17.rész

30 4 1
                                    

-Köszönök szépen mindent, szervusz.-mondta Antonia, majd kiszállt az autóból.

Amikor belépett a lakásba a szobája fele vette az irányt a Leótól kapott ajándékkal a kezében. Leült az ágyára és elkezdte kicsomagolni a dobozt.
A dobozban egy levél volt egy borítékban, a borítékon az állt:,, Antonia ezt a levelet Bastian szekrényében találtam, valamint minden ami a dobozban van az a Bastiané volt."

,, Antonia, tündérem! Gondoltam írok neked, bár fogalmam sincs, hogy mit írjak. Mindent tudsz rólam, talán még annyit nem mondtam el, hogy mindig arról álmodoztam és most is arról álmodozom, hogy megadod nekem az örökösömet, a fiamat, akit te hordasz 9 hónapig a szíved alatt, a fiút aki tovább viszi a nevemet, és aki ugyanazt a nevet kapja, mint az apám, Hugo. Hisz te tudod a legjobban, mennyire tisztelem az apámat, hogy ő a példaképem.
Most elutazok, ha nem jönnék vissza ezt a levelet úgy is meg fogod kapni, hisz van nekem egy Leo testvérem...szóval csak annyit szeretnék kérni tőled, vigyázz magadra, legyél boldog bármi is történjen. SZERETLEK! "-Ez állt a levélben, Antonia végig sírta az egész olvasást, majd megnézte a doboz többi tartalmát.

A dobozban volt egy kis kötött, kék pulóver, ami a Bastiané volt, valamint egy kis, kék sapka, nadrág és egy horgolt cipőcske, ami szintén az elhunyté volt.

Eközben az egyetemen Austin meglátta Torit és Roxit , amint a női mosdó fele tartanak .Victoria bement a mosdóba, Roxi pedig kint várta. Austin odament Roxihoz.

-Hé! -szólította meg a fiú Roxit.
-Te mit keresel itt? Húzz innen!
-Ne! Kérlek maradj csendben. Hadd menjek be Torihoz.
-Te normális vagy? Ez a női mosdó! Mit akarsz odabent csinálni?
-Beszélni akarok Torival. Kérlek!
-Menj , de én nem voltam itt, épp telefonáltam a folyosó végén.
-Rendben. Köszi.

A fiú bement a mosdóba, ahol Victoria éppen sminkelte magát.
-Hé!-mondta Tori, mielőtt Austin még be nem fogta a száját.
-Most végre egyszer az életben végig hallgatsz. Nem tudom, hogy miért vagy velem ilyen, nem tudom miért veszel levegőnek, nem tudom miért fáj ,ha elutasítasz, nem tudom, hogy vagy ilyen más, csak azt tudom, hogy ha nekem kell valami azt megszerzem, és te kellesz. Nézz csak rám teljesen megbolondultam érted, ha valaki megtudná, hogy én a női mosdóban vagyok, kicsapnának, de érted merek kockáztatni. Ja és , hogy ne érjen meglepetés, ha mégegyszer meglátlak azzal a barom Edward gyerekkel megölöm.-mondta Austin és mielőtt Tori visszaválaszolhatott volna neki ő már kilépett az ajtón.

Ha tetszett a rész jelezzétek!♥♥♥

Szerelem,Foci és ZeneWhere stories live. Discover now