15

3K 174 57
                                    

Veee yine yeni bölüm. Lütfen beğenin ve yorum yapınnn.
  

    Sabah Enes abimin beni aramasıyla uyandım. Yarabbim niye bir günde kendi başıma uyanmıyorum?neden illa biri arıyor?
E: Efendim abi.
E.A: Günaydın abicim.
E: Sana da günaydın abi. Bir şey mi diyeceksin?
E.A: Evet abim sana çok mutlu olacağın bir haber söylicem.
E: Abi heyecanlandırma işte söyle.
E.A: Bu gün İzmir'e geliyosun.
E: Neeeee?
E.A: Hadi yine iyisin babamla konuştuk. Dans etmeyi çok istediğini söyledik. O da gelmeni kabul etti. Hadi çabuk hazırlan 1 de uçağın var.
E: Ne kadar orda kalıcam?
E.A: 1 ay kalıcaksın. Yarışma finali 1 ay sonra yani.
E: Ayy tamam. Abi bir de ben orda okula gidecek miyim?
E.A: Evet tabi ki gideceksin. Burdaki kaydını o yüzden silmedik.
E: Tamam abi ben hazırlanim sonra konuşuruz.
E.A:Tamam.
Telefonu kapattığım gibi salonda olan babamın yanına uçarak gittim. Hemen sarıldım ve "dünyanın en yakışıklı en sempatik en iyi babası" diyerekten yanaklarını öpmeye başladım. "Kız dur yeter. Hadi hemen hazırlanda uçağı kaçırma." Hemen odama tekrar gittim. Sıra arası aramaktaydı.
A: Efendim eslem?
E: Aras ben bu gün izmire geri gidiyorum.
A: Na_nasıl yani bir daha gelmemek üzere mi?
E: Hayır canım. Hani dans yarışması vardı ya. Onun için. Abimler babamı ikna etmiş.
A: Ne zaman döneceksin?
E: 1 ay sonra.
A: Tamam. O zaman size geliyorum şimdi?
E: Aynen bende onu dicektim. Şimdi gel istersen kahvaltı yapıcaz?
A: Tamam yarım saate ordayım.
  Telefonu kapattım. Bavulumu aldım ve içine dolabımdaki tüm giysileri koydum. Zaten fazla getirmemiştim burdan alırım diye. Ben kıyafetlerimi koyarken zil çaldı. Aha sıçtım. Ben annemgile arasın geleceğini söylememiştim. Hemen salona gittim. Annem "kızım kapı çaldı kim acaba bak bakim bir" "anne ve baba ben gidiyorum diye arası çağırmıştım da" "neyy kızım sen bize niye söylemiyon" "of anne unuttum işte" aras zile basmayı bırakmış kapıyı tepikliyodu. Kapıya gittim. Açtığımda arasın ayağı karnıma geldi. "Ahh öküz biraz dikkat etsene" "napim ya açmayınca bişe oldu sandım."dedi. Ben kaş göz işareti yaptığımda babamın evde olduğunu anladı. Hemen tişörtünü ve saçını düzeltti. "Daha orda duracak mısın" dedim ve kolundan tutup içeri fırlattım. Bana ters ters baktı sonra gülümseyerek arkasını döndü. Dönek ya şuna bak pislik. Annem arası görünce hemen geldi ve sanki 40 yıllık evladıymış gibi sarıldı. Anneme göz devirdim ve mutfağa geçtim. Masaya oturdum ve tabağıma yiyecek koymaya başladım. Ben tam yayılmış yemek yerken annem oturdu ve "kızım kalkta arkadaşına bir tabak getir." "Aras kalk kendine bir tabak al" dediğimde annem masanın altından beni cimcikledi. "Ahhh" "kalk kız" arasa baktığımda pis pis sırıtıyordu. Ona sen bittin bakışları atıp dolaba gittim. Tabağı aldım ve masaya koydum. Masaya oturdum ve kahvaltı etmeye başladım.

Şu an havaalanındayız ve annemin ağlamasının durmasını bekliyoruz. "İzmir/İstanbul yolcuları lütfen uçağa bininiz. Kalkışa son 15dk." "Aras üzülme tamam mı 1 ay sonra gelicem" "Tamam Eslem. Üzülmemeyi deneyeceğim" arasa sarıldım. Sıra babamdaydı. O zaten sanki hiç bi şey olmamış gibi duruyordu.  Gittim sarıldım. Anneme geldiğimde "gitme kızım. Burda kal nolur. Boşver dansını gitme" diye ağlamaya başladı. Annemden ayrıldım ve "ciddi misin sen? Ben izmirdeyken hiç aramıyordun. Anca ben arayınca konuşuyorduk. Şimdi niye böyle kızıyla çok ilgilenen anne oldun? Ne değişti?" Dedim ve bavulumu alıp uçağa ilerledim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uçak inişe geçmişti. Az kalmıştı abimlere kavuşmama. Yani pek kavuşma sayılmaz. Fazla bi ayrılık olmadı ama olsun biraz dram yaratim. Ben böyle düşünürken uçak indi. Herkez çantasını alıp çıkmaya başladı. Bende sırt çantamı aldım ve uçaktan indim. Gözlerim abimleri aradı. Ve onları gördüm. Beni bi uçak iniş pisti şeyisi ötede bekliyorlardı.
Hemen yanlarına gittim. İlk önce poyraza sarıldım. "Geldim işte bak ben sana dedim gelicem diye" "geldin ama başka poyrazlar da yapmışsın" "off poyraz. Napsaydım. Orda hep tek mi kalsaydım ha?" "Tamam yeter evde konuşursunuz. Gel bakalım abisinin bitanesi" enes abime de sarıldım. Sonra abimin arabasına ilerledik.

  Şu an herkes her zamanki gibi bizim evdeydi. Hepsine sarılmıştım. Odama yerleşmiştim. Abilerimle anneme dediklerim için biraz tartışmıştım. Ve şu an saat akşamın 10'u olmuştu. "Abi bu gün baya yoruldum. Ben uyucam. Hadi iyi geceler." Hepsi iyi geceler dedi. Odama gitmek için kalktım. Merdivenlerin başına geldiğimde eğildim ve merdivene sarıldım. "Seni bile özledim be. Az düşmedim senden." Merdivene bir iki basamak çıktım bu seferde "merdiven çıkmayı özlemişim." Dedim. Bu dediğimden sonra abimler gülmeye başladı.
Odama gittim. Biraz kitap okudum. Telefona baktım. Tam uyku moduna geçecekken kapı çaldı. "Gelebilir miyim?" "Gel abi" Mert abim içeri geldi. Yanıma yattı ve "bu gün seninle uyucam. Korku filmi seyrettiler." "Korkuyon mu lan?" "Heye lan. Lan ne be sen iyice mahallenin ağır abisi tavırlarına büründün ha." "Ay abi sus hadi uyuyalım çok uykum var."
Abim sırt üstü yatmıştı. Bende abim karnına elimi koyup yan yatmıştım. Tabi bu yatmadan önceki halimiz. Allah bilir sabah nasıl kalkacaktık.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Bir bölüm daha bitti. Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn.

Soru= Gitmek istediğiniz ülke/şehir?

Orta kelimeli bir bölüm oldu. Orta nedir ya. Tamam çok saçma oldu. Okey sustum.

825 kelimeeeee.

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin