23

2.4K 148 59
                                    

Poyraz'ın Ağzından(Sonunda dediğinizi duyar gibiyim)

~1 Temmuz~

Helöö ben poyraz. Eslemin kankileytosu. Duydum ki çok fanım varmış. Eslem geldi senden bölüm istiyorlar nolur yaz dedi. Bende size kıyamadım. Neyse anlatmaya başlayim bari.

Uyandığımda saat 2de geliyordu. Normalde uyanmazdım ama eslem aradığı için uyandım.
"Alo ne var" "öküz düzgün aç şu telefonu" "alo ne vardı" "öf kes ya" "lan söylesene" "tamam be bağırma şey dicektim bu gün alışverişe gidicez" "alçın?" "He çıkardım ben onu ya kaşındırıyordu" "salak ya neyse kaçta gidicez?" "Ben hazırlanınca gideriz sende hazırlan" "okey"
Telefonu kapattım ve mutfağa gittim. Kahvaltımı yaptıktan sonra biraz daha uyumaya karar verdim. Odama geçtim ve yatağa yattım. Çok geçmeden uyudum.
Yine telefon sesiyle uyandım. "Efendim eslem" "ay poyraz ben gitmekten vazgeçtim" "dur tahmin edim kıyafet bulamadın" "evet ya" "iyi tamam hadi bay"
Anlamıyorum bu kızları ya. O kadar kıyafeti var halakıyafet bulamadım diyor.
Uykum kaçtığı için odamdan çıktım. Salona gidip koltuğa uzandım. Televizyonu açıp izlemeye başladım. Çok geçmeden telefonum yine çaldı. "Ne var yine?" "Poyraz ben kıyafet buldum." "Tamam hazırlanıyorum"
Telefonu kapattım ve odama gittim. Üstüme gri tşort altıma da siyah pantalon giydim. Saçımı da düzelttim. Son olarak parfümde sıktım ve hazırım. Tekrar salona geçtim ve televizyonu izlemeye devam ettim. 1 saat sonra kapı çaldı. Kalktım ve kapıyı açtım.
"Kızım sonunda ya bi gelemedin." "Poyraz zaten depresyondayım beni sinirlendirme" "oy oy tamam senin depresyonunu yerim ben hadi gidelim"
Birlikte evden çıktık. Avm zaten yakındaydı. Bu yüzden yürüyerek gittik.
Avmye vardık. "Evet ilk önce nereye gidicez?" "Tabiki yemek yemeye açım ben" "iyi hadi gidelim"
Birlikte yemek bölümüne gittik. "Ne yicez?" "Pizzaaa"
"Tamam sen geç otur biryere ben alıp geliyorum."
Sipariş verme yerine gittim ve 2 tane karışık pizza yanında da iki tane kola istedim (canı çekenler sorry)
Yemekleri alıp Eslemin oturduğu yere gittim. "Al bakalımm"
Birlikte yemeye başladık. Yemeklerimiz bittiğinde mağazaları gezmeye başladık.

3 saat mağaza gezdik ve sonuç: hiçbir şey almadı.
"Kızım sen manyak mısın? Alışverişe geldik hiçbişey almadın. Senin amacın ne ya? Bir daha seninle alışverişe gelirsem p**im." "Off amma söylendin be" "eslem seni yolarım bak beni sinirlendirtme" "öf iyi be hadi bay bay"
Bizim evin önüne gelince eslem gitti. Bende yukarı çıktım. Tab2 onu evine bırakmıcam. Ne gerek var yani. Sonrada odama gittim ve gün boyu uyudum.
Evettt poyraza ayrılan bölümün burda sonuna gelmiş bulunmaktayız. Ama bölüm daha bitmedi. Hadi benden devamm😊😊😊😊

