Bugün abim hastaneden çıkacaktı. Bu yüzden sabah erken kalktım. Üstümü banyoda değiştirdim. Rüzgar abimin yanına gidip " abiii uyan bugün hastaneden çıkıyonnn" dedim. Abim bana sırıtıp " uyandım güzelim uyandım. Emre abini de uyandır da gidelim artık. Sıkıldım şu odadan" dedi. Ben de "tamam" dedim. Ve koltukta uyuyan emre abimin yanına gidip " Emre abiiiii uyan hadi bugün şu gıcık odadan kurtuluyoruz. " dedim. Abim hemen kalkıp " tamam Eslem. Sen dışarda bekle bizi biz üstümüzü değiştirip gelelim abicim" dedi.Dışarı çıktım ve abimleri beklemeye başladım. Abimler yaklaşık 10 dk sonra geldiler. Rüzgar abim Emre abimin omzuna kolunu atmış yürümeye çalışıyodu. Tabi adam kaç gündür yatıyo. Yürümeyi unuttu herhalde. Ben de hemen abimin koluna girdim. O sırada Ulaş abiyle Burak abi geldi. Ulaş abi bana bakıp " sen çık bakim küçük. Taşıyaman sen abini" dedi ve beni itti. Ona göz devirdim ve Burak abinin yanına gittim. (Bu arada Burak abiden hiç bahsetmediğimi fark ettim. Nedeni ise fazla olay yaşamamamız herhalde) " Burak abi abimgil çıkış işlemlerini yaparken biz dışarda beklesek olur mu?" Dedim. Burak abi " olur prenses" dedi ve kolunu omzuma atıp yürümeye başladı. Çıkışa geldiğimizde arkamı döndüm ve " Bir daha görüşmemek üzere hastane. Seni hiç özlemicem. Bu arada bize de beklemeyiz." (Çok mantıklı konuşuyorum. Biliyorum) Burak abi bana ' seni baban mı doğurdu' bakışı atarken abimler geldi. Ulaş abinin arabasına bindik. Ben, Emre abim ve Burak abi arkada, Ulaş ve rüzgar abim önde gidiyoduk. * yolda geçen konuşma: Ben= ben
E= emre abim R=rüzgar abim B= burak abim U=Ulaş abim*Ben=Ya Emre abi itekleyip durma.
E= Ya biraz kay sığamıyom.
Ben= Emre abi senin kafada var mı biraz daha kayarsam dışardaki tatlıcı amcanın yanına gidicem.
B= Ya bi susun. Yeter ya beynimi...
U/R/E/Ben= Beynini?
B=Şişirdiniz dicektim lan ne abartıyonuz. Hem ben küfür etmem bi kere tövbeliyim.
Ben= Burak abi ama Allah is watching yani.
R=sus kız sen dershanedeki saat soran çocuğu poyraz anlattı bana.
Ben= Oha poyraz. Çüş poyraz. Gösteririm ben ona gününü pislik.
U=Yav yeter artık bi susun.Ve herkes susar. Sonunda eve geldik. Arabadan iner inmez Mert abimgil sesi duyup koşarak buraya geldiler.(Hastanede fazla kişi almıyolardı. O yüzden bir tek ben emre abim ve Ulaş abi gittik. Birde çıkışta Burak geldi. Eğer herkes gelseydi doktor amca kızardı.) Mert abim hemen abime sarıldı. Diğerleride geldi ve içeri geçtik. Biraz konuştu abimgil. Hasret giderdiler. Sonra Poyraz geldi. Eve gelir gelmez " Eslem çabuk hazırlan okula gitmemiz lazım." " Poyraz ne okulu okul başladı ya şuan hatta öğle yarısındayız." " Eslem biliyorum. Sınav var bu gün geometriden o yüzden gidiyoruz. Hem hocalar yarım gün izin verdiler. Hadi ya çabuk ol. Geç kalıcaz" dedi ve abimlerin yanına oturdu. Sonra kapıda birinin kafasını gördüm. (Ne kadar korkunç bir cümle) Kapıda kafasını uzatan bi Ece gördüğümde sinirlenmedim. Çünkü artık bu salağa alışmıştım. Yanlış anlamayın ha sevmiyorum hala ama artık kabullendim yani. İçeri geçti ve KAAN abinin yanına oturdu. Pis o* neyse ben küfürü bıraktım. *imam power😂* Yukarı canım odama çıktım ve üstüme formamı giyinip saçımı yaptım. Sonra aşağı indim ve Poyrazgille dışarı çıktım. Okula vardığımızda öğle arasındalardı. Sınıfa geçtik ve sıramıza oturduk. Bir süre sonra zil çaldı ve hoca içeri geldi. "Sınav pozisyonu alın" dedi ve kağıtları dağıtmaya başladı. Ama sınav pozisyonu alın derken nasıl havalara girdi sanki ateş pozisyonu alın der gibi havalandı. Sıra bize geldiğinde hoca " bakın Eslem ve Poyraz ikilisi sakın kopya çekmeyin. Kopya çekseniz bile bari belli etmeyin" dedi ve kağıdımızı verip yerine geçti.
Sınav bittiğinde dışarı çıktık. İlginç ama bu sınavım iyi geçmişti. Bundan sonraki ders hoca sınavları açıklıyacaktı. "Yav adam sen ne ara okuyon bu yazılıları ya bir ay bekle sonra oku yani. Ama yok illa gıcıklık yapcan. Pis keltoş." Poyraz beni onaylayan sesler çıkartınca ona döndüm. "Poyraz seninki nasıl geçti?" "Sınav baya geçti yani bana geçti resmen. Kızım dersin adı trigonometri sence nasıl geçebilir?" Dedi. Ona gülüp kantine gittim. Kantinci Gülşah teyze beni görünce hemen Vişne suyu uzattı. Ben de alıp parasını ödedim ve yeirme geçtim. Zil çaldı. Sınıflara geçtik. Hoca geldi ve sınavları okumaya başladı. " Ali 60. Aycan 70. Ece 21. Özgür 35. Poyraz 57. Eslem 68......." " Oha hocam yanlış bakmış olmayasınız. Bizim bu kadar yüksek almamız normal değil." " Bencede normal değil ama aldınız işte. Bende şaşkınım." Dedi ve derse devam etti.Okul çıkışı dershaneye sonra eve gittik. Eve girdiğimde herkes bizdeydi. Salonun ortasına geçip sehpaya çıktım. Herkes bana garip garip bakarken elime kumandayı alıp konuşmaya başladım." Sevgili beyler ve Eymen. " " pislik ya" " şşşş sus bakim. Bu güzel kardeşiniz sınavda üstün bi başarı gösterdi ve 68 aldı." "Aaa Aycan (önümde oturan genelde kopya çektiğim kız) bu sınavda düşük almış" dedi rüzgar abim. " Yaa abi yemin ederim bu sınavda kopya çekmedim valla" dedim. Enes abim " ben inanıyorum kardeşime. Zekalı benim kardeşim." " Gerizekalı" " Ya eymen abi bu gün ayrı bi gıcıksın ya" " şşşş uğraşmayın benim kardeşimle beynini yordu o sizinle uğraşamaz şimdi." Dedi rüzgar abim ve bana sarıldı. Sonra yemek yedik. Sohbet ettik ve ulaş abigil gitti. 1 saat kitap okudum ve telefona bakıp uyudummm...
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺Soru=EN Sevdiğiniz yemek nedir?(acıktım da o yüzden karar veremedimm)
829 kelimeeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionBu hikayede gerçek kişiler ve olaylar anlatılmaktadır.Bu yüzden bölümler geç gelebilir. Hiç bir zaman erkek lisesine gitmicem. Abilerimle yada tek başıma bara gitmicem. Bir mafya tarafından kaçırılmıcam. Kimse bana işkence etmicek. Çünkü bu hikaye...