10. rész

40 3 5
                                    

A rendőrség bevitte az őrsre a férfit,Bastian és Antonia vallomást tett, majd haza mentek.

Otthon Victoria a szobájában volt bezárkózva:

Tudni kell,hogy az a három hét alatt Austin és Tori egymáshoz sem szóltak,minden egyes nap,amikor Tori haza ért az egyetemről,a szobájában volt,majd mikor testvére haza ért,a nykába ugrott és zokogott.

Most is így történt, csak azzal a különbséggel, hogy most mindketten zokogtak.

Eközben Austin feladta,nem bírta tovább Victoria nélkül,így egy csokor rózsával a kezében elindult arra a címre, amit Lauren Victoria legjobb barátnője adott meg a fiúnak.

Szólt a csengő

—Majd kinyítom!-mondta Victoria, miközben szemét törülgette a végét nem érő sírástól.

Kinyította az ajtót,és nagyon meglepődött,ekkor Antonia szólt:

—Ki az Tori,Bastian?
—Nem! A fiatal úr rossz helyen kopogtat!-mondta határozottan,és csukta volna be az ajtót,de a srác lábával megtámasztva az ajtót, ezt nem hagyta.

—Miért nem csukod be az ajtót?-kérdezte Antonia, és kilépett a nappaliból,hogy megnézze mit csinál a testvére,majd azt mondta:

—Oh,szia! Tori én most megyek Bastiannal a....a.....a kávézóba.-mosolygott, majd elvette kabátját,és kilépett az ajtón.

—Na jó! Ez már túl sok! Húzz innen!-mondta Tori.
—Kérlek beszéljük meg!
—Te normális vagy? Mit beszéljünk meg?! Ezen nincs mit megbeszéljünk!
—Rendben, gondoltam,hogy nem akarsz beszélni majd velem,ezért amit mondani akartam leírtam ide,erre a lapra.-tette le a virágokat,és a fehér lapot az asztalra.

—Nézd mit teszek a te drága irományoddal!-gyűrte össze a lapot,és dobta a szemetesbe.—És most menj,gyerünk-taszigálta ki a fiút az ajtón.

Mihelyt becsúkta az ajtót, szaladt a szemeteshez és kivette az összegyűrt lapot. Megfogta a rózsákat és a cetlit,majd leült az ágya szélére,és elolvasta mit írt a fiú a levélben...

Ha tetszett a rész,és szeretnétek tudni,hogy mi ált a levélben kommizzatok,vagy nyomjatok egy csillagot!
Köszönöm mindenkinek!❤

Szerelem,Foci és ZeneWo Geschichten leben. Entdecke jetzt