1998. Május 7.-én a londoni Voldemort Árvaház egyik gondozónője talált rá Victoria és Antonia Kane-re,akiket szüleik hagytak egy szűk, pocsolyás,patkányokkal és csúszó-mászókkal teli zsákutcában.
A lányok ikertestvérek voltak,és alíg voltak pár naposak.
Victoria tüdőgyulladásban szenvedett,és Antonia már a halál szélén állt,a hideg és az éhezés miatt.
A gondozónő szerencsére éppen időben ért az ikerpárral be a kórházba.Mindkét lány egészségesen költözött be a Voldemort Árvaházba.
Mivel azokban az években sok volt az otthonra vágyó gyerek,a két lányt és még pár gyereket átszálítottak az El Orfanato Árvaházba,Párizsban.
A kislányok anyanyelve francia volt,de az árvaház kötelezettsége volt,hogy az árvaházi tanítók angol nyelvet is tanítsanak,mivel minden gyerek 18 éves kora betöltésével elkell hagyja az árvaház területét,és az angol nyelvvel bárhol tudnak értekezni.
Így is történt a lányok esetében is. Betöltötték a 18 évet és Victoria ösztöndíjal bejutott a jogi egyetemre Párizsban.
Antonia viszont biztos akart lenni abban,hogyha testvérének nem is sikerül az egyetem vagy nem tudna elhelyezkedni a jogi pályán akkor is lesz amibe kapaszkodni, legalább anyagi szempontból. Így hát egy párizsi kávézóban kezdett el dolgozni pincérnőként,de álma mindig is az maradt,hogy parfüm tervező legyen,bár ezt félre kellett tegye,testvére iránti szeretetéből.Ez volt a Prológus! Ha tetszett,akkor írjátok kommentet,vagy csillagozzátok ezt a részt!
Előre is köszönjük!
YOU ARE READING
Szerelem,Foci és Zene
RomanceEz a könyv arról szól,hogy hogyan kereszteződik a szerelem, a foci és a zene!❤⚽🎵