Ναι μαμά ...Ναι το ξέρω ότι έφυγα απροειδοποιητα. ...το είχα πει στον μπαμπά ....Ναι ότι και έναν χρειαστώ θα σου πω ..Γειά
Η μάνα μου από την στιγμή που έμαθε ότι είμαι στη Γαλλία έχει βαλθεί να με τρελάνει . 27 κλήσεις μέσα σε 2 ώρες δεν είναι ότι πιο ευχάριστο . Για να μην πολυλογώ έφτασα στη Γαλλία .Ναι και ξέρω θα μου πείτε πως πρόλαβα να βρω σπίτι . Τα έψαξα όλα καλά πριν φύγω από την Ξάνθη .Και να με τώρα σε ένα αρκετά ευρύχωρο διαμέρισμα κοντά στον περίφημο πύργο του Αιφελ. Καλά εντάξει δεν τον βλέπω κι ολας αλλά αν περπατήσεις 15 λεπτά τον βλέπεις ακριβώς μπροστά σου . Στο θέμα μας τώρα . Τα μαθήματα για το Πανεπιστήμιο για εμένα ξεκινούν σε 5 μέρες μέχρι τότε έχω πολλά να κάνω .Και προπάντων να ξεχάσω αυτόν .
3 ώρες μετά
Περιφέρομαι σε μια γνώμη συνοικία του Παρισιού .
Όμορφα μικρά μαγαζάκια γύρω μου .Μικρές μπάντες από φοιτητές η ίσως και μικρότερης ηλικίας παιδιών .Ήδη έχω αρχίσει και προσαρμοζομαι. Ενώ περπατώ το μάτι μου πέφτει πάνω σε μια αγγελία η οποία βρίσκεται τοίχο κολλημένη πάνω σε ένα τζάμι μιας καφετέριας.
Ζητείται βοηθός σερβιτόρος στο κατάστημα
Έλεγε η αγγελία . Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον .Το ξέρω πως εσείς θα σκέφτεσαι πως είναι δυνατόν ένα κορίτσι από πλούσια οικογένεια να δουλεύει .Έμαθα κάτι τη ζωή μου όμως και ελπίζω να μην γίνομαι κουραστική . Πάντα θα παλεύω και δεν θα εξαρτώμαι από τα χρήματα και από την περιουσία κανενός .
Δίχως δεύτερη σκέψη πέρασα το κατώφλι της καφετεριας.
Όταν μπήκα ένας όμορφος νεαρός με υποδέχθηκε . Ήταν Ξανθός με μπλε μάτια σαν του ωκεανού .
Πως θα μπορούσαμε να σας εξυπηρετησουμε?
Μου είπε με την γαλλική προφορά του .Λ| Ενδιαφέρομαι για την δουλειά της σερβιτορου
Μάλιστα .Βέβαια ελάτε από εδώ
Τον ακολούθησα αμέσως
Το όνομα σου ?
Λ|ΛυδίαΠολύ ωραίο όνομα αλλά δεν πρέπει να είσαι από εδώ λογικά έτσι ?
Λ|πολύ σωστά ..είμαι από Ελλάδα όμως σπουδάζω εδώ
Πολύ ωραία .Η Γαλλία είναι τέλεια χώρα και το Παρίσι φανταστικό .Θα δεις που θα το λατρέψεις .
Λ|το έχω κάνει ήδη ...δεν ξέρω το όνομά σου όμως ...θα μπορούσα να μάθω πως σε λένε ? είπα με γλυκιά φωνή
Βέβαιως όμορφη δεσποινίδα . Με λένε Φρανσουα.
Λ|και λοιπόν Φρανσουα εσύ με τι ασχολησαι?
Φ|το κατάστημα είναι του πατέρα μου .Εγώ σπουδάζω μουσική . Πάντα μου άρεσε διότι με βοηθούσε να εκφράζω τα συναισθήματα μου . Τώρα απλως εδώ δουλεύω για να διευκολύνω την οικογένεια μου και να βγάλω και εγώ κάτι παραπάνω .
Λ|είναι σπουδαίο που βοηθάς την οικογένεια σου . Θα έπρεπε να νιώθεις περήφανος
Πρώτη φορά μιλούσα σε ένα άτομο που δεν γνωρίζω σχεδόν καθόλου τόσο πολύ με τόση άνεση . Ήταν περίεργο .Ο Φρανσουα μου έβγαζε μια θετική αύρα την οποία ήθελα να βιώνω καθημερινά .
Φ|λοιπόν η δουλειά είναι για σένα .
Λ|σοβαρά ?...εννοώ δεν με ξέρεις καθόλου ....δεν είδες βιογραφικό .Τίποτα
Φ|χάχα Λυδία ωραίο ανέκδοτο .Σε καφετερια θα δουλέψεις όχι σε πολυεθνική εταιρία ...είναι όλα οκ
Λ|πραγματικά Φρανσουα είμαι ευγνώμων σε ευχαριστώ πολύ .
Φ|ξέρεις θα ήθελα να γνωριστούμε περισσότερο .Τι θα έλεγες αύριο το βράδυ αφότου θα σχολιάσεις από τη δουλειά να πάμε καμιά βόλτα να γνωριστούμε καλύτερα .Σιγά σίγουρος πως θα έχουμε πολλά να πούμε ...
Λ|υπέροχη ιδέα .Το θέλω πολύ
Φ| Όλα τέλεια λοιπόν .Αύριο στις 3 το μεσημέρι να είσαι εδώ . Όσο για τις άλλες μέρες θα φροντίσω οι ώρες εργασίας να μην συμπίπτουν με τις ώρες μαθήματος σου στο Πανεπιστήμιο .
Λ|Πραγματικά σε ευχαριστώ για όλα είσαι υπέροχος .
Φ|Vous aussi magnifique *
*και εσύ πανέμορφη
YOU ARE READING
Όλα ένα ψέμα
RomanceΗ Λυδία είναι ένα κορίτσι από τη Κρήτη . Σπουδαζει στη κομοτηνη .Πλούσια όμορφη με καλή ανατροφή .Όλα κυλούν ομαλά στη ζωή της μέχρι που θα εμφανιστεί ο Γιάννης . Τι σκοπό έχει για να την πλησιάσει ? Όταν εκείνη θα το μάθει πως θα αντιδράσει ? Εκε...