22

2.3K 146 58
                                    

1 hafta önce yeni bölüm yazdım. Ama internetimde sorun olduğu için bir türlü yayınlayamadım. Sonrada zaman çok geçtiği için o bölümü silip yeni bölüm yazmaya karar verdim. Poyrazın yazımıda gitti. O yüzden en kısa zamanda tekrar yazdırıcam. Bu arada gelişmelerimiz oldu. Bu bölümde anlamazsınız diye söylüyorum annemle babam izmire yanıma geldiler.

~31 Temmuz saat 11.20~

Şu an aşağıda çok büyük kavga var. Peki ben napıyorum. Tab2 merdivende oturmuş nevrayla mesajlaşmıyorum saçmalamayın.
Kavganın nedeni ise mert abimin kapımızın önünde sürtük sevgilisiyle öpüşmesi falan filan.
Babam onu görünce tabi dellendi. Ben merdivenden kalkıp odama geçtim. Sıkıldığım için daha fazla dinlemek istemedim. Ben telefonla ilgilenirken (enes abimin telefonu çünkü rüzgar abim bana ceza verdi telefonumu aldı)
Aşağıdan bardak kırılma sesi geldi. Hemen merdivenlerin oraya oturdum. Mete abim elinde bardak kırmıştı. Rüzgar abim mete abimi mutfağa götürdü ve ilgilenmeye başladı.
Rüzgar abim mete abimle ilgilenirken babam mert abime sinirle bağırıp tokat attı. O sırada annem ağlamaya başladı. Rüzgar abim hemen salona gidip babama "sen naptın lan eğer birdaha kardeşimlerinden birine elini kaldırırsan olacaklardan ben sorumlusu değilim" diye bağırdı ve mert abimi koltuğa oturttu.
Ben ne mi yapıyorum. Odamda ağlıyorum. Aynı zamanda da rümeysa ve nevrayla mesajlaşıyorum. (Size burdan öpücükler)
Babam hala bağırıyordu. Ben telefona bakarken aklıma mete abim geldi. Mutfaktan hala sesler geliyordu. Sanırım mete abim sinir krizi geçiriyordu. Koşarak aşağı indim. Babamlar beni fark etmedi bile. Hemen mutfağa gittim. Mete abim sandalyenin orda gözlerini bardağa dikmiş duruyordu. Dikkatli baktığımda ağladığını görmüştüm.
Şimdi siz diceksiniz noluyo aq altı üstü bi kavga ne bu kadar abartıyonuz. Ama biz alışık değiliz. Bunun gibi bir kavgayı en son ben 6 yaşındayken yaşamıştık onda da babam kriz geçirip hastaneye gitmişti.
Mete abimin yanına gidip yere oturdum. Abime sıkıca sarıldım ve ağlamaya başladım. Abim hala haraket etmiyordu. "Abi nolur kalk gel gidelim odana gidelim. Nolur abi korkuyorum"
Abim ayağa kalktı. Hemen bende kalktım. Birlikte abimin odasına gittik. Aşağıdan hâla bağırtılar geliyordu. Onları umursamadan. Yatağa yattım. Mete abimde yanıma yattı. Kafamı abimin göğsüne koydum ve gözlerimi kapattım. Aslında hiç uykum yoktu ama şu an çok yorgundum. O yüzden 10 dakika geçmeden uyuyakaldım.
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Okuduğunuz gibi kötü bir olay yaşadım malasef. O yüzden yeni bölüm biraz geç gelebilir.

Soru= En sevdiğiniz türk filmi?

363 kelime

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin