Bu bölümü aktasrumeysa1025 isimli kişiyi ithaf ediyorum. Seni çok seviyorum canım benim😙
Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım. Kimin aradığına baktığımda poyrazdı. "He poyraz" "eslemm yetiş ölüyom" "noluyo lan" "hasta oldum eslem gel bir çorba yap." "Off tamam geliyorum."
Telefonu kapattım ve banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Banyodan çıkıp dolabıma yöneldim. Altıma siyaz beyaz çizgili şey giydim. Iıı ne deniyo ona ya. Hani böyle pijama gibi ama pijama değil. Neyse işte ondan giydim. Üstüme de bir tişört giyip aşağı indim. Rüzgar abim salondaydı. Beni görünce önce baştan aşağı süzdü sonra "hayırdır?" Dedi. "Poyraza gidiyorum abi. Hastalanmış gel çorba yap dedi." "Üstünü değiştir öyle git." "Üstümde ne var be?" "Tişörtün önü çok açık" "hı hı abicim tamam değiştiriyorum " dedim ve sessiz sessiz kapıyı açıp dışarı çıktım.
Poyrazın evine geldiğimde cebimden anahtarı çıkarttım ve kapıyı açtım. Nesrin teyze lazım olur diye bana da bir anahtar vermişti.
İçeri geçtim. Poyraz salondaki koltukta yatıyordu. Yanına gittim. "Kankileyto noldu" "ya dün klimayı açık bırakmışım herhalde o yüzden üşüttüm. Bak bi ateşim var mı?"
Poyrazın alnına elimi koydum. "Hiii yanıyon lan" "eslem ölücek miyim doğru söyle" "tövbe de lan. Ben bir çorba yaparım iyileşirsin şimdi." "Çabuk yap"
Mutfağa gittim.
Kavonazların olduğu dolaptan tarhana kavonuzunu aldım. Zaten hazır tarhanaydı. Ocağı yaktım. Tencereye su koydum. Sonra tencereyi ocağa koydum. İçine tarhanayı koyup karıştırmaya başladım.
Çorbayı tabağa koydum ve içeri geçtim. "Eslem alnıma bez koymicak mısın" "tmaam dur bekle"
Mutfağa tekrar girdim ve bir bez aldım. Bir kaseyede su koydum. Tekrar içeri geçtim. Önce bezi alnına koydum. Sonrada yastığını biraz dikleştirip çorbayı içirmeye başladım. "Oh vallaha çok güzel yapmışın kız" "ee tabi ben yaptım." "Eline sağlık" "afiyet olsun"
Çorbayıda içirdikten sonra bezleri tekrar değiştirdim. Yarım saat sürekli bez değiştirdim. En sonunda poyrazın ateşi düşmüştü. "Ayh sonunda iyileştin" "vallaha çok sağol eslem" "rica ederim canımcım hadi ben gidim artık abimler merak etmesin" "tamam çıkarken kapıyı kilitle" "tamam."
Salondan çıktım ve mutfağa gittim. Önce mutfağı topladım. Sonra çorbanın birazını küçük tencereye boşalttım. Diğerini de yanıma aldım. "Poyraz çorbayı aldım. Tencerede sana bıraktım onu ısıtıp içersin" "tamam"
Poyrazgilden eve gelene kadar koca tencereyi taşıdım. Eve geldiğimde hemen zile bastım. "Abii aç kapıyı çabuk"
Abim kapıyı açar açmaz tencereyi verdim. "Kız bu ne" "tarhana çorbası abicim. " "sen mi yaptın?" "Evet izin verirsen içeri geçicem" "geç"
İçeri geçtim. Abilerim salondaydı. Bir tek mert abim yoktu. "Abi tencereyi mutfağa koy" "emredersin" "emre" "efendim" "lan kesin sesinizi valla tencereyi kafanıza çarparım"
Rüzgar abimin bağırmasıyla hepimiz sustuk. Koltukta enes abimin yanına oturdum. Tüm abilerime bakarak "aç mısınız?" Dedim. Mete abim "vallaha her an açlıktan ölebilirim. Sabahtan beri yemek yemedik" "e tabi ben olmayınca"
Mutfağa geçtim ve tencereyi ocağa koydum. Çorba ısınırken bende yavaş yavaş karıştırıyordum. 5dk çorbayı ısıttıktan sonra 5 tane tabak çıkarttım. Çorbayı tabaklara koyduktan sonra salona gittim. "Abiler yemek hazır"
Hep birlikte mutfağa gittik. Yemeğimizi yedik sonra sofrayı topladım ve odama çıktım.
Kitap okudum, müzik dinledim, telefona baktım derken saat akşam 11 oldu. Ben instagrama bakarken aşağıdan sesler geldi.
Aşağı indiğimde mert abim kapıdan içeri giriyordu. Diğer abilerim de salonda ayakta durmuş sinirli görünüyolardı. Ayy kavga çıkıcak yaşasınn.
"Nerdeydin sen" "sevgilimleydim" "kim lan senin sevgilin" "seda" "seda?"
Mete abimin sorusuyla mert abim sırıtmaya başladı. "Seda *****(soyadı)" "seda *****? Benim eski sevgilim olan seda?"
Oww işler karışacak. "Eslem odaba çık" "Ama a_" "Eslem!"
Rüzgar abimin kükremesiyle koşarak yukarı çıktım. Ama tabiki odama gitmicem. Merdivenin arkasına saklandım ve aşağıyı izlemeye başladım. "Lan sen benle dalga mı geçiyon" "yoo sonuçta şu an senin sevgilin değil. Eski sevgilin" "Mert!" "Ne var abi ya. Kız onu terk ettiyse bundan banane" "o beni terketmedi. Ben onu o***** olduğu için terkettim" "yani sonuç alarak ayrıldınız. Bu bizim için bir engel değil"
mert abim konuşurken birde pişkin pişkin sırıtıyordu. Mete abim önce Rüzgar abime baktı. Hii o mert abimin yanına mı gidiyo. Ayh kaşı kanıyor. Oww şimdide rüzgar abim gidiyor. Anam valla yakasını tuttu. "Çık lan odana"
Mert abim sırıtarak yukarı çıkıyordu. Bende hemen merdivenden kalkıp odama gittim.
Biraz internete bakıp müzik dinledim. Sonrada uyudummm
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺Soru= En sevdiğiniz müzik türü?
Bu arada üzgünüm poyrazın ağzından yazıcaktım. Ama yazdıktan sonra aklıma geldi.
657 kelimeeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionBu hikayede gerçek kişiler ve olaylar anlatılmaktadır.Bu yüzden bölümler geç gelebilir. Hiç bir zaman erkek lisesine gitmicem. Abilerimle yada tek başıma bara gitmicem. Bir mafya tarafından kaçırılmıcam. Kimse bana işkence etmicek. Çünkü bu hikaye...