Ο έρωτας δεν έφυγε πότε . Και εκείνος με ερωτεύτηκε . Αλλά εκείνη τη νύχτα δεν τον άφησα να μιλήσει . Ήταν λάθος μου . Τώρα πληρώνω εκείνο το λάθος . Αν τον είχα ακούσει ίσως όλα να ήταν διαφορετικά .

Συνέχισα να κλαίω . Η μάσκαρα εξαιτίας των δακρύων είχε χαλάσει . Ήμουν σε κακό χαλι εκείνη τη στιγμή . Ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και αντίκρισα την αδερφή μου . Με γρήγορες κινήσεις προσπάθησα να σκουπίσω τα δάκρυα και τη μάσκαρα χωρίς αποτέλεσμα ...

Μαργαριτα (αδερφή Λυδίας )

Μ| αδερφουλα τι έχεις

Εκείνη τη στιγμή είχε τρομάξει .Δεν με είχε ξαναδεί σε τέτοια κατάσταση .

Λ|τίποτα απλώς συγκινήθηκα

Μ|για δικηγόρος δεν ξέρεις καλά επιχειρήματα ...λεγε ανησυχώ

Και της  τα είπα όλα . Κυριολεκτικά όλα .Είχε μείνε με το στόμα ανοιχτό .Προφανώς και ξαφνιάστηκε. ..

Μ| ρε χαζή σε φίλησε ...ακόμα έχει αισθήματα για εσένα ...Ο τυπος είναι τρελά ερωτευμένος μαζί σου ... Ξέρω για ποιον λες είναι γνωστός εδώ στην Ελλάδα ...έχει μαζί με τον πατέρα του ένα από τα καλύτερα δικηγορικα γραφεία σε όλη τη χώρα ...από ότι ξέρω από την τηλεόραση τουλάχιστον ..είναι κούκλος και φαντάσου δεν κράτησε σταθερή σχέση ...ήταν με μια αλλά χώρισε πρόσφατα ...Σε αγαπάει ρε κουτό

Λ| αν με αγαπούσε θα μου έλεγε να μείνω και να μην παντρευτώ

Μ| αχ δεν ξέρεις τίποτα από άντρες τελικά .! Σε άφησε να επιλέξεις περιμένει από εσένα να κάνεις κίνηση Θέλει να σε δει ευτυχισμένη γι αυτό δεν έκανε κάτι .Πιστεύει πως τον έχεις διαγραψει από τη ζωή σου .

Λ|μακάρι να ήξερε την αλήθεια . Είναι όλη μου η ζωή Μαργαριτα . Τέσσερα χρόνια μακριά του ήταν ένα μαρτύριο .

Μ| πήγαινε να τον βρεις ...

Λ|Είναι αργά ...Πολύ αργά ...

Μ|δηλαδή θα παντρευτεις τον Φρανσουα?

Λ| Ναι

Μ|έκανες την επιλογή σου ..Ελπίζω μόνο να μην σου βγει σε κακό ...αν νομίζεις πως αυτό είναι το σωστό και πως έτσι θα είσαι ευτυχισμένη τότε εγώ δεν έχω λόγο να σου πω τίποτε άλλο .

Λ|σε αγαπώ αδερφουλα και ας μου σπας τα νεύρα

Μ|και εγώ τόσο πολύ ...το μόνο που θέλω είναι να είσαι ευτυχισμενη. ..

Λ|θα προσπαθήσω να είμαι ....

Μια μέρα μετά ...

Είμαι έτοιμη ... ντυμένη με το κατάλευκο νυφικό μου .Τα μαλλιά μου είναι πιασμένα σε έναν κότσο . Πάνω από το κεφάλι μου βρίσκεται ένα λουλουδενιο στεφάνι .
Είναι η ώρα σκέφτηκα ....

Έφτασα στο δημαρχείο .Όλα τα βλέμματα στραμμένα πάνω μου ...
Οι γονείς μου με ένα χαμόγελο που δεν κρύβεται το ίδιο και ο Φρανσουα

Η τελετή πλησίαζε προς το τέλος της ....Κρύος ιδρώτας με έλουσε . Αυτό ήταν δεν ήρθε . Η ελπίδα μου εξανεμιστηκε. Συγκράτησα τα δακρυα μου . Τον έχασα ...

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΓΆΜΟ ΤΏΡΑ

γύρισα ξαφνιασμενη προς το μέρος όπου ακούστηκε η φωνή .

ΓΙΆΝΝΗ ??

το σοκ μου ήταν προφανές ...εντάξει όλοι είχαν παγώσει ...

Γ| αγάπη μου ...έλα μαζί μου δεν μπορώ να ζήσω μακριά σου ...

Κοίταξα το Φρανσουά δεν καταλάβαινε τι γινόταν ...

Λ| Φρανσουά συγνώμη ....αλλά δεν μπορώ να σε παντρευτώ ...Ελπίζω να με καταλάβεις μια μέρα και να με συγχωρέσεις. ..

έτρεξα προς τον Γιάννη με πήρε από το χέρι και φύγαμε τρέχοντας από το δημαρχείο ...με έπιασε από το λαιμό και με φίλησε με πάθος ...Εγώ χαϊδευα το στηθος του του ενώ αυτός είχε τυλίξει τα χέρια του στη μέση μου . Με κρατούσε σφιχτά και ένιωθα ασφαλής

Γ| Μωρό μου .

Λ|έρωτα μου ...

Γ| σε αγαπώ ...πολύ ..πάρα πολύ ..

με φίλησε με πάθος ...σαν να ήμουν το οξυγόνο του ..

Λ| και εγώ
.του είπα μέσα από το φιλί μας

Γ| από εδώ και πέρα θα είμαστε μαζί ...δεν θα χωρίσουμε πότε το κατάλαβες πότε ?

Λ|πότε ξανά αγάπη μου ποτέ ...

Γ| σαγαπω

Λ|και εγώ σαγαπω...

Όλα ένα ψέμα Where stories live. Discover now