~7 Mayıs~
Sabah kalktığımda abim saçımı ağzına almış ben yastığın kılıfına kafamı sokmuş bir şekildeydik. Kafamı çıkardım ve saçımı abimin ağzından çıkardım. Hemen banyoya gittim. Saçımı yıkadım. Sonra odaya tekrar döndüm. Abim odadan çıkmıştı. Dolabımı açtım. Bu gün dansa çalışacaktık. O yüzden rahat olmak için altıma siyah tayt üstüme ise salaş tişört giydim. Aşağı indim. Abimler oturmuş beni bekliyorlardı. Yanlarına gittim. "Umarım kahvaltıyı hazırlamışsınızdır?" "Hazırladık hadi yürüyün mutfağa" Rüzgar abimin lafıyla abimler kalktı ve mutfağa gitmeye başladılar. Ben de mutfağa gittim. Kahvaltıya baktığımda Enes abimin hazırladığı belliydi. Hemen sandalyeye oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım.
Kahvaltımı yaptıktan sonra dansa çalışmak için okuldan kızlar geldi. Evet kızlarla iyi anlaşmıyorum ama malasef ki ilk tur için benle birlikte 5 kız olması gerekiyordu. Kızlar geldiğinde bizim sınıftaki kızlar olduğunu anladım. Biraz oturduk. Konuştuk. Zaten onlar 1 haftadır çalışıyorlarmış. Yarışmada zaten 1 hafta sonra. Yani benim çalışmak için 1 haftam vardı. Hemen çalışmalara başladık.
Yaklaşık 3 saattir dans çalışıyoruz ve ben çok yoruldum. Elif'e(dans ettiğim kızlardan biri) "ay yeter yarın çalışsak?" "tamam yarın yine mi sizde çalışalım?" "Evet sizin için de uygunsa bizde çalışalım" "olur" Kızları uğurladıktan sonra odama çıktım. Üstümü değiştirdim. Pijamalarımı giydim ve aşağı indim. Salona gittim. Ulaş abiler gelmişti. Gittim ve Ulaş abinin yanına oturdum. "Ayy ben çok sıkıldım. Açın da bir film izleyek" "Mert acaba korku filmi mi izlesek" "yok ya bence başka bir şey izleyelim." "Bence de abim haklı. Başka bir şey izleyelim." "Tamam o zaman Mete bir film aç hadi." Mete abim bir film açtı ve izlemeye başladık. Filmin ismi yada konusu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ulaş abinin göğsüne doğru yattım. O da elini omzuma koydu. Bir süre öyle kaldık. Bir süre dediğim baya süre. 1.film bitti. 2.film bitti. 3.filmin sonlarına doğru elektrik kesildi. "Aha yandık valla kesin bizi öldürmeye geldiler" "abicim saçmala kal Ulaş abinin yanında biz bir bakıp gelelim" "abi neye bakcanız acaba bişey gözükmüyor" "şartellere bakim bir diğer evlerde kesik değil elektrik" Rüzgar abim şartellere doğru gitti. Tam şartelleri açtı ki maskeli bi adam çığlık attı. Abim de çığlık attı. Sadece abim değil hepimiz çığlık attık. Maskeli adam sonrasında sinsice sırıtmaya başladı. Bu adamda kimdi acaba?Bitmediiiiii. Hadi devammm.
Adam maskesini çıkarınca abim yumruk attı ve "gerizekalı niye kapıyı çalıp gelmiyon" "ya bi korkunç ortam yaratayım dedim" "korkunç ortam ha" abim poyraza daha çok vurmaya başladı. Haklı ama. Gerizekalı yani sen niye zili çalıp gelmiyon bizi korkutuyon. Abim poyrazı yakasından tuttu ve koltuğa fırlattı. "Allahım neden hep şiddet görüyorum yarabbim neden" "mal olduğun için"
Poyraz da bize katıldı. Hep beraber 1 film daha izledik. Ama ben filmin sonunu hatırlamıyorum çünkü Ulaş abinin kollarında uyuyakalmışım.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊Evet yeni bölüm geldi. Biraz kısa ama olsun.
Soru= Kendinizde en sevdiğiniz özellik?
477 kelimeee........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionBu hikayede gerçek kişiler ve olaylar anlatılmaktadır.Bu yüzden bölümler geç gelebilir. Hiç bir zaman erkek lisesine gitmicem. Abilerimle yada tek başıma bara gitmicem. Bir mafya tarafından kaçırılmıcam. Kimse bana işkence etmicek. Çünkü bu hikaye...