2. rész

124 5 4
                                    

-Nem,köszönöm.
-De hiszen ön mondta,hogy miattunk vagyis miattam késik el a munkahelyéről.
-Igen,de nincs szükségem a maga segítségére.
-Rendben,ha így szeretné... De azért fogadja el a névjegykártyámat.

Antonia elfogadta az igazgató helyettes vagyis Bastian névjegykártyáját,és elindult a munkahelyére.

Ott ebédidőben elmondott mindent az egyik barátnőjének Sofie-nak:

-És komolyan nem engedted,hogy elhozzon ide?!-mondta Sofie
-Nem.
-De hiszen azt mondtad,nagyon jól néz ki.
-De ez nem jelent semmit.
-És hol van az a névjegykártya amit adott?
-Tényleg,még össze sem téptem!

Azzal Antonia elindult, hogy össze tépje és eldobja a kártyát,de Sofie megállította:

-Várj! Amiért neked nincs rá szükséged,nekem még jó lehet.
-Fogd!

Természetesen Sofie nem akarta magának a férfit,hiszen látta,hogy barátnője mennyire oda van Bastianért, így hát felhívta a férfit és elmesélte neki,mennyire megfogta kinézetével a lányt,de ő tagadja.

Ekkor a férfi is bevallja Sofienak érdeklődését Antonia iránt.
Sofie megadja Antonia címét,és telefonszámát.

Mindeközben Victoria egyetemének a ,,macsójának" megtetszik a lány kinézete,életstílusa és az,hogy mennyire jól tudja használni egyik különleges adottságát(amely mind a két lányban egyaránt megvan),a női büszkeségét.

Egy nap miközben Victoria éppen hazafele tartott az egyetemről egy kb. 7 éves kisfiú szaladt utána,akinek kezében egy szál vörös rózsa volt:

-Elnézést,hölgyem!-szólította meg a kisfiú
-Igen,mit akarsz?
-Az az úr ott ezt küldi önnek!-mutatott rá a nagy ,,macsóra",Austinra,és azzal a fiú átadta a rózsát és elszaladt.

Victoria pedig Austin felé fordult, aki boldogan és elégedetten várta,hogy a lány odamenjen hozzá,de nem így történt:

Victoria nevetve,mélyen a fiú szemébe nézve ketétörte a rózsát,a földre dobta,majd egy bájos intés után rálépett a rózsa fejére és elégedetten ment tovább,azzal a tudattal,hogy ez többször nem ismétlődik meg.

De Austinnak ezzel mégjobban beleférkőzött a gondolataiba.

A lány éppen ezért kihívást jelentett a fiú számára.

Ha szeretnétek megtudni,hogy mi lesz ennek a vége csillagozzátok vagy kommenteljenek és hozzuk a következő részt.

Szerelem,Foci és ZeneWhere stories live. Discover now