Όσο περνάει ο καιρός αναρωτιέμαι έχω πράξει σωστά στη ζωή μου ??
Φέρθηκα δειλά η γενναία άραγε ?Κοιτάζω έξω από το θολό τζάμι του καθιστικού .Έξω βρέχει . Ο πύργος του Άιφελ στέκει φωτεινός μπροστά μου . Η ώρα είναι 8 και κάτι . Κάθομαι ώρες εδώ να αναπολώ τις στιγμές της ζωής μου . Περιμένω τον Φρανσουα να γυρίσει από το μαγαζί . Ναι ακόμα δουλεύω και εγώ εκεί . Εξάλλου ...Εξάλλου θα γίνω ιδιοκτήτης του μαγαζιού αυτού . Θα παντρευτούμε. Η απόφαση πάρθηκε γρήγορα χωρίς δεύτερη σκέψη . Τον αγαπώ .Νομίζω δηλαδή .Για την ακρίβεια τον νοιάζομαι .Όλη την αγάπη μου την έδωσα σε έναν άνθρωπο σε έναν άνδρα ο οποίος αποδείχθηκε λίγος . Πάνε 4 χρόνια από εκείνη τη νύχτα που τον έδιωξα από το σπίτι και από τη ζωή μου . Τέσσερα χρόνια τώρα τα ζω μέσα στο ψέμα και στη μελαγχολία .Ακόμα δεν έχει βγει από το μυαλό μου και από την καρδιά μου .
Στην αρχή μου έστελνε μηνύματα πως με αγαπά και πως δεν θα πάψει στιγμή να παλεύει για να με κερδίσει ξανά . Κράτησε το λόγο του .Εδώ και ένα χρόνο όμως όλα αυτά σταμάτησαν . Από τη μία ένιωσα μια άνεξηγητη ανακούφιση από την άλλη βέβαια ...
Ποιον κοροϊδεύω . Ακόμα είμαι ερωτευμένη μαζί του .Ακόμη όταν ακούω το όνομα του ταράζομαι .Το μόνο που θέλω είναι να τον δω να τον ακούσω να τον αγγίξω . Κατάλαβα πως με αγαπούσε αληθινά αλλά ήταν αργά για να κάνω κάτι . Είχε προχωρήσει στη ζωή του . Από ότι μου έλεγαν οι κολλητές μου έχει αναλάβει το δικηγορικό γραφείο του πατέρα του . Διάσημος δικηγόρος βλέπετε. Είχε σχέση εδώ και 1 χρόνο αλλά έμαθα από τα κοσμικά περιοδικά που κυκλοφορούν αν και σε ηλεκτρονική μορφή πως χώρισε . Τον λόγο δεν τον έμαθα . Τι με ένοιαζε .Μου έφτανε πως δεν θα υπήρχε δίπλα του άλλη να τον αγγίζει .Έστω και για λίγο. Ήταν ο μοναδικός άντρας που αγάπησα αλλά η ζωή τα φέρνει έτσι που κάποιοι άνθρωποι από τον εγωισμο τους δεν είναι ποτέ μαζί .Τις σκέψεις που διέκοψε ο ήχος της πόρτας .
Άνοιξα και αντίκρισα το Φρανσουα βρεγμένο να κρατάει ένα κουτί με γλυκά .
Φ|τα αγαπημένα σου αγάπη μου
Λ|με κακομαθαινεις και δεν πρέπει
Λ|να σου πω τα καλύτερα για την καλύτερη
με πλησίασε και με φίλησε απαλά στα χείλη . Τρία χρόνια είμαστε μαζί αλλά τα φιλιά του μου φαίνονται άνοστα και ανιαρα. Προσποιουμε πως τα απολαμβάνω για να μην τον στενάχωρησω. Κάνει τα πάντα για να είμαι ευτυχιαμενη. Κατά βάθος ξέρει ...ξέρει πως για μένα ένας ήταν ο πραγματικός έρωτας .Η πραγματική μου αγάπη . Παρόλα αυτά προσπαθεί ακόμα να πάρει μια θέση στη ζωή μου .
Λ|κάθισε πρώτα να φάμε αφού πλεινεις χέρια
Φ|χάχα ότι πείτε κυρία μου
Λ|μπα κυρία τώρα ? από δεσποινίς γιναμαι και κύρια ?
Φ|μα πως ? αφού θα γίνεις γυναίκα μου
αμέσως το χαμόγελο μου κόπηκε .Μα βέβαια το είχα ξεχάσει .Ανάθεμα τη στιγμή που είπα ναι στη πρόταση του .Πίστευα πως έτσι θα ξεχνούσα τον Γιάννη ολοκληρωτικά . Αλλά αυτό δεν θα γίνει ποτέ .
Λ|ναι σωστά .
Φ|λοιπόν έκλεισα τα εισιτήρια για Ελλάδα .Καιρός είναι να πάμε για να επισπευσουμε τις διαδικασίες δεν συμφωνείς ?
Λ|ναι ναι φυσικά
Φ|φεύγουμε σε μαι εβδομάδα . Συνεννόησου με τους γονείς σου και με τους φίλους σου . Θα χαρούν πολύ
Λ| ναι η αλήθεια είναι αυτή .Έχω να τους δω όλους περίπου 7 μήνες .
Φ|αγάπη μου από το καλοκαίρι έχεις να τους δεις . Λογικό να σου έχουν λείψει .
Λ| Φρανσουα είσαι σίγουρος ? εννοώ για το γάμο μας
Φ|πολύ .Είσαι η γυναίκα της ζωής μου .Χωρίς αμφιβολία . Κοίτα ξέρω πως εγώ δεν είμαι ο έρωτας σου η ο άντρας της ζωής σου .Μπορώ όμως να σου προσφέρω μια ζωή με ασφάλεια και αγάπη .
Λ| το ξέρω . Κοίτα σε νοιάζομαι πραγματικά .Σου οφείλω πολλά επίσης . Σε αγαπάω με έναν άλλο τρόπο .Τι σημασία όμως έχει να συζηταμε κάτι τέτοιο .Γυναίκα σου θα γίνω μην ανησυχείς
Φ| θέλω να καλέσεις και τον Γιάννη στο γάμο .
Λ| Τι πράγμα ?
Φ| θα είναι όλοι σου οι συμφοιφοιτες και από Ελλάδα και από Γαλλία . Εξάλλου ξέρει πως παντρευομαστε από ότι θυμάμαι .
Λ|ναι του το είπαν τα κορίτσια πριν κανένα μήνα
Φ|πως άντεδρασε ??
Λ|Φρανσουα ας λήξουμε την κουβέντα εδώ . Όσο για να τον καλέσω δεν μπορώ και ξέρεις γιατί . Θα είναι περίεργο αλλά πρέπει .
Φ|δεν θα σε πιέσω για τίποτα μωρό μου .
Λ|Εντάξει
YOU ARE READING
Όλα ένα ψέμα
RomanceΗ Λυδία είναι ένα κορίτσι από τη Κρήτη . Σπουδαζει στη κομοτηνη .Πλούσια όμορφη με καλή ανατροφή .Όλα κυλούν ομαλά στη ζωή της μέχρι που θα εμφανιστεί ο Γιάννης . Τι σκοπό έχει για να την πλησιάσει ? Όταν εκείνη θα το μάθει πως θα αντιδράσει ? Εκε...