Benim ağzımdan

Eve vardığımda saat 7ye geliyordu. Kendimi salona attım. Annemler salonda oturuyordu. "Anne telefonu versene" "al kızım"
Annemden telefonu aldım ve instagrama girdim. Arkadaşlarımla mesajlaşırken annem "eslem biz amcama gidiyoruz 1 saate geliriz" "amcam mı anne amcam istanbulda değil miydi ya?" "Amcana değil amcama " "he iyi tamam" "hadi annem görüşürüz" "bayy"
Annemler çıktıktan sonra bende odama geçtim. Biraz daha internette gezindikten sonra evin sessiz olduğunu farkettim. Tekrar salona indim mutfağa baktım. Rüzgar, mert ve mete abim yoktu. Odalarında da yoktular çünkü kapıları açıktı. Enes abimle emre abim var mı diye yukarı çıkmaya üşendim. "Enes abiğğğ" "heğğğ" 
Ve eslem gülme krizine girer. Ya sesini duysanız bi öküz gibi böğürdü. "Ayh yok bişey abi"
Emre abim zaten evdedir diye düşündüm. Zaten anca evde.

Öyle takılırken aklıma kendi telefonumun abimin odasında olduğu geldi. Hemen abimin odasına gittim. Telefon masasının üstündeydi. Hemen telefonu alıp odama geçtim. İnternette gezinirken aşağıdan kilit açılma sesi geldi. Aha sıçtım kesin abimler geldi. Hızlıca abimin odasına gittim ve telefonu masaya kpydum. O sırada abimler merdivenden çıkıyodu. Tehlike is comingg. Tam kapıdan çıkacakken mete abimle karşılaştım." Eslem ne işin var senin rüzgar abimin odasında?" "Ne işim mi var şey işim var. Hah ya abimin odası dağınıktı geçerken gördim bi toplayayım dedim ya" "aferim kız iyice akıllı olmaya başladın"
İçimden he abi he demek gelsede sadece gülümsemekle yetindim. Abim gidicekken "abicimm telefoncuğunu azıcık versen bu gün hiç bakamadım" diye yalan söyledim. "Al bakalım bıcırık"
Abimden telefonu alıp salona gittim. Koltuğa yatıp telefonla ilgilenmeye başladım. Bir süre sonra saçımın yağlandığını fark ettim ve banyo yapmaya karar verdim. Telefonu bırakıp banyoya gittim. Banyoyu yaptıktan sonra üstüme pijamalarımı giydim ve salona geçtim. Hiii o da ne. Aman tanrım didim. Mete abim telefonunu almış. Yani aslında bu normal bişey ama ben instagramı kapatmamıştımm.
"Eslemm" "efendim abicim" "sen neden bana yalan söyledin"(ben bu yaptıklarımı nevra ve jaleye yazdım abimde bunları okumuş) "özür dilerim" "bidaha yapma bücür" dedi ve saçımı karışıtırıp odasına gitti. Abim gittikten sonra annemler geldi. Babamın telefonunu aldım ve mesajlaşmaya devam ettim. Biraz kitap okudum. Biraz müzik dinledim. En sonda da uyudumm☺☺☺☺☺☺☺

Evett yeni bölüm geldiii. Yarısı poyrazın ağzından oldu. Yani gördüğünüz gibi o benim gibi yazmıyor. Anlatımı biraz kötü ama siz idare edin artık.
Bu arada bölümleri atarken sorun oluyor ya. Tam  bölümü yazıyorum paylaşıcam. Watpadde bağlanmakta sorunun var diyor. Ama yinede ben bir yolunu bulup size bölüm atıcam. Yine kıymetimi bilin.

Bi konuya daha deyinmek istiyorum. Kitabın okunması gün geçtikçe artıyor. Bu beni gerçekten çok mutlu ediyor. Çok çok sağolun. En son bu bölümğ yazarken 6,91k idi. Ama malasefki oy ve yorumlar az. Lütfen sorularımı cevaplayın. Kitap hakkında fikirlerinizi uzun uzun anlatmanızı istemiyorum en azından soruları cevaplayın.

Soru= İnandığınız bir batıl inanç var mı? Varsa nedir?

836 kelimee😊

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin