14

3K 161 33
                                    

Yeni bölümmmm.
~6 Mayıs~
Sabah Arasın beni aramasıyla uyandım. "Ne var aras sabah sabah?" "Şey dicektim ya hani ben dün sana kardeşim yarın sizin okula gelecek dedim ya" "eee" "bu gün okul yok ki pazartesi gelicek yanlış söyledim" "aras seni gebertirim! Bunun için mi aradın sabah sabah?" "Lan ne sabahı saat 12" "Oha" Hadi kapatıyom by by" "by" dedim ve telefonu kapattım. Banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Tekrar odama geldim. Dolabımı açtım ve içinden siyah eşofman üstüme ise mavi bir swetshirt aldım. Kıyafetlerimi giydim. Telefonumu aldım ve odadan çıktım. Mutfağa geldiğimde annem kahvaltı hazırlıyordu. Annemin yanına gittim ve "günaydın annelerin bitanesi" "günaydın kızım" günaydın mı ciddi misin anne ya. Abimler olsa birşey isteyeceğimi anlarlardı. Ama annem anlamadı. Olsundu. Eslem alışabilirdi. "Annecim bu gün arkadaşımla dışarı çıkabilir miyim?" "Hangi arkadaş?" "Aras anne geçen gün anlattığım var ya o işte" "tamam ama gecikme!" "Tamam anne bide biz kahvaltıya gitcez şimdi onunla." "Tamam kızım paran var mı? " " Var anne" "tamam hadi dikkatli git" "ben üstümü değiştirimde öyle gidim" odama gittim. Dolabıma yöneldim. İçinden beyaz pantolon ve mavi üstünde 'I'm feeling happy' yazan tişört aldım. Kıyafetleri giyindim. Saçımı taradım ve açık bıraktım. Makyaj olarakta sadece ruj sürdüm. O da çok az renkli. Bir de küçük çanta aldım. İçine paramı koydum. Sıra geldi arası arayıp gidiceğimizi haber vermeye. Evet birlikte gidicez ve onun haberi yok. Arası aradım. İkinci çalışta açtı. "Efendim?" "Dışarı kahvaltı yapmaya gidicez aras hadi çabuk gel" "nereye gelim lan" "aaa hakkaten sen niye geliyon. Sen giyin kapıda bekle ben geliyom." "Tamam hadi by" dedi ve cevap vermeden yüzüme kapattı. Göz devirip odamdan çıktım. "Annee ben çıkıyorum" "tamam kızım dikkat et kendine" "tamam" ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım. Arasların evine geldiğimde aras kapıdan çıkıyordu. Yanıma geldi. Üstüne siyah bir tişört altına siyah pantolon giymişti. Bir de siyah kutu gibi şapkalar var ya ondan takmıştı. "Ooo siyahlara bürünmüşün hayırdır?" "Ooo ışıl ışılsın bu gün bücür hayırdır?" "Bücürüne de sana da be altı üstü 1 yaş var aramızda" "1 yaş 1 yaştır hadi düş önüme bücür" "pardon da niye yanında değil önünde yürüyorum?" "Kısmetimi kapatıyorsun" "aman yesinler kısmetini" deyip koluna girdim. Ofladı ve yürümeye başladı.
Günün geri kalanı arasla gezmekle geçti. Saat 5-6gibi eve geldim. Annem ve babam oturmuş yemek yiyordu. Bende yanlarına gittim. Annem " otursana kızım" "ben aç değilim anne dışarda yedim size afiyet olsun" dedim. Tam gidecekken babam "O arkadaşın yarın yemeğe gelsin" "tamam baba söylerim" dedim ve odama çıktım. Biraz internete girdim. Telefona bakarken poyraz beni aradı.
P:Naptın?
E:Hiç öyle arasla gezdik bugün.

Ahaaa sıçtım şimdi bu aras kim dicek!!
P:Aras kim lan?
E:Kim aras?
P:Eslem aras kim?
E:Arkadaşım.
P:Nasıl bir arkadaş?
E:Güzel bir arkadaş.
P:Erkek mi?
E:Yok aras kız.
P:Aras isminde kız mı olur?
E:Mal ya. Erkek erkek.
P: Bide erkek diyo ya !Anlat herşeyi!

Dediğinde tanışmamızdan bugüne kadarki herşeyi anlattım.

P:Benden daha mı çok seviyosun?
E:Poyraz o nasıl soru? onu seninle kıyaslamam bile
P:Tamam o zaman. Ben abinlere söyledim. Artık konuşup konuşmamanız onlara kalmış .
E:Off tamam hadi bay bay.
P:Bay bay.
Telefonu kapatır kapatmaz mesaj gelmeye başladı. Abimlerden ve çakma abimlerden(ulaş abigil) 
Günün az da olsa diğer kalanı abimlere arası anlatmakla geçti. Saat 11 gibi anca susmuşlardı. Bende telefondan müzik açtım ve uyumaya çalıştım. Bir süre sonra uyudum.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Kısa da olsa bölümdür dedim paylaştım. Bu arada hani ben bu konuşmaları felanda yazıyorum ya. Siz şimdi nasıl olayları konuşmaları falan aklında tutuyorsun diceksiniz. Ben her gün yaşadığım şeyleri bir deftere yazıyorum. Diologları da hatırladığım kadarıyla yazıyorum. Sonra buraya yazıyorum. Neyse işte kısacası hergün yaşadığımı yazıyorum. Bir de arasa çok fazla güvenmemin nedeni ona çok yakın hissetmem. Normalde kimseye bu kadar yakın hissetmem. Abimler çakma abimler ve poyraz hariç. Ama arasa annemden bile daha yakın hissediyorum kendimi. Bu yüzden bu kadar çok güveniyorum.
Yeni bölüm 8 mayısta gelir.

Soru= Siz benim yerimde olsanız babama karşı hangi duyguyu hissederdiniz?

674 kelimeeee.

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin