Update over alles!

39 3 0
                                    


hey iedereen,

Nog steeds is er geen hoofdstuk online gekomen, maar dit komt doordat ik met een paar hele gave projecten bezig ben. hier komt even een opsomming met uitleg:


1. Ik doen mee aan de schrijfwedstrijd Lost & Found van planetraytis. Dit is een hele gave wedstrijd, met veel orinele ideeën. Deze schrijfwedstrijd helpt me echt om weer inspiratie te krijgen en dingen vanaf een andere kant te bekijken. De verhalen die ik voor Lost & Found schrijf staan op dit moment nog niet online, maar als jullie het willen dan kan ik ze online plaatsen + de beoordeling die goldenways/de andere juryleden me geven. Zo ben je in ieder geval gegarandeerd van een maandelijks (kort) verhaal van mij (tenminste zolang ik in de wedstrijd zit 0_0)

 Laat even een reactie achter als je wil dat ik alles online zet. Bij een meerderheid zet ik alles online.


2. Ik ben bezig met het herschrijven van The Elements. Ja, je hoort (leest) het goed. Ondanks dat het verhaal nog niet af is, ben ik al wel bezig met het herschrijven. De verschillen met dit verhaal en de herschrijving zijn groot. Zo is het niet meer in de Ik-persoon geschreven maar in de alwetende verteller. Ook is Siënne helemaal geschrapt (Ik moest wel even slikken toen ik die beslissing nam, maar ze hielp gewoon niet bij de verloop van het verhaal), heeft Eaken nu het element water en hebben alle maankinderen een eigen soort sieraad.  Ook is er meer backstory bij alle personages, ook bij de maangodin (MEER HEILLAM!!!!). 

Deze nieuwe versie komt (waarschijnlijk) nooit op Wattpad te staan, maar het kan wel zijn dat ik op een gegeven moment een proeflezer vraag, dus hou dit boek zeker in de gaten. Ook zal ik zeker sneak peaks plaatsen van het nieuwe verhaal. So stay hyped!


Dit waren zo'n beetje alle updates van deze keer. Als je nog meer wil weten kun je altijd een reactie achterlaten of een berichtje sturen.


Tot snel!

Groetjes van mij


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 17, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The ElementsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu