Yeni bölümmmmmmmmmm.
Hadi iyi okumalar..........Sabah okula gitmek için 6.00'da uyandım. Kahvaltıyı hazırladım ve abilerimi uyandırdım. Hep birlikte kahvaltı yaptık ve Ulaş abi bizi okula bıraktı. Poyraz ve Ece ile sınıfa gittik. Sonra hoca geldi ve ders başladı. Dersimiz fizikti. Araf abi derse girdi. " Kitapları kaldırın hemen araya çanta koyun sınav var" dedi ve sınav kağıtlarını dağıtmaya başladı. Bir of çekip kağıda baktım. Bildiğim bir konuyu görünce sevindim. Yapabildiklerimi yapıp Araf abiye yani hocaya kağıdı verdim. Sınıftan çıktım ve kantine indim. Bir süre sonra Poyraz geldi. Birlikte biraz sohbet etmeyi isterdik ama tabiki sohbet etmedik telefonla ilgilendik. Bir süre sonra zil çaldı ve Kaan abi , Eymen abi ve Mert abim geldi. Kaan abiye bakıp " Kaan abi abim nerde?" Dedim. Kaan abi " Gizem'in yanında canım" dedi. Bu arada Gizem abimin sü... neyse ben ağzımı bozmayayım. Gizem abimin sevgilisi. Neyse işte biraz oturduk Eymen abi her zamanki gibi pislik yapıp vişme suyumu içti. Bende Mert abimin vişme suyunu Eymen abiye döktüm. Sonra o üstü leke olduğu için üstünü değiştirmek üzere eve gitti.
Okul böyle devam etti. Çıkış zili çalınca Poyraz ve Ece ile dershaneye gittik. Dershaneden sonra da saat 5 gibi eve geldik.
Evin kapısını çaldım. Kapıyı açan kişi bir adet sinirli Eymen abiydi. İçeri biraz tırsarak gittim. Eymen abiye bakmadan " Canım abilerim ben ne kadarda masum ne kadarda tatlı bi insanım demi?" Dedim. Enes abim " valla pıtırcığım bu sefer bizlik bişey yok. Bu yalakalıklarını arkanda sana su dökmek üzere olan kişiye yap." Dediğinde hemen Rüzgar abimin arkasına doğru fırladım. Eymen abi bu sırada suyu dökmek amacıyla bana odaklandığı için ben abimin arkasına gidince suyu abime döktü. Ben abimin arkasında kıkırdarken abim Eymen abiye sen bittin bakışları atıyodu. Rüzgar abimin Eymen abiyi dövmesi yaklaşık yarım saat sürdü. Yani şuan saat 6 civarı. Rüzgar abime bakıp " abiiiiiii ben markete gitmek istiyorummm" " ne alacaksın Eslem yine?" " çuklata ve vişme suyu alcam" " çikolata ve vişne suyu alcan?" " ya abi saçmala ben öyle mi dedim. Çuklata ve vişme suyu alcam." " tamam işte çi- ay aman be tamam git Eymen abinle birlikte markete alın" "tamam" " hayır ya ben kabul etmiyorum neden ben?" Diye inkar etti Eymen abi. " Ben öyle istiyorum" deyince rüzgar abim konu kapandı. Üstüme ceketimi aldım ve Eymen abiyle yola çıktık. Markete gittik. Çuklata ve vişme suyu alıp marketten çıktık. Yolda giderken bayaaaa yakışıklı bir çocuk gördüm. Acelesi var gibiydi. Bana bakıp " rica etsem saati söyler misiniz?" Dedi. Eymen abi " Bide rica ediyo senina ağzını yüzünü dağıtırım p*ç kıza laf mı atıyon!!!" Dedi ve dayak yedi. Evet ciddi ciddi dayak yedi. Bu böyle deyince çocuk sinirlendi ve yumruk attı. Eymen abi çocuğa karşılık verim derken bir tane daha yumruk yedi. Ben bu sırada ne mi yaptım? Tabiki vidyoya çektim. Çocuk gidince Eymen abiyi kaldırıp eve kadar getirdim. Kapıyı Rüzgar abim açtı ve Eymen abiyi görünce önce şaşırdı sonra güldü. Biliyorum değişik bir aileyiz. Eymen abi sinirle içeri geçti. Onun bu haline gülüp ben de içeri geçtim. Diğerleride önce şaşırdılar sonra güldüler. Eymen abiolayı abarta abarta anlattı ve sonuç olarak suçlu olarak beni buldular. Ben de onlara hiçbişet demeden odama çıktım ve kitap okudum. Bir süre sonra uykum geldiğini anladım ve kitabı bırakıp müzik dinleyerek uyudummm.
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺İşte yeni bölümmm. Biliyorum bölümler geç geliyor ve kısa oluyor ama şu sıralar cezalıyım yani önümüzdeki 2 ay boyunca cezalıyım. Ama ben size bölüm atmaya çalışacağım. Çaktırmayın arada derslerde bile bölüm yazıyorum😉 Yeni bölümün tarihi= 13/04/2017 (yok 2018😂) saat 20.00
Soru= Ailenizdeki en sevmediğiniz kendinize uzak bulduğunuz kişi kimdir? Özel değilse nedeni nedir?
575 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionBu hikayede gerçek kişiler ve olaylar anlatılmaktadır.Bu yüzden bölümler geç gelebilir. Hiç bir zaman erkek lisesine gitmicem. Abilerimle yada tek başıma bara gitmicem. Bir mafya tarafından kaçırılmıcam. Kimse bana işkence etmicek. Çünkü bu hikaye...