Sabah Poyraz'ın beni uyandırmasıyla uyandım. ( Biliyorum harika cümleler kuruyorum) Poyraza " lan tamam kolumu şey ettin git artık" " tamam" dedi. Normalde rahat bırakmazdı ama ona çok çektireceğimi bildiği için hemen tamam dedi. Neyse bende kalktım ve üstüme yelkenli işareti olan ( hani yuvarlak bişey var ya o işte adını bilmiyorum) bir tişört altıma ise düz siyah bir tayt giydim. Aşağı indiğimde poyrazla ece kahvaltı yapıyordu. Onların yanına gittim ve kahvaltı yapmaya başladım. Kahvaltım bitince Poyraz'ın odasına gittim ve tüm yastıkları litapları yere fırlattım. Sonra odadan çıktım ve aşağı inip her şeyden habersiz beni bekleyen poyrazın yanına gittim. Telefonumu aldım ve evden çıktık. Bizim evin kapısına geldiğimizde kapıyı korkarak açtım. Eve girdiğimde salonda sadece Rüzgar abim vardı. Hadi ama bi insan bu kadar mı şanssız olur. Ah be Enes abim uyuyacak zaman mı şimdi. Salona geçtim ve abime bakıp " abicimmm canım abimmm" " sus Eslem" " ama ab-" " Eslem sus. Ya sınavda telefondan kopya çekmek ne femek ya hemde benim dersimde. YÜREK Mİ YEDİN ESLEM! NE BU CESARET!?" " Bana bağırma abi. Tamam bi hata yaptım. Biliyorum. Cezamı kabul ediyorum" " etmeme şansın yok zaten. Cezan ise 3 ay boyunca her gün 300 soru çözeceksin. Hem de kimyadan" "neee" " evet beni duydun küçük hanım. Ayrıca 2 ay boyunca alışverişte yok. Ver bakim kredi kartını." " off" dedim ve abime kredi kartımı verdim. Sonrasında odama çıktım. Tam yatağıma yattım ki kapı çaldı. Gelen Enes abimdi. " abicim naptın sen ya. Bu sefer ben bile kurtaramam seni" " off abi biliyorum hatamı. Özür dilerim." " o özürü benden değil Rüzgar abimden dileyeceksin" dedi. Öfleyerek aşağı indim. Keşke inmez olaydım. Onları görünce gözümden bir yaş geldi. Abime baktım. Sonrası karanlıkkkk.....
Kısa bir bölüm biliyorum ama parmağım kırıldı. O yüzden fazla uzun yazamadım. Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın.
Sınır= 10 beğeni 50 yorum.Soru= Hayatınızda daha önce pişman olduğunuz birşey yaptınız mı? Yaptıysanız nedir? ( Jale sen cevap vermesen de olur seni biliyorum)
309 kelimeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionBu hikayede gerçek kişiler ve olaylar anlatılmaktadır.Bu yüzden bölümler geç gelebilir. Hiç bir zaman erkek lisesine gitmicem. Abilerimle yada tek başıma bara gitmicem. Bir mafya tarafından kaçırılmıcam. Kimse bana işkence etmicek. Çünkü bu hikaye...