~8 Mayıs~
Sabah kalktığımda Ulaş abi yanımda uyuyordu. Ay canım ya ellerini yanağına koymuş bana doğru dönmüş uyuyodu. Dudaklarını göreceksiniz ama. Ördek gibi olmuş. Dudaklarını sıktım. "Ananı s_" "neyy" "ananı seviyorum eslem" "hahahahhhaha" "gülme kız hadi doğru elini yüzünü yıka aşağı gel." "Emredersiniz komutanım" "hadi hemen marş marş" ona göz devirip banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Aşağı indim. Rüzgar abim kahvaltı hazırlıyordu. Yanına gittim. "Abiii ulaş abiler nerde?" "Ulaş abin ekmek almaya gitti. Diğerleri de hala öküz gibi uyuyor." "Tamam ben uyandırırım onları." Yukarı çıktım ve abimleri uyandırmaya başladım. Hepsini uyandırdıktan sonra odamdan telefonumu alıp aşağı indim. Abimler masaya oturmuştu. Sadece abimler değil tabiki. Çakma abimler ve poyrazda bizdeydi her zamanki gibi. Bende yanlarına gittim. Masaya oturdum ve kahvaltılıkları tabağıma koymaya başladım. Çok aç değildim. O yüzden birkaç şey aldım. Kahvaltımızı yaparken kapı çaldı. "Ben bakarımmm" "Zaten sen bakıcaksın" eymen abiye göz devirip kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıyı açmadan önce "kim o?" Diye sordum. Tabi güvenlik önemli. "Benimm" kapıyı açtım. Karşımda canım kuzenim Araf abi duruyordu. Araf abiye sarılmak için zıpladım. Ama boyum yinede yetişmedi. 1.90 boyu var mübarek. Ben de beline sarıldım. Araf abi mutfağa geçti. Hemen bir tabak getirdim ve Araf abinin önüne koydum. Kendimde oturdum ve kahvaltı yapmaya devam ettim.
Kahvaltımızı yapmıştık. Danstan arkadaşlar gelmişti ve çalışma yapmıştık. Saat 4 gibiydi. Rüzgar abim "Eslemmmm bi gel hele" "geliyom hele" abimin odasına gittim. "Efendim abi?" "Şimdi hatırlarsan sen gitmeden önce 300 soruluk bir cezan vardı" Odadan çıkmak için arkamı döndüğümde abim kıyafetimin kapşonundan beni yakaladı ve yatağa oturttu. "Abicim bak dersleri çok boş veriyorsun. Böyle giderse bir üniversite kazanamayacaksın. Ya burda bir üniversite kazanamazsan bizden ayrılırsan? Bizden ayrılmamak için çalışman lazım." "Abi şu an çok aydınlandım valla. Ben test çözmeye gidiyorum." "Tamam çöz ama ben bir plan yaptım. Ona göre ders çalışacaksın." Abim elime bir kağıt uzattı. "Off tamam abi"dedim ve kağıdı alıp odadan çıktım. Kendi odama geldim. Teslerimi çıkarttım ve çözmeye başladım.
Test çözmem bittiğinde hava kararmıştı. Masadan kalktım ve testimi alıp aşağı indim. "Abi plana göre test çözdüm." "Tamam getir bakalım kontrol edeyim." Abimin yanına gittim. Testi uzattım. Abim testi aldı ve kontrol etmeye başladı. Yaklaşık 10 dk sonra kontrolü bitmişti. "Vay işte kimin kardeşi. 13 yanlış yapmışsın toplam" "Valla mı?" "Valla." Abime sarıldım. "Abi bak şu an geleceğin İzmir 9 Eylül öğrencisine bakıyorsun." " He abim he hadi odana çık zıbar yat. Geç oldu saat." "İyi geceler" "iyi geceler" abilerimi tek tek öptükten sonra odama çıktım. Yatağıma uzandım. "Ya eslem. Sen niye bu zekanı düşünerek kullanmıyorsun"dedim kendi kendime ve düşünmeye başladım.
Yarışma ayın 17 sindeydi. Yani az bir süre kalmıştı. Bakalım ilk turu geçebilecekmiydik. Ama ben geçeceğimize inanıyorum. Çünkü 15 tane grup var ve bunların 5'i diğer tura geçebilecek. Yani inşallah ilk 5'e kalırız. Bunları düşünürken uyuya kaldım.
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺Uzun bir aradan sonra yeni bölüm yaşasınnnn. Yeni bölüm yazamamamın sebebi hem dansa çalışmam hem de derslerime odaklanmış olmam. Ama yeni bölüm kısa sürede gelir. Yani en fazla 3 gün sonra gelir.
Soru= Bu biraz bana yönelik olacak. Beni az çok tanıdınız. Benim en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özelliğim?
Duyuru 1= Bir instagram grubu kurmaya karar verdim. Gruba katılmak isteyenler bana kullanıcı isimlerini söylesinler.
Duyuru 2= Bir soru cevap yapmayı düşünüyorum. Hazır izmirde abilerimleyken onlarla birlikte bir soru cevap yapayım dedim. Bu paragrafa yorum olarak abilerime , çakma abilerime, poyraza , arasa ya da bana sormak istediğiniz soruları yazın lütfen. Yaklaşık 2-3 bölüm sonra cevaplama yaparım.
582 kelimeeeeeeee.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionBu hikayede gerçek kişiler ve olaylar anlatılmaktadır.Bu yüzden bölümler geç gelebilir. Hiç bir zaman erkek lisesine gitmicem. Abilerimle yada tek başıma bara gitmicem. Bir mafya tarafından kaçırılmıcam. Kimse bana işkence etmicek. Çünkü bu hikaye...