Tanıtım 2

2.5K 154 143
                                    

Helöö. Beni özlediniz miii. Bayaa zaman oldu bölüm atmayalı. Ama malum okul. 11.sınıfa gidiyorum ve ders çalışmam gerek. Ama yinede sizi bölümsüz bırakmıcam. İlk olarak ikinci tanıtımı yapayım dedim. Çünkü neredeyse 2 aydır bölüm atmıyorum. Ve hayatıma yeni kişiler geldi. Hadi okuyun bakalım.

Eslem Gece= Ben. 17 yaşındayım. İstanbulda yaşıyorum. 11.sınıfım. Eşit ağırlık bölümündeyim. Çok mükemmel biriyimdir. Yolda görseniz nazar boncuğu takarsınız o derece. Neyse fazla uzatmayalım.

Mert= En küçük abim. 19 yaşında. İzmirde yaşıyor. 12.sınıf. Çokta mükemmel biri değil. Gıcık. Yolda görseniz tövbe edersiniz. Kendisi biraz biç. Her ay düzenli olarak sevgili değiştiriyor.

Mete= İkinci en küçük abim. 20 yaşında. İzmirde yaşıyor. Üniversite hazırlık okuyor. Mimar olmak istiyor. İyi tatlı biridir. Sevgilisi yok.

Enes= Ortanca abim. 21 yaşında. İzmirde yaşıyor. Üniversite 1.sınıf. Bu da mimar olucak. Ponçik biri. Bana diğerlerinden daha az kızar. Enes abim forever.

Emre= İkinci en büyük abim. 22.5 yaşında. İzmirde yaşıyor. Üniversite 2.sınıf. Bu da mimar olucak. (Bizde genetik mimar olmak.) Fazla kıskanç biridir. Minnoş kelimelerden nefret eder. (telefonumda minnoş bey diye kayıtlı ehehhehe).

Rüzgar= En büyük abim. 24 yaşında. İzmirde yaşıyor. Kimya öğretmeni. Kendisi çok ayı biri. Ayı az kalır bildiğimiz öküz öküz. Çok sinirli ve kıskanç biri. Hiç minnoş değil. Kasım ayında askere gidicek.

Ulaş= Rüzgar abimin arkadaşı. İzmirde yaşıyor.

Deniz= Enes abimin arkadaşı. İzmirde yaşıyor.

Burak= Emre abimin arkadaşı. İzmirde yaşıyor.

Eymen= Mert abimin arkadaşı. İstanbulda yaşıyor.

Kaan= Mete abimin arkadaşı. İzmirde yaşıyor.

Poyraz= Kankileytom. Doğduğumdan beri birlikteyiz. Benden ay farkıyla büyük. İzmirde yaşıyor. 11.sınıf sözel bölümünde okuyor. Very Very Ponçik.

Nevra= Nevrayı yazmazsam olmazdı. Kendisi benim mükemmel kankim. Arada ismi geçebilir.

Duru= Duru da Nevra gibi kankim. Onunda ismi geçebilir.

Aras= Benden bir yaş büyük. 12.sınıf. Aynı okuldayız. İyi anlaşırız.

Uraz= Aras'ın kardeşi. Aynı sınıftayız. Kendisi sıra arkadaşım. İyi anlaşıyoruz. Biraz sessiz biri. Fazla muhabbetimiz yok.

Yağız= Şimdi aklınıza tüm hakaretleri getirin. Aklınıza gelen hakaretler=Yağız. Kuzenim olur kendisi. Aynı yaştayız. Aynı sınıftayız. Aynı evdeyiz. Aynı odadayız. Eniştemin yani Yağız'ın babasının işi çıktığı için İstanbula geldiler. Geri gidecekleri içinde bizde kalıyorlar. Teyzem ve eniştem misafir odasında kaldığı için Yağız benim odamda kalıyor. Yağız kötü. Yağız'ı sevmeyin.

Ateş= Sevdiceğim. Kafede tanıştık. Hemen hemen 2 aydır görüşüyoruz. Ama sevgili değiliz. Ben plotanik takılıyorum.

Mahmut Selim= Sınıf arkadaşım. Gamzeli çok tatlı bir çocuk. Arada ismi geçebilir.

Sema= Teyzem yani Yağız'ın annesi.

Araf= Kuzenim. 24 yaşında. Fizik öğretmeni. İzmir de yaşıyor.

Alya= Araf abimin ablası. 26 yaşında. İzmir de yaşıyor.

Eveeeet tanıtımım bu kadardı. Oy vermeyi vee yorum yapmayı unutmayın.
Bu arada bir karar aldım. O kadar okunma sayısı var. Ama beğeni ve yorum az geliyor. O yüzden sınır koymaya karar verdim. Accık da takipçi kasayım değil mi?

Sınır= 20 oy
10 yorum
50 takipçi (50 takipçi artmicak. Toplam 50 takipçim olcak.)

Sınır olmadan bölüm de olmaz!!!

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin