Victoria utánaszaladt.
-Hé! Állj csak meg! Milyen jogon mondod ezeket a marhaságokat?-kiáltott utána a lány. -Azt hiszed ezzel bevágódtál? Mert akkor sajnálattal közlöm veled, hogy még jobban megutáltalak. Ha egy ujjal is hozzáérsz Edwardhoz én megöllek. Ja és ne gondold azt, hogy az igazgató nem fogja megtudni, hogy a női mosdóba voltál.A fiú mindezek után megfordult és csak annyit mondott Torinak.
-Elfolyt a szempillamicsodád szivi.-nevetett egyet macsósan aztán egy kacsintást dobott a bal szemével a lánynak.-Na várj csak, te kis ...-fejezte volna be mondatát amikor a fiú megfordult és elkezdett szaladni, a lány természetesen utána eredt és össze-vissza szaladgáltak a folyosón.
Ennek persze következménye is lett, a két fiatalnak az igazgató azt a büntetést adta, hogy az egész egyetemet órák után ki kell takarítsák.
Eközben Antoniának látogatója érkezett, Sofie.
-Sofie!
-Antonia! Úgy örülök ,hogy látlak!
-Én is gyere be. Mit hozhatok neked?
A két barátnő elbeszélgette az egész délutánt.Végetértek a tanítási órák. Tori és Austin takarítottak.
-Kösz szépen. Most miattad kell itt legyek.-mondta Tori.
-Na azért nem olyan rossz velem.-nevetett fel Austin büszkén.
-Nagyon vicces.
-Szereted a spagettit?
-Te nem vagy normális. Te így születtél vagy az évek során lettél ilyen hülye?
-Most megbántottál.
-OK.
-De nem érdekel, jó a kedvem mert csak ketten vagyunk itt. ..CSAK KETTEN.
-Ha nem akarsz magadnak műfogsort venni, akkor fogd be a szád!
-Lálálálililililá.-kezdett bele az éneklésbe Austin.
-Jajj ne! Még ez is.
Austin egy egész vödör vizzet öntött a lányra.
-Na várj csak, ezt még vissza kapod.-mondta Tori.Mind a ketten csurom vizesek voltak, amikor Tori már nem bírta tovább más eszközökhöz folyamodott:közelebb ment a fiúhoz , aki éppen magát törölgette egy törülközővel.
-Austin!-tette rá kezét a fiú izmos vállára. -Mi az cicus meggondoltad magad? -kérdezte öntelten a fiú.
-Aha.-és azzal a fiú fejére öntött egy nagy vödör mosószert.-Te normális vagy? -kérdezte Austin.
-Tényleg azt hitted beadom a derekam?
-Egy percig sem.
-Aha.Egy pár percig abba hagyták a civakodást és takarítottak. Tori épp egy polcot törülgetett. Amikor megfordult a fiú arcát találta a sajátjától kb. 5cm.-re.
Egy pár másodpercig érezte a fiú leheletét a száján, majd észbe kapott és felpofozta Austint.-Hát komolyan mondom te nem vagy normális! -mondta Tori pár pofon után.
-Mond , hogy nem tetszett. -mondta arcát súrolva Austin.
-Mi? Mi tetszett volna ezen? Nem érdekelsz járok Edwarddal, hagyj békén.
-Micsoda? Te jársz azzal a kockával?
-Ő nem kocka, hanem egy igazi férfi, aki őszintén szeret.
-De te nem szereted! Igaz?-fordította komolyra a szót Austin.
-De persze ,hogy ...kedvelem.
-De nem szereted!
-A kedvelés szeretést is jelent.
-Egyáltalán nem.
-Ugyan már, mit tudsz te a szerelemről.
-Szeretni valakit azt jelenti, hogy bármilyen sokat veszekedtek úgyis csak szeretni tudod, akárhányszor elutasít úgyis csak ő kell, ha azt mondja utállak úgy esik, mintha kést szúrna a szívembe, de akkor is ő kell, mindig ő kell és bármelyik percben meghalnál azért akit szeretsz.-Hagyjuk, én kész vagyok. Elmentem haza. Na csá!-mondta Tori.
-Most miért nem válaszolsz?
-Mit akarsz? Mit mondjak? Hm? Azt akarod ,hogy azt mondjam: nem, nem szeretem Edwardot én csakis téged szeretlek!? Na azt várhatod. Na szia!- és azzal Victoria hazament.Ha szeretnétek még részeket akkor jelezzétek. ♥♥♥
ESTÁS LEYENDO
Szerelem,Foci és Zene
RomanceEz a könyv arról szól,hogy hogyan kereszteződik a szerelem, a foci és a zene!❤⚽🎵