İyi okumalarrrr.
Sabah abimin ayağının kafama çarpmasıyla uyandım. Bir de baktım ki Emre abimin yattığı koltuğun ters tarafında abimin ayak uçlarında yatıyorum. Oflayıp kalktım. Banyoda üstümü değiştirdim. Abimleri uyandırmadan telefonumu aldım ve odadan çıktım. Hastaneden çıktım. Poyrazı aradım. Konuşma (P=poyraz-E=Bennn)
E:Napıyon la değişik.
P: Off ne var sabah sabah Eslem.
E: Okula gidicez gerizekalı.
P: Valla mı bilmiyodum ya. Geliyorum zaten kapat.
Dedi ve telefonu yüzüme kapattı. Poyrazı beklemeye başladım. 5dk sonra Poyraz ve Ece geldi. Birlikte okula gitmeye başladık. Okula geldiğimizde ders başlamıştı. Hemen sınıfa gittik. Kapıyı çaldım ve hocadan izin alıp sınıfa geçtim. "Hocam yeni bi kız geldi. Bir yere oturtun şu kişiyi." Dedim ve Poyrazı kolundan tutup en arkadaki sıramıza götürdüm. Hoca bana değişik değişik bakıp Ece'ye " Kızım sen orta sıranın en arkadaki sırasında Elif'in yanına otur." Dedi. Ece yerine geçti. Hoca Ece'ye " Ayağa kalk ve kendini tanıt" dedi. Ece ayağa kalktı ve " Ben Ece Aykan. Poyraz'ın kuzeniyim. İstanbuldan geliyorum. Sevgilim yok" dedi. Tüm sınıf son cümlesinden sonra Eceye göz devirirken ben sessizce " tipine baktığımızda sevgilinin olmasını beklemiyoruz zaten. Kimsenin parası yetmez senin boyalarına." Dedim. Poyraz gülünce bende sırıttım. Ders başladı. Zil çaldı. Hoca çıkmadan önce " arkadaşlar haftaya tarih sınavınız var." Dedi. Ben sınıfa dönüp " la ders tarih miydi?" Dedim. Herkes aynı anda " Salak bu kız" deyince onlara gözümü kısıp baktım ve sınıfdan çıktım. Hemen üst kata abimlerin sınıfına gittim. Sınıflarından içeri girdiğimde gördüğüm kişiyle şok geçirdim. Onun burada ne işi vardı...........................Hahahahha bitmedi tabiki. Hadi devam.
Tabiki yine ekşın yok. Sınıfta sadece mert abim ve eymen abi vardı. Onların yanına gittim. Eymen abinin atkası dönüktü. Birden üstüne atladım ve biz düştük. Şaka şaka düşmedik. İncecik kızım ayı gibi çocuğu nasıl devirim. ( aslında o da zayıf ama abartim dedim biraz) beni üstünden itip " ay bi git yapıştın yine koala gibi" dedi. Ben de " iyi tamam be kantinne gidin siz ben Nete abimi çağırıp gelicem" dedim ve sınıflarından çıktım. Bu arada Poyraz Eceye okulu gezdiriyordu. Mete abimlerin sınıfına gittiğimde sadece Kaan abi vardı. Kaan abinin yanına gidip " Kaan abi abim nerde?" Dedim. Kaan abi ( Bir yazıda en çok kaan abi yazma rekorunu kırdım. Alkışlayın👏) "Güzelim abin aşağı indi gel bizde inelim" dedi. İçimden ' güzelimini yerimm' desem de dışımdan sadece " tamam " diyebildim. Aşağı indiğimizde mert ve mete abim , Eymen, Poyraz ve Ece vardı. Ay bu Ecede iyice yanaştı ha bize. Zaten sinir oluyorum. Abimlerin yanına çardağa gittik. Sandalyeye oturdum ve Poyraza " Poyraz bana tostla vişne suyu alır mısın?" Dedim. Poyraz " almazsam" " bence hiç sorma" dedim. Poyraz gidip bana tost ve vişne suyu aldı.Mert abimgilde kendine yiyecek aldılar. Benimki bitti diye Mete abimin vişne suyunu da içtim. (Vişne suyuna bayılırım. I love you vişme suyuu. Yanlış yazmadım ha vişme suyu o) Ders zili çalınca sınıfa gittim. Ders edebiyattı. Bu dersi seviyodum. Hoca geldi ve ders başladı.
Tüm gün sıradan geçti. Okul çıkışı dershaneye ,dershaneden de hastaneye gittim. Ayyyyy bu gün çok sıkıcııııı. Akşam telefona baktım. Veee abimin yanında uyudummmm...
Biraz kısa bir bölüm oldu ama olsun. Bu gün ya da yarın yeni bölüm gelicek.
Soru= Fiziksel yada Duygusal olarak hangi özelliğinizi beğenmiyorsunuz? Neden?
509 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionBu hikayede gerçek kişiler ve olaylar anlatılmaktadır.Bu yüzden bölümler geç gelebilir. Hiç bir zaman erkek lisesine gitmicem. Abilerimle yada tek başıma bara gitmicem. Bir mafya tarafından kaçırılmıcam. Kimse bana işkence etmicek. Çünkü bu hikaye...