11. rész

44 4 3
                                    

,,Tori, bocsájts meg nekem,bocsájts meg mindent,amit tettem ellened,ne haragudj,hogy megbántottalak,de nekem még soha egy lány sem állt ellen,de te igen és megtetszettél nekem. Nem tudtam,nem tudom mit kezdjek azzal az érzéssel, amit érzek irántad. Még soha nem éreztem ehhez hasonlót, mikor meglátlak hevesebben dobog a szívem,mikor nagyon ritkán megérinthetlek ki ráz a hideg, mikor érezhetem az illatod meg kell kérdeznem magamtól:Álmodom?, mikor visszautasítassz,mintha tört szúrnál a szívembe,de örülök,hogy legalább hozzám szólsz. Bocsájts meg! Austin."

Elolvasva Victoria a levelet,beleszagolt a rózsákba,majd azt mondta magának:

,,Ugyanígy érzek!",majd megfogta a nyakában lévő nyakláncot,amit a nővérek adtak nekük,mikor megtalálta őket,akkor is a nyakukban volt,a szüleik adták nekük,ez is bizonyítja,hogy szerették őket. A medál aranyból készült,az egyiken Antonia, a másikon a Victoria név szerepel,majd a név alatt egy szó,ami gyémánt betűkből van és a szó nem más,mint a BÜSZKESÉG.

Mikor Antonia visszaért Tori mindent elmesélt neki.

Eközben közeledett a lányok születésnapja,Bastian pedig megakarta ajándékozni őket,ezért elment a két lány legjobb barátnőjéhez,hogy megkérdezze mire vágynak a legjobban. Roxana és Sofie is azt mondták,hogy a szüleiket akarják megtalálni.

Április közepe lehetett,Roxi és Sofie mindent elmeséltek Bastiannak a nyakláncokról, és mindenről ami segíthetett,de persze megígérték,hogy nem mondanak semmit az ikerpárnak.

Bastian nyomra akadt,de el kellett utazzon Párizsból Londonba,hiszen a lányok először a Voldemort árvaházban éltek.

Antonianak azt mondta,hogy üzleti ügyben utazik el,a lány kicsit félt,hogy támadója elszökik és visszatér,hogy bosszút álljon,de ugyanakkor örült,mert mióta együtt vannak Bastiannal,nem tud,olyan sokat törődni testvérével.

—Jó utat,vigyázz magadra,hiányozni fogsz!-engedte el a fiút Antonia.
—Bastian!
—Igen?!
—Szeretlek!

A fiú odaszaladt és felkapta a lányt,majd megcsókolta.

—Úgy csókolsz,mintha utoljára tennéd.-mondta Antonia.

Itt is van VÉGRE a következő rész! Remélem,hogy mindenkinek tetszik. Akinek tetszik,vagy,ha van olyan akinek nem,azt írjátok meg kommentben! Ez nagyon fontos nekünk!

Szerelem,Foci és ZeneМесто, где живут истории. Откройте их для себя