Victoria hazament, otthon nagy meglepetés fogadta.
Finom vacsorával, borral és millió rózsaszirommal várta őt Edward.-Hogyan jutottál be ide? Mik ezek a nyálas cuccok? Na azonnal takarodj el innen! Kifele!
-De, de én csak....
-Semmi én csak húzz innen!A fiú elment. Victoria nagyon elszomorodott, eszébe jutott Austin. Majd ez a gondolat szállta meg agyát:
,, Annyira reménykedtem, hogy az asztalnál Austin ül, de helyette ezt a kis kölyköt találtam a házamban. Miért nem keresel Austin? Nem érdekellek már? Várjunk csak, ha szeret akkor....persze !
Valamire csak jó ez az Edward gyerek, majd féltékennyé teszem vele Austint!''Tori leszaladt a lépcsőházba hátha ott van még Edward, a fiú épp akkor lépett ki a lépcsőház ajtaján.
-Edward! -kiáltott utána Tori.
-Igen?
-Figyelj, ne haragudj az előbbiért csak nagyon kivagyok borulva. Tudod most minden annyira zavaros. Kérlek ne haragudj, gyere vissza beszéljük meg.-kérlelte a fiút.
-Rendben.1 hónap múlva.
Tori és Edward minden idejüket együtt töltötték, Edward beleszeretett Toriba és Victoria boldogan nézte, hogy Austin mennyire féltékeny a fiúra.
Antonia jól halad a gyógyulás fele.Egy nap Dr.Leo egy barátjával reggelizett, mindent elmesélt Antoniáról:
-Annyira gyönyörű, bájos és ártatlan. Értem már, hogy a bátyám miért szerette ennyire. El sem lehet képzelni mennyit szenvedhetett és mennyit szenved.
-Tesó! Te beleszerettél egy elmebeteg csajba, aki a bátyád halála miatt bolondult meg.
-Ne beszélj így róla. -förmedt rá az orvos a barátjára.
-Oké, oké! Én mentem. -köszönt el Leotól Alain.Leonardo a fejéhez kapott:
,, Lehet, hogy tényleg beleszerettem Antoniába? Nem az nem lehet , nem tehetem ezt. A bátyám szerette őt és Antonia is szerette a bátyámat. Nem, köztünk csak orvos-páciens kapcsolat lehet, bármi is törtènjen, ha meggyógyult, ha nem. Nem taposhatom el a bátyám emlékét! Nem lehet, nem!''Aztán felkelt az asztaltól és elindult az intézetbe. Mikor megérkezett, egyből Antonia szobáját célozta meg. Amikor belépett a lány egyből a fiú nyakába ugrott.
-Leo, minden eszembe jutott. Vigyél el a bátyád sírjához ,kérlek!Itt is van a kövi! Reméljük mindenkinek tetszik . Köszönjük a kommenteket és a voteokat! Ha tetszett és akartok még kövit jelezzétek!♥♥♥
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelem,Foci és Zene
RomansaEz a könyv arról szól,hogy hogyan kereszteződik a szerelem, a foci és a zene!❤⚽🎵