TANITIM

14K 355 90
                                    

Ben Eslem Gece Soydan. Genelde Eslem derler.17 Yaşındayım. İzmirde yaşıyorum. Lise 2'ye gidiyorum. 5 abim var. Yeşilimsi gözlerim, uzun düz ,kumral saçlarım var. Boyum 1.60-1.65 civarı. 45 kiloyum. Hariboya bayılırım. En sevdiğim renk mavi.💙
Mert abim: En küçük abim. Benden 1 yaş büyük. 18 yaşında. Lise 3'e gidiyor. 1.70 boyu var. Kilosunu bilmiyorum. Kahverengi gözlü kahverengi düz saçlı. Sevgilisi yok.
Mete abim: Benden 2 yaş büyük. 19 yaşında.Lise 4'e gidiyor.1.72-1.73 boyu var . Kilosunu bilmiyorum. Yeşil gözlü siyah düz saçlı. Sevgilisi var.
Enes abim:Benden 3 yaş büyük. 20 yaşında. Üniversite 1. Sınıf. Mimarlık okuyor. En sevdiğim abim. 174 civarında boyu kumral saçları var.Çok ponçiktir. Sevgilisi yok.
Emre abim: Benden 5 yaş büyük. 22 yaşında. Üniversite 3. Sınıf. Mimarlık okuyor.Siyah saçlı yeşil gözlü. 1.75 boyu var. Aşırı kıskanç. Sevgilisi var.
Rüzgar abim: Benden 7 yaş büyük. 24 yaşında. Kimya öğretmeni. 180 boyu var. Kıskanç ve korumacı. Sevgilisi yok(yeni ayrıldılar.)
Poyraz Aykan: This is bestfriend.(Yanlış yazmış olabilirim.) Aynı yaştayız.Bebeklikten beri birlikteyiz. Abilerimin kıskanmadığı tek erkek. Ailesi babannesinin yanında. Genelde bizde kalıyor. 1.67 boyu , siyah düz saçları ve kahverengi gözü var.
Araf abim: Kuzenim. Rüzgar abimle aynı yaşta. Fizik öğretmeni.
Ulaş Ekin: Rüzgar abimin arkadaşı.
Deniz Sezgin: Enes abimin arkadaşı.
Burak Bilgen: Emre abimin arkadaşı.
Eymen Özkan: Mert abimin arkadaşı.
Kaan Demir: Mete abimin arkadaşı. (Çaktırmayın kendisi çok yakışıklı ve benim favorim)
Zeynep ve Mehmet: Babam ve annem.
Neşe teyze: Poyrazın annesi.

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin