10

3.6K 205 132
                                    

   Yeni bölümmm tam saatinde☺

      Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım. Deniz abinin doğum gününde olan konuşmanın yaşanmaması için önce kimin aradığına baktım. Poyraz arıyodu. " Efendim Poyraz?" "Efendim mi?" "Evet ne oldu da?" "Eslem sen bana ilk defa efendim dedin." " he poyraz? Oldu mu?" " oldu." "Poyraz ne diyeceksen de artık" " tamam ya beb size geliyom bana omlet yap" "tamam ya bunun için mi aradın?" "-----" pislik yüzüme kapatmıştı. Yataktan kalktım ve banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım ve banyodan çıktım. Dolabımın karşısına geçtim ve ne giyeceğime karar verdim. Bizim okulda altımıza siyah pantolon üstümüze ise açık olmayacak şekilde bir tişört ya da swetshirt ya da bluz her neyse üst diyelim biz ona. Altıma pantolonumu giydim. Üstüme ise siyah bir swetshirt giydim.

 Üstüme ise siyah bir swetshirt giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Swetshitüm. Bunun aynısı.
Aşağı indim ve kahvaltıyı hazırladım. Abimleri uyandırdım. Bu sırada Poyraz ve Ece geldi. Hep birlikte kahvaltı yaptık. Abim bugün okula gelecekti ve sınav yapacaktı. Abimin arabasıyla okula geldik. Sınıfa geçtik ve abimi beklemeye başladık. Abim geldi ve sınav kağıtlarını dağıtmaya başladı. Ben tabiki kopya çekecektim. Telefonumu gizlice çantamdan çıkardım. Telefondan kopya çekerken bi yandanda arkadaşımla mesajlaşıyodum. Bu sırada poyraz ayağa kalktı ve abimin yanına gitti. Kulağına bişey söyledi ve sırıtarak yanıma oturdu. Abime baktığımda gözleriyle telefonumu gösterdi. Abime şirince sırttım ve telefonu çantama koyup sınav kağıdını abime verdim. Kağıdı masasına koyarken sadece benim duyabileceğim bir şekilde " eve gidince ağzına sıçacam biliyon demi" " malasef abicim" dedim ve sınıftan çıktım. Benden 10dk sonra Mete abim sınıfından çıktı. Abimin yanına gittim ve " abi sana bir şey sorabilir miyim?" " Evde sor şimdi Gizem'in yanına gidicem" "abi zaten evde de gizemle konuşuyosun" dediğimde bana bakmadan " karışma bana" dedi ve Gizemin yanına gitti. Bende hiç tepki göstermeden kantine gittim. Abim bana karşı hep böyleydi. Alışmıştım artık. 2dk sonra Poyraz geldi. Masama oturup " Sınavın nasıl geçti Eslemcim?" Dedi ve gıcık gıcık sırıttı. Bende " Poyraz bu gün size gelicem " " niye ya?" " lan eve gidersem abim ağzıma s*çar. " "aaa Eslem ayıp ayıp sana hiç yakıştırmadım bu lafı" " poyraz sus ve hasta numarası yap Mert abimgil geliyor. Sen güya hastasın bende sana bakmak için size gelicem" " yapmazsam?" "Poyraz elimde ergenlik fotoğrafların var sosyal medyada paylaşırım rezil olursun" dedim. Poyraz sustu ve abimlere doğru baktı. Yaklaştıklarını görünce öksürmeye başladı. Abimler yanımıza geldiğinde Poyraz hala öksürüyodu. Ona bakıp " aaa Poyraz hasta mı oldun sen?" Dedim. Poyraz daha şiddetli öksürdü. Mert abim sırtına hayvan gibi vurunca Poyraz öksürmeyi kesti. Kantine gittim ve vişme suyu alıp geri geldim. Zil çaldı ve sınıfa gittik.
Okul böyle devam etti. Okuldan sonra dershaneye gittik. Dershane çıkışı abimleri aradım ve Poyrazın ateşi olduğunu bugün onlarda kalacağımı söyledim. Abimler bu gün Poyrazı hasta gördükleri için inandılar ve izin verdiler. Poyrazgile gittik.
Şu an ne mi yapıyorum. Poyrazı tepikliyorum. Bi andan da arkadaşımla mesajlaşıyorum. Poyrazı tepiklemeyi ve arkadaşımla mesajlaşmayı bıraktım ve banyoya gittim. Banyodan döndüğümde Poyrazı benim telefonuma bakarken gördüm. Hemen yanına gidip telefonumu aldım ekrana baktığımda Watsaptaki ve Watpaddeki konuştuğum tüm kişileri engellemişti. Okuldaki hocaları bile. Önce hocaların engelini sonra diğerlerinin engelini kaldırdım ve poyrazı dövmeye başladım. Poyrazı dövmem bitince yemek hazırladım. Yemeğimizi yedik ve odalarımıza gittik. Benim burda odam vardı çünkü sık sık buraya geliyodum. Odama gittim ve yatağa yattım. Biraz telefona baktım. Sonra uyudummmmmmmm.........
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Vee bir bölüm daha bitti. Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın. Bu bölüm bir değişiklik yapıcam ve sınır koyucam. Aslında sınır koymayı düşünmüyordum ama beğeni sayısı az olunca bu karara vardım.
Sınır= 5beğeni 10 yorum
Yeni bölüm tarihi= 15/04/2017  saat 21.00

Soru= Benim hikayemdeki yani benim hayatımdaki en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz kişi ve nedeni?

575 kelimeeee

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin